E logic ce spuneti.....ca farurile de la Wartburg,care erau din blocul comunuist sa fie mai ieftine,decat cele din Franta ,insa piesele de la Dacia 1300,cam prin 1972,erau deja asimilate....chiar si farurile......ori daca se fabricau in R.S.R.,ce rost mai aveau importurile din R.D.G.?oldman wrote:Tinind cont ca M-ul avea deja semnalizari de Trabant, nu cred ca ar mai fi fost o problema sa mai ia si farurile de la Wartburg, oricum sigur erau mai ieftine decit cele de Dacie care, la vremea aia erau Cibie si veneau din Franta.
Modele si facelift-uri la Aro 24
- paul
- Membru legendar
- Posts: 4189
- Joined: 31 May 2010, 20:43
- Location: OTOPENI
Re: Modele si facelift-uri la Aro 24
UBI BENE IBI PATRIA
- tonidinsibiu
- Junior
- Posts: 94
- Joined: 06 Mar 2013, 11:23
- Location: Sibiu
Re: Modele si facelift-uri la Aro 24
Ma intereseaza in continuare evolutia ARO 24x... nu doar farurile. De exemplu cand s-a facut trecerea de la 2 manete la o maneta pentru cuplare 4x4 si reductor? sau cand s-a facut trecerea de la usile subtiri din doua bucati la cele dintr-o bucata. deasemenea cand s-a renuntat la bara fata cu tampoane de cauciuc mari si cand s-a facut trecerea de la geamurile de la usile din spate glisante la cele pe manivela? practic care a fost anul cand s-a trecut la masca fata din plastic. difera si capotele fata?
ARO 241 - 1979
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: Modele si facelift-uri la Aro 24
Pai la reductorul cu 2 manete s-a renuntat in 1981 si la capota cu fanta in ea incepand cu 1985.
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Modele si facelift-uri la Aro 24
Masca din plastic a fost adoptata incepind cu 88-89.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Modele si facelift-uri la Aro 24
Mai degraba `83-`84.
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Modele si facelift-uri la Aro 24
Esti sigur?Pe timpuri am avut un 320 cumparat din Ungaria fabricar in 87 si avea masca din tabla.In timpul cit am cautat masini prin Ungaria am gasit camoonete fabricate in 88-89 cu masti de tabla.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Modele si facelift-uri la Aro 24
Uita-te aici: http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=14&t=6747, in revista 1983/12 apare Aro 244 masca de plastic si faruri ovale. Cat despre Aro din Ungaria, varul meu si-a cumparat in `93 un 243 de la unguri fabricat in `87 cu masca de plastic si faruri rotunde (similare TV).
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Modele si facelift-uri la Aro 24
Totul este posibil dar cred totusi designul era dat si de comanda data de beneficiar.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Modele si facelift-uri la Aro 24
Stie cineva care este treaba cu modelul asta de masca? A fost oferita ca optione sau care este vrajeala cu ea ca nu prea am vazut -o decat foarte rar!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Modele si facelift-uri la Aro 24
Cred ca a fost o restilizare oferita alternativ de firmele care fabricau diferite produse din fibra.
-
- Incepator
- Posts: 21
- Joined: 21 Dec 2013, 08:20
Re: Modele si facelift-uri la Aro 24
paul wrote:Sa fi avut primele Aro 24x,faruri de Wartburg 353......totusi cand a aparut Aro,Dacia 1300 era in fabricatie,dar nu era inca total asimilata......dar nici acest tip de Warburg nu s-a importat in R.S.R......sa fi fost importate doar farurile....?
Inradevar pana prin '77 s-au folosit faruri de Wartburg 353 si tot aceleasi faruri s-au folosit si in primii ani de productie a camioanelor Roman Diesel (vezi foto).
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Modele si facelift-uri la Aro 24
Varianta asta chiar nu am mai vazut-o pana acum!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: Modele si facelift-uri la Aro 24
Farurile de Dacie facute la Elba abia in 1975 au vazut prima oara soarele!
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Modele si facelift-uri la Aro 24
Nici asta nu am vazut-o vreodata. Masca de la motorizarea Peugeot, cu faruri drptunghiulare.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Modele si facelift-uri la Aro 24
Pacat ca nu este pozat din fata ,dar cred ca este ceva realizat home-made pt. a inlocui farurile chioare .