Restaurare - etalon
Moderators: Werner, mariusjaz, socratee
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Restaurare - etalon
Pentru cei ce apreciaza munca, dar nu in zadar, am zis sa va prezint o masina restaurata profesionist, la 9 ani dupa incheierea lucrarilor! 9 ani, am zis bine. Masina a fost gata restaurata in 2005, conform documentelor, si a fost pastrata in mare parte in garaj, dar a facut o iarna si in zapada. Cu toate astea, zici ca a fost restaurata acum cateva luni.
Cam asa cred eu ca ar trebui sa se intample cu tot ce e restaurat. Restul se cheama reparatie.
Cam asa cred eu ca ar trebui sa se intample cu tot ce e restaurat. Restul se cheama reparatie.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
ARO CLUB ROMANIA
-
- Membru Devotat
- Posts: 326
- Joined: 26 Dec 2010, 00:57
- Location: Bucuresti
Re: Restaurare - etalon
Imi aduc aminte de "clantele" de usi de la ims-urile cu care mergeam in copilarie. La toate erau putin cazute, ascucisul ala nealiniat.
La asta nu...
Vorba lu' stalin : sa-l invidiem ?
La asta nu...
Vorba lu' stalin : sa-l invidiem ?
Cand l-a aruncat, direct rechinu' l-a mancat. In doua l-a rupt.
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Restaurare - etalon
...asta da restaurare.Nota 99
I-am scazut un punct fiindca nu e a mea.
I-am scazut un punct fiindca nu e a mea.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- badlion
- Membru de elita
- Posts: 560
- Joined: 13 Dec 2006, 16:56
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Restaurare - etalon
Masina apartine domnului P. Patrick si este unul dintre cele mai frumoase M-uri civil din Romania. Dupa ce am vazut poze cu aceasta masina, ca live din pacate nu am avut ocazia, am ajuns la concluzia ca albul este culoarea care se potriveste cel mai bine pentru un Aro M461. Felicitari!
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Restaurare - etalon
Adevarat, doar ca e gresita conjugarea verbului "a apartine".
Corect este "a apartinut".
Corect este "a apartinut".
ARO CLUB ROMANIA
- badlion
- Membru de elita
- Posts: 560
- Joined: 13 Dec 2006, 16:56
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Restaurare - etalon
Nu am stiut ca s-a schimbat proprietarul, si nu stiu nici cine este actualul ca sa-l felicit.
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Restaurare - etalon
O sa se prezinte el, la un moment dat. Stai sa se obisnuiasca cu gandul.
ARO CLUB ROMANIA
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Restaurare - etalon
Masina a fost restaurata profesional intr-un atelier specializat cu foarte multi bani la vremea aceea.Domnu George a subliniat bine faptul cu restaurarea,cea ce facem noi posesori de Aro ,M-461 acasa cu forte proprii se numeste reconditionare,
-
- Membru
- Posts: 248
- Joined: 11 Jul 2011, 12:02
- Location: Bucuresti
Re: Restaurare - etalon
Desi pozele nu sunt cele mai bune probabil este foarte bine lucrat, atit ca din cate stiu eu capacele de IMS/AroM461 erau in culoarea caroseriei.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Restaurare - etalon
A, mai conteaza si starea sculei inainte de restaurare. Ar trebui poze cu automobilul inante de restaurare.
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Restaurare - etalon
Poze dinainte, n-am. Dar sigur n-a fost "stock", de armata. Masina a fost civila dintoteauna, de la primul proprietar, si acum e la al 3-lea. Ma rog, tocmai a plecat spre al 4-lea.
Cat despre bani, da...a fost pe multi bani, restaurata. Dar asta doar pentru ca au fost facute lucrarile in atelier specializat. In afara unei cabine de vopsit, majoritatea lucrarilor se pot face cu ce scule exista aici, pe forum, zic. Doar pricepere si responsabilitate trebuie, ca sa nu faci lucru de mantuiala.
Cat despre bani, da...a fost pe multi bani, restaurata. Dar asta doar pentru ca au fost facute lucrarile in atelier specializat. In afara unei cabine de vopsit, majoritatea lucrarilor se pot face cu ce scule exista aici, pe forum, zic. Doar pricepere si responsabilitate trebuie, ca sa nu faci lucru de mantuiala.
ARO CLUB ROMANIA
- gabi_gadea.
- Membru
- Posts: 131
- Joined: 22 Feb 2009, 12:38
Re: Restaurare - etalon
felicitari proprietarului pentru achizitie ! superb M-ul....sa-l mentina asa cat de mult posibil.ma bucur mult si multumesc pentru poze cui le-a postat,mi-a dat ocazia sa vad cum vine prelata pe care am facut-o, pe ims-ul pentru care era destinata.....(la vremea respectiva eram putin sceptic,era prima prelata in alta culoare decat kaki.....)
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Restaurare - etalon
Vine un pic cam scurta in partea din spate, si nu prea se poate inchide. In rest, e ok.
Oricum, am impresia ca va primi o prelata originala, daca nu cumva deja e pe ea.
Oricum, am impresia ca va primi o prelata originala, daca nu cumva deja e pe ea.
ARO CLUB ROMANIA
- gabi_gadea.
- Membru
- Posts: 131
- Joined: 22 Feb 2009, 12:38
Re: Restaurare - etalon
treaba asta se rezolva simplu : se poate jongla putin din inaltime la piesa din spate a suportului prelatei (teava cu bride din spate, care are in partile lateralelor, jos, niste stifturi si pe stanga si pe dreapta care regleaza inaltimea la care se fixeaza)
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Restaurare - etalon
Domnule Gabi, stiti ce faceti!Un client multumit.