aro 324

De la bicicleta pana la locomotiva. Orice lucrare mai serioasa, despre orice acaret iesit din tipare o puteti prezenta aici.

Moderators: Werner, mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
socratee
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 313
Joined: 19 Apr 2012, 13:36
Location: Cluj-Napoca
Contact:

Re: aro 324

Post by socratee » 11 Jul 2014, 15:29

Eu am baterie ROMBAT de 154 Ah. O am din iarna,inainte de aceasta am avut exact acel model si m-a tinut 5 ani .De pornit porneste oricand cu o baterie ca asta (electromotor iskra)


niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1207
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: aro 324

Post by niku111 » 11 Jul 2014, 20:37

2 baterii Caranda de 80 A si electromotor ISKRA este cheia succesului porniri Brasovu-lui iarna fara probleme.

User avatar
motul
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 332
Joined: 21 Jan 2012, 20:04
Location: Alba
Contact:

Re: aro 324

Post by motul » 13 Jul 2014, 10:19

niku111 wrote:2 baterii Caranda de 80 A si electromotor ISKRA este cheia succesului porniri Brasovu-lui iarna fara probleme.
Adaug si eu: un alternator de cel putin 65 A si nu o sa fie nici o problema de pornit motorasul. :)>- :)>-
ARO= Automobile Romanesti Off-road. Adevarat spus!!!

dodorelbebelinu
Membru
Membru
Posts: 134
Joined: 07 Jul 2012, 22:56
Location: Timis, Mosnita (4km de TM)
Contact:

Re: aro 324

Post by dodorelbebelinu » 14 Jul 2014, 23:20

multumesc celor care ma ajuta am cumparat 2 baterii de 75 deoarece am vrut sa intre in locul prevazut de fabrica. Cum le leg +cu+ -cu- dupa care de la o baterie masa si electromotorul ?


User avatar
socratee
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 313
Joined: 19 Apr 2012, 13:36
Location: Cluj-Napoca
Contact:

Re: aro 324

Post by socratee » 15 Jul 2014, 09:42

Exact. + cu + , - cu - .

User avatar
rica
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 640
Joined: 19 Oct 2012, 12:51
Location: bucuresti

Re: aro 324

Post by rica » 15 Jul 2014, 09:50

Ai mare grija sa nu le inseriezi, - la + ca ajungi la 24 V si arzi toata instalatia electrica.
In paralel + la + si - la -.
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

User avatar
alex
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1505
Joined: 12 Mar 2007, 23:16
Location: Bucuresti

Re: aro 324

Post by alex » 15 Jul 2014, 23:44

si asigura te ca tragi o masa si la caroserie.
happily mending an Aro 320 D127

dodorelbebelinu
Membru
Membru
Posts: 134
Joined: 07 Jul 2012, 22:56
Location: Timis, Mosnita (4km de TM)
Contact:

Re: aro 324

Post by dodorelbebelinu » 16 Jul 2014, 19:53

a pornit bestia si merge frumos fara fum. Acuma am realat ce inseamna mecanica si care piese se vopsesc si care nu, il montez impreuna cu un mecanic in cateva zile pun poze cu el pe roti :)

niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1207
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: aro 324

Post by niku111 » 16 Jul 2014, 20:40

De acum inainte ai sa lucrezi cu mai multa determinare.

dodorelbebelinu
Membru
Membru
Posts: 134
Joined: 07 Jul 2012, 22:56
Location: Timis, Mosnita (4km de TM)
Contact:

Re: aro 324

Post by dodorelbebelinu » 17 Jul 2014, 19:08

acuma stiu de ce se zice ca o masina fara ulei nu este adevarata :))
am schimbat:ALIMENTARE MOTOR; cap hidraulic, diuze hidrofet, filtru aer motorina ulei, pompa alimentare DIRECTIE SUSPENSIE; bcucse teflon, pivoti inferiori superiori mansoane cauciuc, brate inferioare, bucse arc, telescoape RULMENTI: roti fata spate si toate simeringurile, grup reductie sunt 5 si 4 pe pinioane, rulmenti planetare ALTELE; cruci cardanice simeringuri planetare spate grup spate cel de la pinionul de atac, nuca parghe ambreaj. Singurul loc unde inca nu am umblat este grupul fata care precis are bube si cutia de viteze care cred ca este buna

dodorelbebelinu
Membru
Membru
Posts: 134
Joined: 07 Jul 2012, 22:56
Location: Timis, Mosnita (4km de TM)
Contact:

Re: aro 324

Post by dodorelbebelinu » 25 Aug 2014, 10:28

salutare, am o intrebare: pivotul superior are o sageata in ce directyie trebuie orientata aceasta ? Ma chinui ca si un sclav este mai complicata decat credeam mecanica asta .......

dodorelbebelinu
Membru
Membru
Posts: 134
Joined: 07 Jul 2012, 22:56
Location: Timis, Mosnita (4km de TM)
Contact:

Re: aro 324

Post by dodorelbebelinu » 25 Aug 2014, 12:08

pe fata an 2 cilindrii de frana unul dintre ei are un racord demontabil ca un adaptor, acest cilindru cu racord se monteaza langa felxibil sau in cealalta parte ? Multumesc

niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1207
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: aro 324

Post by niku111 » 25 Aug 2014, 17:17

Sageata trebuie sa vina catre fata,dar trebuie infiletat atit cit sa permita virajul roti maxim atit stg. cit si dreapta.Cilindrii de frina trebuiesc inseriati.

dodorelbebelinu
Membru
Membru
Posts: 134
Joined: 07 Jul 2012, 22:56
Location: Timis, Mosnita (4km de TM)
Contact:

Re: aro 324

Post by dodorelbebelinu » 26 Aug 2014, 00:06

am lasat o tura de filet neinfiletata de la pivotul superior ca altfel nu pusca sageata spre radiatot si sa vireze suficent \ cilindrii receptor sunt montati pe taler stanga dreapta radiator cutie ... in alta pozitie nu a puscat talerul cu fuzeta si axul de la rulment aerisitorul este spe radiator

dodorelbebelinu
Membru
Membru
Posts: 134
Joined: 07 Jul 2012, 22:56
Location: Timis, Mosnita (4km de TM)
Contact:

Re: aro 324

Post by dodorelbebelinu » 22 Nov 2014, 11:23

salut, sunt putin dezamagit din cauza ca m-am impotmolit la frane fuzete pivoti..... asta este doar incercand invat dar un lucru este clar nu am renuntat doar ca astept primavara. o veste buna nu a ruginit pe nicaieri asta inseamna ca am facut treaba buna
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Post Reply