ims la raliu
Moderator: costy84
- dxx
- Membru Devotat
- Posts: 323
- Joined: 24 Nov 2009, 23:55
- Location: Bucuresti
ims la raliu
nu stiu detalii,e citit de pe un alt forum, sper sa nu se supere autorul ca postez si aici.
Am ras cu lacrimi
enjoy
cu ghilimele pentru ca este citat :
""""""Proaspat posesor de IMS pe GPL, habarnist la off-road.
Decembrie. Primesc o invitatie la o iesire off-road (prima mea iesire), la Predeal. Plec noaptea din Bucuresti.
Pe drum primesc un telefon de la organizatori:
"Casti aveti?"
Eu:
"Va dam noi"
Dimineata aflu ca este un fel de concurs: etapa de CN RallyRide parca. Mi se da un teanc de foi cu ceva litere egiptene (roadbook?!), un creion si valea la start!
La start, in fata noastra, un fel de Lancia Delta si o Celica, ambele inaltate, cu un fel de cusca in cabina. In spatele noastru, ceva galben cu o masca de ARO 10. La mijloc eu cu nevasta, in IMS, fara centuri, fara stingator dar ....cu casti!
3...2...1....START! Demarez in tromba pe un forestier acoperit cu gheata si zapada, masina merge mai mult de-a latu', adrenalina, oamenii de pe margine ne fac cu mana si ne incurajeaza. Un hop mai mare si se umple cabina de foi volante! Pleaca nevasta prin masina sa le stranga, eu continui injectat, trec cu viteza peste santuri, paraie, craci, ... si ma trezesc in curtea unei cabane! Nervi, cearta, intoarcem, gasim traseul si continuam, cu peripetii, pana la FINISH , unde ajungem, din partea opusa, fara roata de rezerva si esapament (zmuls cu tot cu galeria de evacuare, dupa cum aveam sa aflam mai tarziu), intr-un zgomot infernal.
Aici aflu ca exista si traseul de noapte, retur, inapoi in Predeal! In IMS nici un bec (plafoniera, kilometraj, nimic), nici o lanterna la noi. Doar niste faruri chioare. Stam intr-un camp de langa Sacele pana se face bezna, fara macar se deschid capota! Apoi iar:
3...2...1... START! Demaram cu zgomot in bezna, 70-80kmh pe un camp arat si inghetat, stanga, dreapta, ne intalnim cu niste ATV-isti...si... ne pierdem! Sunam la organizator si cerem indrumari.
Organizator: Unde sunteti?
Eu: ?!
Organizator: Ce pozitie pe RB?
Eu: ?!
Organizator: Ce vedeti?
Eu: ?! Steaua polara?
Organizator: Ne pare rau, nu va putem ajuta!
Plecam si nimerim drumul, iar injectare, zgomot infernal, gaze de esapament in cabina... motorul incepe sa se balbaie si ajungem la un un Check-point.
Organizator: Sunteti bine?!
Eu: Da!
Organizator: Cred ca aveti o problema la motor....
Eu: Da?!
Organizator: Nu te uiti sa vezi ce are?
Eu: Nu ma pricep... Uita-te tu.
Organizatorul deschide capota si apar niste flash-uri albastrui, ca de mitraliera.
Organizator: Nu mai aveti evacuare! Ies flacari din motor!
Eu: Da?
Organizator: Ce este tubul asta galben din dreapta?
Eu: Nu stiu. O fi de la GPL?!
---
Aici s-a intrerupt conversatia, organizatorul indepartandu-se brusc in salturi succesive pana in santul de peste drum. Tot atunci motorul si-a dat obstescul sfarsit, prajind capacul delco. Reluarea discutiei s-a facut cu dificultate, organizatorul fiind foarte marcat de pierderea evacuarii IMS-ului.
Abia apoi am descoperit ca prinderile buteliei GPL se desfacusera si butelia se balambanea prin portbagaj, tinuta de niste furtune.
Morala: aveti grija cand va mai invita prietenii la off-road!""""
Am ras cu lacrimi
enjoy
cu ghilimele pentru ca este citat :
""""""Proaspat posesor de IMS pe GPL, habarnist la off-road.
Decembrie. Primesc o invitatie la o iesire off-road (prima mea iesire), la Predeal. Plec noaptea din Bucuresti.
Pe drum primesc un telefon de la organizatori:
"Casti aveti?"
Eu:
"Va dam noi"
Dimineata aflu ca este un fel de concurs: etapa de CN RallyRide parca. Mi se da un teanc de foi cu ceva litere egiptene (roadbook?!), un creion si valea la start!
La start, in fata noastra, un fel de Lancia Delta si o Celica, ambele inaltate, cu un fel de cusca in cabina. In spatele noastru, ceva galben cu o masca de ARO 10. La mijloc eu cu nevasta, in IMS, fara centuri, fara stingator dar ....cu casti!
3...2...1....START! Demarez in tromba pe un forestier acoperit cu gheata si zapada, masina merge mai mult de-a latu', adrenalina, oamenii de pe margine ne fac cu mana si ne incurajeaza. Un hop mai mare si se umple cabina de foi volante! Pleaca nevasta prin masina sa le stranga, eu continui injectat, trec cu viteza peste santuri, paraie, craci, ... si ma trezesc in curtea unei cabane! Nervi, cearta, intoarcem, gasim traseul si continuam, cu peripetii, pana la FINISH , unde ajungem, din partea opusa, fara roata de rezerva si esapament (zmuls cu tot cu galeria de evacuare, dupa cum aveam sa aflam mai tarziu), intr-un zgomot infernal.
Aici aflu ca exista si traseul de noapte, retur, inapoi in Predeal! In IMS nici un bec (plafoniera, kilometraj, nimic), nici o lanterna la noi. Doar niste faruri chioare. Stam intr-un camp de langa Sacele pana se face bezna, fara macar se deschid capota! Apoi iar:
3...2...1... START! Demaram cu zgomot in bezna, 70-80kmh pe un camp arat si inghetat, stanga, dreapta, ne intalnim cu niste ATV-isti...si... ne pierdem! Sunam la organizator si cerem indrumari.
Organizator: Unde sunteti?
Eu: ?!
Organizator: Ce pozitie pe RB?
Eu: ?!
Organizator: Ce vedeti?
Eu: ?! Steaua polara?
Organizator: Ne pare rau, nu va putem ajuta!
Plecam si nimerim drumul, iar injectare, zgomot infernal, gaze de esapament in cabina... motorul incepe sa se balbaie si ajungem la un un Check-point.
Organizator: Sunteti bine?!
Eu: Da!
Organizator: Cred ca aveti o problema la motor....
Eu: Da?!
Organizator: Nu te uiti sa vezi ce are?
Eu: Nu ma pricep... Uita-te tu.
Organizatorul deschide capota si apar niste flash-uri albastrui, ca de mitraliera.
Organizator: Nu mai aveti evacuare! Ies flacari din motor!
Eu: Da?
Organizator: Ce este tubul asta galben din dreapta?
Eu: Nu stiu. O fi de la GPL?!
---
Aici s-a intrerupt conversatia, organizatorul indepartandu-se brusc in salturi succesive pana in santul de peste drum. Tot atunci motorul si-a dat obstescul sfarsit, prajind capacul delco. Reluarea discutiei s-a facut cu dificultate, organizatorul fiind foarte marcat de pierderea evacuarii IMS-ului.
Abia apoi am descoperit ca prinderile buteliei GPL se desfacusera si butelia se balambanea prin portbagaj, tinuta de niste furtune.
Morala: aveti grija cand va mai invita prietenii la off-road!""""
mitsubishi pajero 2,5 td, DACIA LOGAN 1.4 MPI, M 461 under construction
APRILIA PEGASO ------- de vanzare
APRILIA PEGASO ------- de vanzare
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: ims la raliu
Tare de tot asta
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: ims la raliu
am ras cu lacrimi!
poate mleo sa ne mai dea detalii, ca masina galbena cu masca de aro 10 a lui cred ca e...
poate mleo sa ne mai dea detalii, ca masina galbena cu masca de aro 10 a lui cred ca e...
ARO CLUB ROMANIA
- badlion
- Membru de elita
- Posts: 560
- Joined: 13 Dec 2006, 16:56
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: ims la raliu
tare!!!
-
- Membru de elita
- Posts: 665
- Joined: 24 Feb 2010, 22:08
- Location: Colentina ( Sector 2 ) , Bucuresti /RO
- Contact:
Re: ims la raliu
Hahaha:)))))
Untill the sun comes up , the music won't stop. Your lovely smile.
Aro 243 , L25.
Aro 243 , L25.
- mihai71
- Membru Devotat
- Posts: 388
- Joined: 15 Aug 2011, 14:09
- Location: Bucuresti
- cristian54mcm
- Membru Devotat
- Posts: 491
- Joined: 26 Sep 2010, 23:01
- Location: Curtea de Arges
- Contact:
- mleo
- Membru
- Posts: 182
- Joined: 12 Feb 2007, 22:16
- Location: Brasov
Re: ims la raliu
mi-amintesc...Winter cup 2005...Nu era din campionat, era o cupa prieteneasca...dar era concurs....Eu m-am mirat sa vad un Ims....Daca nu ma insel Dragos se numea baiatul (poate gresesc)...cand a zis dimineata ca vrea sa plece pe traseu fara casti am trimis repede acasa pe cineva sa aduca 2 casti de motocicleta macar (oricum nu-l lasau fara casti)...si pina a fost briefingul, pina au luat startul atvistii, au venit si castile si a plecat si IMS-ul....Faza e 100% adevarata.
Repet, oricum era o prieteneasca, nu era neaparat de masini preparate, de campionat,...era distractie.Si a fost f. fain.
Repet, oricum era o prieteneasca, nu era neaparat de masini preparate, de campionat,...era distractie.Si a fost f. fain.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- CRISX
- Membru de elita
- Posts: 568
- Joined: 19 Dec 2009, 13:33
- Location: BUCURESTI
- Contact:
Re: ims la raliu
mi-a placut , , ca din "Urzica" !
- dxx
- Membru Devotat
- Posts: 323
- Joined: 24 Nov 2009, 23:55
- Location: Bucuresti
Re: ims la raliu
am gasit prin calculator o poza
cred ca e aceeasi masina.
cred ca e aceeasi masina.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
mitsubishi pajero 2,5 td, DACIA LOGAN 1.4 MPI, M 461 under construction
APRILIA PEGASO ------- de vanzare
APRILIA PEGASO ------- de vanzare
- mleo
- Membru
- Posts: 182
- Joined: 12 Feb 2007, 22:16
- Location: Brasov
Re: ims la raliu
dupa cursa respectiva (unde ne-am distrat tare,) a doua zi de dimineata am mers pe camp si mi-am cules piesele pierdute: bara spate, ornamente laterale, 1roata rezerva, cric (care a zburat in masca unui patrol cand l-am depasit pe camp...), un numar, doua faruri.....etc..... A fost prima cursa cu masina asta, si nu a avut decat vreo 50 km. Mi-am dat seama ca daca vreau Rally raid cu masina asta tre sa mai muncesc la ea.......
- niscu
- Membru de elita
- Posts: 735
- Joined: 20 Oct 2009, 17:14
- Location: Galati-Tulcea
Re: ims la raliu
Ideile lui Boc sant Buftea"fata de povestirea asta !!
Pasiunile ne definesc,ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !
-
- Junior
- Posts: 63
- Joined: 15 Dec 2010, 14:19
- Location: IASI
- Contact:
Re: ims la raliu
Nu am mai ras de mult asa cu pofta. Fain tare
si cei de pe TITANIC erau sanatosi, noroc nu au avut
-
- Nou venit
- Posts: 9
- Joined: 29 Nov 2011, 15:07
- Location: Campulung Muscel
- Contact:
Re: ims la raliu
foarte tare aceasta faza.Am ras cu lacrimi, mai ales cand a zis ca "nu stie ce se intampla sub capota sa se uite el"
-
- Incepator
- Posts: 16
- Joined: 30 Mar 2009, 22:32
- Location: Bucuresti
Re: ims la raliu
Eu sunt autorul si aceea a fost prima mea iesire la off-road. Habar n-am avut ca este un concurs pana cu vreo ora inainte de start. Multumesc mleo pentru casti, nu am stiut cine mi le-a dat. Imi aduc aminte ca ti s-a deschis usa spate si ai pierdut ceva piese .
A fost distractiv, am ramas cu o amintire frumoasa.
Vlad
A fost distractiv, am ramas cu o amintire frumoasa.
Vlad