aro 324

De la bicicleta pana la locomotiva. Orice lucrare mai serioasa, despre orice acaret iesit din tipare o puteti prezenta aici.

Moderators: Werner, mariusjaz, socratee

Post Reply
dodorelbebelinu
Membru
Membru
Posts: 134
Joined: 07 Jul 2012, 22:56
Location: Timis, Mosnita (4km de TM)
Contact:

Re: aro 324

Post by dodorelbebelinu » 19 Jun 2014, 15:39

buna, dupa cum stiti interiorul la aro lasa de dorit.... asa ca am sa incerc sa il modelez din lutul olarului dupa care torn fibra de sticla nu ma complic cu forme rotunzite sau prea mult modelate am sa pastrez caracterul robust si patratos al masinii care imi place foarte mult
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


ionutzzz123
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 518
Joined: 03 Sep 2010, 22:38
Location: bucuresti
Contact:

Re: aro 324

Post by ionutzzz123 » 20 Jun 2014, 09:09

dodebelinu wrote:sunt in mare dilema cu piesele
ROMANESTI SAU idraulic 380RO
diuze 4 180RO 124
ponpa motorina 110RO 50
brat inverior 2 760RO
pivoti 4 460RO 150
cilindri frana 640RO 260
telescoape 4 540RO 380
saboti 8 360
disc ambreaj 250RO 92

merita deferenta ?
ce stiti de autovip AUTOSPEED ?
Cap hidraulic cauta original sau pune alta pompa de injectie, cea de bosch pusa de colegi.
Diuze gasesti foarte multe marci consacrate, bosch, dtp...
Pompa motorina presupun ca este pompa de alimentare. Cauta originala sau poti face o adaptare cu ceva electronic.
brat inferior cauta ceva original.
Cilindri frana, daca nu sunt ei uzati si in cazul asta ai nevoie de alti si cei mai buni sunt tot originalii, mergi la magazinele de piese si cumpara garnituri seinsa autofren. Sunt foarte bune si nu mai stai toata ziua sa schimbi garnituri. Marcile consacrate folosesc aceleasi garnituri.
Telescoape gasesti bilstein. Si cred ca se gasesc si alte marci.
Saboti se gasesc producatori consacratide calitate foarte buna.
Disc de ambreiaj daca nu gasesti original, nou sa in firea lui, s-ar putea sa se potriveasca dupa niste americane, dar nu sunt sigur. Daca nu, il poti reconditiona pe al tau. Ii schimbi materialul de frecare. Sunt firme specializate. In orice caz, fereste-te de autospeed sau asam

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3109
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: aro 324

Post by Soryn » 20 Jun 2014, 12:38

Disc de ambreaj,cauta de fermit,in ultima perioada produceau astfel de repere.
Cand vine vorba de frane, aleg discuri ,sistemul cu tamburi e complex,nu gasesti clindri/garnituri ,au nevoie de reglaj permanent. La discuri schimbi lichidul ,la cativa ani placutele, atat .
In general masinile astea cu motoare romanesti au dotarile cele mai slabe,piese cu tolerante ori prea mari,ori prea mici samd.Ajungi sa iti mananci zilele cu ele.

ionutzzz123
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 518
Joined: 03 Sep 2010, 22:38
Location: bucuresti
Contact:

Re: aro 324

Post by ionutzzz123 » 20 Jun 2014, 13:40

Asta este adevarat, dar un avantaj al motorului de brasov este ca a fost copiat destul de exact dupa fiat si gasesti aproape toate piesele motorului produse de marci consacrate.
La ceea ce spunea sorin, un sistem de franare pe discuri este mult mai bun decat asta pe tamburi. Dar aici intervine problema ca nu mai gasesti discuri si ca au fost puse discuri doar pe fata. In cautarile mele am gasit discurile de kia sorento care s-ar potrivi la diametrul prezoanelor de aro, dar trebuie majorata gaura centrala fiindca este de 96 mm parca. Restul dimensiunilor lui difera si astfel cred ca sunt necesari si etrierii de kia si adaptarile la roata. Eu o sa fac modificarea asta in momentul cand voi gasi un disc de frana uzat sa vad daca sigur merge pus, una sunt datele gasite pe net, alta este cand vezi cu ochiul tau.


User avatar
fulgeras
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 402
Joined: 18 Oct 2010, 22:09
Location: Sebes-Alba

Re: aro 324

Post by fulgeras » 20 Jun 2014, 19:31

Discuri de samurai, alezat gaura care intra pe butuc si gaurile la prezoane...etrieri de golf 4 merg la fix...sau daca se vrea se poate merge pe etrieri de samurai...
ARO 243(GHIVOLU)

dodorelbebelinu
Membru
Membru
Posts: 134
Joined: 07 Jul 2012, 22:56
Location: Timis, Mosnita (4km de TM)
Contact:

Re: aro 324

Post by dodorelbebelinu » 23 Jun 2014, 23:11

eu incerc sa il fac sa mearga nu vreau experiente si imbunatatiri
am gasit un tip din campul lung care se lauda ca are piese originale, va rog daca puteti sa ma ajutati pentru a identifica piesele sa vedem daca sunt originale sau nu, pana vineri sambata cred ca ajung

http://www.chilipirim.ro/autoturisme/pi ... ro-10/2411

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3109
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: aro 324

Post by Soryn » 23 Jun 2014, 23:23

Vezi ce cumperi, unele piese am zis mai sus,sunt rebuturi.
Desigur magazinul isi promoveaza marfa.
Dar pana termini de refacut masina, ai sa inveti singur multe chesti,care piese sunt originale,care reesapate etc.
Suces!

dodorelbebelinu
Membru
Membru
Posts: 134
Joined: 07 Jul 2012, 22:56
Location: Timis, Mosnita (4km de TM)
Contact:

Re: aro 324

Post by dodorelbebelinu » 24 Jun 2014, 03:42

care este cea mai practica metoda de a inalta masina 10 cm sau macar 5

ionutzzz123
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 518
Joined: 03 Sep 2010, 22:38
Location: bucuresti
Contact:

Re: aro 324

Post by ionutzzz123 » 24 Jun 2014, 09:07

depinde ce vrei sa faci cu ea, sunt mai multe metode... Cel mai usor cred eu este sa pui niste inaltatoare sub caroserie. Pe urma mai poti pune niste inaltatoare la foile spate, si sub arcuri, dar nu merg pusa prea mari, pentru ca vei schimba unghiul cardanelor si s-ar putea sa nu iti mai mearga sau sa bata.

niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1236
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: aro 324

Post by niku111 » 24 Jun 2014, 18:38

Daca bagi distantoare sub caroserie rebuie sa ai grija cu axul volanului ,manetele cutie si reductorului si multe alte maruntisuri.

dodorelbebelinu
Membru
Membru
Posts: 134
Joined: 07 Jul 2012, 22:56
Location: Timis, Mosnita (4km de TM)
Contact:

Re: aro 324

Post by dodorelbebelinu » 29 Jun 2014, 13:10

am ansamblat botul cu mastic caucicat cu zinc tot din gama sinto
momentan renunt la orce tip de modificari vreau sa mearga si sa fac o excursie
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4091
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: aro 324

Post by Constantin » 29 Jun 2014, 18:17

...e bine ca ti-ai revenit.Spor la treaba %%- good luck
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche

niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1236
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: aro 324

Post by niku111 » 29 Jun 2014, 19:00

Lucrat super si cu materiale de calitate.Spor la treaba si pastreaza-l original .

User avatar
deluca
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 537
Joined: 10 Jan 2008, 16:26
Contact:

Re: aro 324

Post by deluca » 30 Jun 2014, 16:09

foarte frumos lucrat. daca mai pui asa poze ti-l aduc si pe al meu in ograda. ;))

dodorelbebelinu
Membru
Membru
Posts: 134
Joined: 07 Jul 2012, 22:56
Location: Timis, Mosnita (4km de TM)
Contact:

Re: aro 324

Post by dodorelbebelinu » 02 Jul 2014, 13:06

SALUT, ma usuca masina asta de timp nervi si bani :)) am comandat piese de 3200 lei originale inafara de crucile cardanice care erau prea scumpe fata de chinezesti si vedem cat tin, cand ajung piesele fac lista si poze cu tot cu preturi


Post Reply