Acumulatorul Auto ( bateria )
Moderators: mariusjaz, socratee
- amicul
- Membru de elita
- Posts: 594
- Joined: 26 Jul 2007, 19:05
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Acumulatorul Auto ( bateria )
Offffffffffff doamne . Rotoru nu se arde niciodata, se desfac contactele de pe colector, sau se strapunge, si nu-l poti verifica ( pt ca are rezistenta interna foarte mare )
Ok, daca ai schimbat cablurile si tot asa face, schimba starterul ( nu mai face contact cum trebuie, l-ai chinuit foarte mult si sa incalzit, topit contactul ).
Am pus si o poza cu fostul acumulator de pe masina mea:12V/150A , si revin cu poze la acumulatori noi
Ok, daca ai schimbat cablurile si tot asa face, schimba starterul ( nu mai face contact cum trebuie, l-ai chinuit foarte mult si sa incalzit, topit contactul ).
Am pus si o poza cu fostul acumulator de pe masina mea:12V/150A , si revin cu poze la acumulatori noi
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by amicul on 09 Dec 2007, 20:13, edited 1 time in total.
Prietenia este la fel ca banii, este mai usor de facut decit de pastrat
- amicul
- Membru de elita
- Posts: 594
- Joined: 26 Jul 2007, 19:05
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Acumulatorul Auto ( bateria )
si poze, cu cele noi .......
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by amicul on 10 Dec 2007, 00:39, edited 1 time in total.
Prietenia este la fel ca banii, este mai usor de facut decit de pastrat
- sorin
- Membru legendar
- Posts: 1065
- Joined: 06 Dec 2007, 23:04
- Location: Constanta
- Contact:
Re: Acumulatorul Auto ( bateria )
e normal sa scada acul de la incarcare la minim cand dau drumul la aeroterma?
Sorin cu ,,frigideru plin,,
- tarzy
- Membru legendar
- Posts: 2646
- Joined: 03 Dec 2006, 20:06
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Acumulatorul Auto ( bateria )
fain .... mane ... vreau si eu ... cum facem? cat ma costa?amicul wrote: si poze cu cei noi .......
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)
(Winston Churchill)
- alex
- Membru legendar
- Posts: 1518
- Joined: 12 Mar 2007, 23:16
- Location: Bucuresti
Re: Acumulatorul Auto ( bateria )
nu nu e normal!!!!!!!!CT_80_PES wrote: e normal sa scada acul de la incarcare la minim cand dau drumul la aeroterma?
happily mending an Aro 320 D127
- sorin
- Membru legendar
- Posts: 1065
- Joined: 06 Dec 2007, 23:04
- Location: Constanta
- Contact:
Re: Acumulatorul Auto ( bateria )
Quote from: CT_80_PES on Today at 09:11:51 PM
e normal sa scada acul de la incarcare la minim cand dau drumul la aeroterma?
nu nu e normal!!!!!!!!
de ce ar face asta?
e normal sa scada acul de la incarcare la minim cand dau drumul la aeroterma?
nu nu e normal!!!!!!!!
de ce ar face asta?
Sorin cu ,,frigideru plin,,
- amicul
- Membru de elita
- Posts: 594
- Joined: 26 Jul 2007, 19:05
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Acumulatorul Auto ( bateria )
Este normal sa scada acul de la bord, dar nu chiar la minim. In turatie se ridca acul indicator?
Pune si tu un aparat de masura pe bornele bateriilor sau la alternator. trebuie sa fie peste 12V
Pune si tu un aparat de masura pe bornele bateriilor sau la alternator. trebuie sa fie peste 12V
Prietenia este la fel ca banii, este mai usor de facut decit de pastrat
-
- Banat
- Posts: 2354
- Joined: 27 Dec 2006, 15:14
Re: Acumulatorul Auto ( bateria )
Este normal sa cada acul dar..nu la minim,trebuie sa ramana pe plaja lui normala.Asta inseamna ca : ai o dioda impuscata pe alternator.....sau releul de incarcare defect (mecanic:reglaj defectuos sau ..bolnav...electronic: defect sau de proasta calitate)....Putem discuta si de un alternator cu putere mica in cazul in care ai foarte multi consumatori...(faruri,aeroterma..etc..).CT_80_PES wrote: e normal sa scada acul de la incarcare la minim cand dau drumul la aeroterma?
- sorin
- Membru legendar
- Posts: 1065
- Joined: 06 Dec 2007, 23:04
- Location: Constanta
- Contact:
Re: Acumulatorul Auto ( bateria )
in turatie acul ajunge aproape de jumate dar cand dau drumul la aeroterma se duce la minim si acolo ramane.......... fara faruri sau alti consumatori
Sorin cu ,,frigideru plin,,
-
- Banat
- Posts: 2354
- Joined: 27 Dec 2006, 15:14
Re: Acumulatorul Auto ( bateria )
Verifica blocul de diode ..acolo este buba ...ai o dioda dusa...in felul asta scade foarte mult puterea alternatorului....CT_80_PES wrote: in turatie acul ajunge aproape de jumate dar cand dau drumul la aeroterma se duce la minim si acolo ramane.......... fara faruri sau alti consumatori
- alex
- Membru legendar
- Posts: 1518
- Joined: 12 Mar 2007, 23:16
- Location: Bucuresti
Re: Acumulatorul Auto ( bateria )
sau ai bateria descarcata.
daca o folosesti in oras mult si ai baterie veche....considera si asta
daca o folosesti in oras mult si ai baterie veche....considera si asta
happily mending an Aro 320 D127
- myke
- Membru legendar
- Posts: 1336
- Joined: 23 Mar 2007, 09:01
- Location: Petrosani
- Contact:
Re: Acumulatorul Auto ( bateria )
Poate fi normal....cel putin la A10 unele cablaje sunt subdimensionateCT_80_PES wrote: e normal sa scada acul de la incarcare la minim cand dau drumul la aeroterma?
Am pus un alternator de 110A special pentru proiectoare &stuff si mi-a picat fata cind am vazut ca daca pornesc aeroterma (indiferent de relantiu sau turatie) imi ajunge acul din bord pe rosu.Speriat am masurat tensiunea pe baterie cu stergatoarele, faza lunga, aeroterma,si proiectoarele de sus si m-am linistit cind am vazut ca la 1200 de ture am 14.3 pe baterie.Nu stiu de unde se alimenteaza porcaria de aeroterma dar la vara o sa-mi fac alt cablaj cu cabluri supradimensionate pe circuit separat ,iar martorul de incarcare din bord de incarcare va avea fir separat direct pe baterie.
- amicul
- Membru de elita
- Posts: 594
- Joined: 26 Jul 2007, 19:05
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Acumulatorul Auto ( bateria )
Vezi ca este mult 14.3, si trebuie sa fie cel mult 14.1 .
vezi ca el are un releu intern si nu stiu daca il poti regla, dar daca ma gandesc eu bine se poate adapta unul mecanic de ARO.
Bafta si multa atentie
vezi ca el are un releu intern si nu stiu daca il poti regla, dar daca ma gandesc eu bine se poate adapta unul mecanic de ARO.
Bafta si multa atentie
Prietenia este la fel ca banii, este mai usor de facut decit de pastrat
-
- Banat
- Posts: 2354
- Joined: 27 Dec 2006, 15:14
Re: Acumulatorul Auto ( bateria )
Amicule,in majoritatea cazurilor la alternatoarele pricopsite releul intern nu este altceva decat o piesa gen :tranzistor de putere ,tiristor..etc (ma refer la infatisare sau capsula,ca ce are inauntru nu stiu)....cu doua picioruse si masa pe capsula.....asa ca de reglat ioc...myke wrote:Poate fi normal....cel putin la A10 unele cablaje sunt subdimensionateCT_80_PES wrote: e normal sa scada acul de la incarcare la minim cand dau drumul la aeroterma?
Am pus un alternator de 110A special pentru proiectoare &stuff si mi-a picat fata cind am vazut ca daca pornesc aeroterma (indiferent de relantiu sau turatie) imi ajunge acul din bord pe rosu.Speriat am masurat tensiunea pe baterie cu stergatoarele, faza lunga, aeroterma,si proiectoarele de sus si m-am linistit cind am vazut ca la 1200 de ture am 14.3 pe baterie.Nu stiu de unde se alimenteaza porcaria de aeroterma dar la vara o sa-mi fac alt cablaj cu cabluri supradimensionate pe circuit separat ,iar martorul de incarcare din bord de incarcare va avea fir separat direct pe baterie.
Ma omule...14.3-14.7 este bine.Aeroterma nu are nici o vina doar daca: are lagarele duse si merge mai greu din cauza gripajului ,sau are spire in scurt si i-a curent mare (in cazul asta are turatia mult mai mare decat normal)...Sigur acumulatorul este in mintile lui? Identifica firul de excitatie de pe mufa alternatorului si pune un releu electronic....Martorul din bord de cele mai multe ori este acolo doar de frumusete si indica aiurea.Monteaza un voltmetru suplimentar si un ampermetru (dar aici este putin mai complicat)......Vezi ca poti adapta un aparat de masura electronic ...doar afisasul sa se vada...si arata si ca lumea...
- myke
- Membru legendar
- Posts: 1336
- Joined: 23 Mar 2007, 09:01
- Location: Petrosani
- Contact:
Re: Acumulatorul Auto ( bateria )
Am alternator valeo luat de pe un laguna diesel (ala de 2000 parca) cu releu integrat.Singurul fir ce il are e pentru un bec de bord (care l-am tras si lam pus pe martorul de la centura).
Chestia cu lagarele e posibil...nu m-am uitat la ia...oricum vreau sa o schimb si sa modific tot circuitul de aer.Da asta la vara....
Ma speriase faza cu voltmetrul din bord....
Acumulatorul e un Fulman de 77Ah cu curent de pornire de 740Amperi care are fix o luna :>-Ma pregatesc pentru un 1.9diesel cu cutie in 5....
Chestia cu lagarele e posibil...nu m-am uitat la ia...oricum vreau sa o schimb si sa modific tot circuitul de aer.Da asta la vara....
Ma speriase faza cu voltmetrul din bord....
Acumulatorul e un Fulman de 77Ah cu curent de pornire de 740Amperi care are fix o luna :>-Ma pregatesc pentru un 1.9diesel cu cutie in 5....