Proiect aro

De la bicicleta pana la locomotiva. Orice lucrare mai serioasa, despre orice acaret iesit din tipare o puteti prezenta aici.

Moderators: Werner, mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
dan
Membru
Membru
Posts: 158
Joined: 02 Mar 2009, 19:13
Location: Thessaloniki

Proiect aro

Post by dan » 26 Jul 2012, 16:50

Buna ziua,

Consider ca am dus pana aproape de capat proiectul meu cu aro. Sunt foarte multumit si-mi place cam 80 % . Care-s alea 20% ? Le spun:
Jocuri in tot ansamblul de la cutie, cardan, roti. Frane asa si asa, trebuie sa conduci foarte preventiv. Rugina a dracului cat am incercat tot iese pe ici pe colo. (e drept n-am folosit substantele lui Constantin, data viitoare). Cred ca asa cum mi-ati mai spus, nu mai stiu cine, masina asta a fost facuta sa mearga cu 100 la ora si cu rotile alea pe care le avea, grupul si asa mai departe. Ca sa o folosesc eu cu mers zilnic prin oras si cu orice ocazie 140 viteza, voi schimba tot timpul grupuri, cruci, pivoti etc.
Deci , urmatorul proiect este un camper Azalai. Maine plec in Romania , ma-intalnesc cu dxx si sper sa incep cu dreptul. Aro actual il schimb cu un Fiat Ducato model nou plus diferenta. Daca cineva are, sau stie pe cineva interesat, la pret ne intelegem. Eu nu fac socoteala din cate foi se face placinta, nu sunt pe ideea ``sa-mi scot investitia`` ce fac, o fac din pasiune. Am pus-o pe autovit cu 5000 EUR. Poate ma ajuta cineva si cu stabilirea unui pret corect, repet nu cat a costat sau cat am ``bagat`` ci cam cat ar merita.

Azalaiul trebuie sa fie pe sasiu lung si eu vreau doar cu doua usi, in favoarea spatiului de locuit.

Ar mai fi varianta cu alcov.
Exista si cu doua usi dar sunt mai scurte.
oricum ma voi hotari pe parcurs, cand ramane cabina cu sasiul.
E clar ca voi schimba din start puntea spate si grupul fata . Am gasit de nissan cu grupuri de 35 cu 8, sau 37 cu 8 care are si discuri pe spate. Cred ca e bine pentru un asemenea vehicol. Problema cea mai importanta este sasiul , sa fie lung si cabina din aceea marita. Credeti ca va fi de netrecut ITP pentru omologare individuala ?
Am citit ca daca ceva exista in vreo tara europeana este de drept acceptata si-n celelalte. In Anglia sunt cele mai multe modificate masini.
Orice parere este apreciata.
Multumesc
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Proiect aro

Post by Constantin » 29 Jul 2012, 16:33

Mai usor si ieftin ar fi sa cumperi o caravana(rulota).Sasiu lung in teren=boala curata.
4x4 inalt,se agata de orice,se poate rasturna usor centrul de greutate fiind favorabil devorarii asfaltului si coeficientului aerodinamic.Un 4x4 amenajat ofera conditii minime la cerinte maxime.
De condus preventiv...asa aleatoriu,se aplica la toate acareturile,indiferent de marca sau stare.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche

Post Reply