"Restaurare" M475

De la bicicleta pana la locomotiva. Orice lucrare mai serioasa, despre orice acaret iesit din tipare o puteti prezenta aici.

Moderators: Werner, mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
Arcasul
Membru
Membru
Posts: 216
Joined: 26 Feb 2010, 22:35
Location: Focsani

Re: "Restaurare" M475

Post by Arcasul » 07 May 2013, 00:53

Constantin wrote:...cam greu,dar cum destinatia masinii nu este special autostrada sau transporturi ci majoritar sat-padure...tara masinii nu conteaza si un litru de motorina in plus la consum e compensat de ceea ce poate face troliul la nevoie.La trecerea prin vaduri e chiar un mare ajutor la aderenta.Daca in viitor ai putea sa-i reduci greutatea nu ar fi bai.Nici acum nu pricep cum ai putut face asa masina din epava aia de la inceputuri. :-?? ^:)^ %%- good luck
Mda, a crescut un pic greutatea masinii! Chiar o sa o cantaresc zilele astea, sa vad exact cat are! Nu cred ca o sa ia un litru in plus la consum! As putea sa o usurez prin folosirea unei sufe sintetice, in locul cablului de otel, dar o sa ma mai coste vreo 700 - 800 de lei in plus!
Transformarea masinii s-a facut prin pasiune = nebunie, munca, bani si imaginatie! :)


User avatar
Arcasul
Membru
Membru
Posts: 216
Joined: 26 Feb 2010, 22:35
Location: Focsani

Re: "Restaurare" M475

Post by Arcasul » 22 May 2013, 21:11

Fiindca am prins un concediu la tara, am pus IMS-ul la treaba (acolo se fabrica tuica de pruna ;D )!

Concediu

Image Image Image Image Image

User avatar
Arcasul
Membru
Membru
Posts: 216
Joined: 26 Feb 2010, 22:35
Location: Focsani

Re: "Restaurare" M475

Post by Arcasul » 28 May 2013, 22:27

Inca o deplasare la Magura, de data asta la ... iarba verde si friptura!
Prima foto e sugestiva, acolo sus, in varf este locul IMS-ului!


Magura

Image Image Image Image Image Image Image Image


Post Reply