ARO M 461C_Indicator presiune ulei + temperatura apei
Moderators: mariusjaz, socratee
-
- Membru
- Posts: 248
- Joined: 11 Jul 2011, 12:02
- Location: Bucuresti
Re: ARO M 461C_Indicator presiune ulei + temperatura apei
Salut cim,
Multumesc pt. manual, a functionat. In sfatsit am un manual de M cu motor L25.
Multumesc
Multumesc pt. manual, a functionat. In sfatsit am un manual de M cu motor L25.
Multumesc
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: ARO M 461C_Indicator presiune ulei + temperatura apei
Subscriu celor spuse de colegul Lica LKW.
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: ARO M 461C_Indicator presiune ulei + temperatura apei
Lica vine de la Alexandru si lkw de la camion.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
-
- Membru de elita
- Posts: 524
- Joined: 15 Apr 2009, 20:41
- Location: Suceava
Re: ARO M 461C_Indicator presiune ulei + temperatura apei
Partea cu camionul este adevarata,cea cu Lica...ALexandru este de fapt Vasile.Asa se obisnuisera sa ma strige niste ''cantonieri'' din zona Zurich prin 96-97,de gura lor cu lica lkw am facut si primul mail...si asa am ramas in spatiul virtual cu lkw-ul dupa mine.Constantin wrote:Lica vine de la Alexandru si lkw de la camion.
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M 461C_Indicator presiune ulei + temperatura apei
Salut UMMM461!
Ma bucur ca pot sa fiu si eu de folos cu ceva.
Cum spuneam alta data, am in "dotare" Manualul tehnic al statiei auto de transmisiuni R-125.
Statia este montata pe GAZ69 dar sunt convins ca se potriveste f. bine cu statia montata pe M 461.
Daca este cineva interesat, o pun la dispozitie.
Din pacate, este in germana.
Ma bucur ca pot sa fiu si eu de folos cu ceva.
Cum spuneam alta data, am in "dotare" Manualul tehnic al statiei auto de transmisiuni R-125.
Statia este montata pe GAZ69 dar sunt convins ca se potriveste f. bine cu statia montata pe M 461.
Daca este cineva interesat, o pun la dispozitie.
Din pacate, este in germana.
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M 461C_Indicator presiune ulei + temperatura apei
Revin la subiectul TERMOSTAT:
Am desfacut cotul unde am inteles ca se afla termostatul si am vazut ceea ce se vede in poze, adica nimic
Ma poate lamuri cineva daca am cautat unde trebuie si ce ar trebui sa gasesc?
Cu ocazia asta am gasit o foitza de ceva, ca. 0,25mm, care vrea sa fie o garnitura!
Cam ce grosime trebuie sa aibe garnitura respectiva?
Pot sa o convectionez eu singur, din Klingherit de ex.?
Am desfacut cotul unde am inteles ca se afla termostatul si am vazut ceea ce se vede in poze, adica nimic
Ma poate lamuri cineva daca am cautat unde trebuie si ce ar trebui sa gasesc?
Cu ocazia asta am gasit o foitza de ceva, ca. 0,25mm, care vrea sa fie o garnitura!
Cam ce grosime trebuie sa aibe garnitura respectiva?
Pot sa o convectionez eu singur, din Klingherit de ex.?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru de elita
- Posts: 524
- Joined: 15 Apr 2009, 20:41
- Location: Suceava
Re: ARO M 461C_Indicator presiune ulei + temperatura apei
...ar fi trebuit sa gasesti un termostat,iar garnitura o poti face din clingherit. Cu sondele te-ai lamurit?
-
- Membru
- Posts: 248
- Joined: 11 Jul 2011, 12:02
- Location: Bucuresti
Re: ARO M 461C_Indicator presiune ulei + temperatura apei
Cand o sa agung la IMS o sa tpt sa-ti dau un code de termostat. Termostatul pe care il am eu are o garnitura se cauciuc su nu mai are nevoie de clingherit. Codul este pentru motor M207.
La L25 este altul, difera numai de fapt numai dimensiunea nu si caracteristicile tehnice. Am si codul de L25.
Aici vorbesc de coduri de producatori si nu de cod de piesa de schimb.
Eu insa nu am retinut ce motor ai L25 sau M207.
Sper sa sapt urmatoare sa ajung la IMS.
La L25 este altul, difera numai de fapt numai dimensiunea nu si caracteristicile tehnice. Am si codul de L25.
Aici vorbesc de coduri de producatori si nu de cod de piesa de schimb.
Eu insa nu am retinut ce motor ai L25 sau M207.
Sper sa sapt urmatoare sa ajung la IMS.
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M 461C_Indicator presiune ulei + temperatura apei
UMMM461
Pana la urma, spre dezamagirea mea, cred ca au un motor L 207! Eram mandru ca am un L25
Cand reusesti sa te lamuresti ce si cum este cu termostatul tau, da-mi de veste. Intre-timp ma uit si eun prin documentatia mea.
LICA LKW
Nu m-am lamurit inca cu sondele!
In garaj nu am curent electric si trebuie sa lucrez repede la mai multe probleme.
Am sa incep cu sonda de langa pompa de benzina!
Deocamdata supraveghez nivelul uleiului!
Saptama asta am reusit sa primesc inca 2 locuri in talon si am in total 4! Este jumatate din ce are un M, din fabricatie; dar este dublu fatza de ce am avut pana acum.
Urmeaza batalia cu ITP-ul!
Pana la urma, spre dezamagirea mea, cred ca au un motor L 207! Eram mandru ca am un L25
Cand reusesti sa te lamuresti ce si cum este cu termostatul tau, da-mi de veste. Intre-timp ma uit si eun prin documentatia mea.
LICA LKW
Nu m-am lamurit inca cu sondele!
In garaj nu am curent electric si trebuie sa lucrez repede la mai multe probleme.
Am sa incep cu sonda de langa pompa de benzina!
Deocamdata supraveghez nivelul uleiului!
Saptama asta am reusit sa primesc inca 2 locuri in talon si am in total 4! Este jumatate din ce are un M, din fabricatie; dar este dublu fatza de ce am avut pana acum.
Urmeaza batalia cu ITP-ul!
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M 461C_Indicator presiune ulei + temperatura apei
Dupa cum se vede din greselile de ortografie, nevasta-mea sta in spatele meu si ma cheama la masa!
Scuze!
Scuze!
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: ARO M 461C_Indicator presiune ulei + temperatura apei
Motorul M 207 A avea bujii M 18,iar M 207 B(cu filtrul de ulei pe dreapta) are bujii M 14 175.
La L25 prima serie -bujii M 14 195,iar a doua serie din mijlocul anilor '80 M 14 225.
Eu am cautat si gasit cartuse filtrante de ulei pt IMS&prima serie de 24 facute la Buzau.
Cele Mann si alte derivate sunt mai inguste in diametru si lungime.
La L25 prima serie -bujii M 14 195,iar a doua serie din mijlocul anilor '80 M 14 225.
Eu am cautat si gasit cartuse filtrante de ulei pt IMS&prima serie de 24 facute la Buzau.
Cele Mann si alte derivate sunt mai inguste in diametru si lungime.
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M 461C_Indicator presiune ulei + temperatura apei
Nici masina nu-i chiar stricata, nici nevasta chiar canibala dar trebuie avut grija de amandoua
YDANIEL, cred ca mi-ai dat o informatie f. interesanta.
Mi se parea mie ca bujiile vechi, care le-am pastrat ptr. orice eventualitate, nu sunt de M 18.
Am vazut asta deabea ieri si nu le-am masurat dar arata de 14
S-ar putea sa am un motor L 207B!?
YDANIEL, cred ca mi-ai dat o informatie f. interesanta.
Mi se parea mie ca bujiile vechi, care le-am pastrat ptr. orice eventualitate, nu sunt de M 18.
Am vazut asta deabea ieri si nu le-am masurat dar arata de 14
S-ar putea sa am un motor L 207B!?
-
- Membru
- Posts: 248
- Joined: 11 Jul 2011, 12:02
- Location: Bucuresti
Re: ARO M 461C_Indicator presiune ulei + temperatura apei
Sau mai este o varianta care sigur s-a practicat...pentru ca nu au gasit bujii pe M18 au schimbat chiuloasa cu una de L25.
Ce carburator ai W207 sau W250 teava de esapament este din 1 sau 2 bucati?
Si vezi cel mai simplu ce scrie pe blocul motor. Pune o poza.
Ce carburator ai W207 sau W250 teava de esapament este din 1 sau 2 bucati?
Si vezi cel mai simplu ce scrie pe blocul motor. Pune o poza.
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: ARO M 461C_Indicator presiune ulei + temperatura apei
Motor M 207 A: are filtrul de ulei pe partea stanga cu chiulasa de camion-bujii M 18.
Motor M 207 B: are filtrul de ulei pe partea dreapta,chiulasa este usor imbunatatita cu bujii M 14.
La motorul L 25 se pot pune galerii de admisie-evacuare de M 207.
Am vazut personal cateva M 461 C cu motor L25,dar cu o singura galerie de evacuare.
In general desi longeviva,pompa de ulei de M 207 nu asigura presiune mare la turatii mici si concomitend cu folosirea unui ulei mai slab calitativ,duce la o presiune mica aratata pe manometrul din bord.
Motor M 207 B: are filtrul de ulei pe partea dreapta,chiulasa este usor imbunatatita cu bujii M 14.
La motorul L 25 se pot pune galerii de admisie-evacuare de M 207.
Am vazut personal cateva M 461 C cu motor L25,dar cu o singura galerie de evacuare.
In general desi longeviva,pompa de ulei de M 207 nu asigura presiune mare la turatii mici si concomitend cu folosirea unui ulei mai slab calitativ,duce la o presiune mica aratata pe manometrul din bord.
-
- Membru
- Posts: 248
- Joined: 11 Jul 2011, 12:02
- Location: Bucuresti
Re: ARO M 461C_Indicator presiune ulei + temperatura apei
Foarte interesant Daniel, asta n-am stiut.
Chestia cu chiuoasa de L25 pe M207 stiu ca s-a practicat pt. ca si eu am primit o oferta sa schimb chiuloasa si n-am vrut.
Ce n-am auzit pana acuma indiferent de ce motor si ce pompa de ulei a avut este sa stea becul aprins daca totul functioneaza bine. N-am auzit si n-am vasut un M pana acum cu simptomele astea.
La M-ul meu presiunea sta pe negru (am indicatoare duble patrate).
Cel mai simplu este sa vezi ce scrie pe blocul motor.
Chestia cu chiuoasa de L25 pe M207 stiu ca s-a practicat pt. ca si eu am primit o oferta sa schimb chiuloasa si n-am vrut.
Ce n-am auzit pana acuma indiferent de ce motor si ce pompa de ulei a avut este sa stea becul aprins daca totul functioneaza bine. N-am auzit si n-am vasut un M pana acum cu simptomele astea.
La M-ul meu presiunea sta pe negru (am indicatoare duble patrate).
Cel mai simplu este sa vezi ce scrie pe blocul motor.