ARO DRAGON
- alex4wd2001
- Aro Club Romania
- Posts: 328
- Joined: 08 Feb 2010, 11:21
Re: ARO DRAGON
Poate m-am grabit cu observatia (ce bine ca exista forumisti si moderatori vigilenti!), in sensul in care noul vehicul BV chiar va fi o clona de Dragon. Totusi, nu-mi vine sa cred ca in anul 2012 cineva spera sa obtina succes de piata cu un produs spartan, al carui pret nu cred ca va fi mai mic decat al unui pick-up second-hand diesel "inchegat", gen L200 sau BT-50. Sau au de gand sa-l dea la pret de Sandero?
Treaba cea mai grea e ganditu'
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: ARO DRAGON
Domnilor propun sa mutam discutia despre BCV aici http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=14&t=8258 !
P.S: despre acest prototip (BCV) s-a discutat destul de mult in topoicul "ARO a murit?!"
P.S: despre acest prototip (BCV) s-a discutat destul de mult in topoicul "ARO a murit?!"
-
- Incepator
- Posts: 13
- Joined: 08 Jan 2015, 13:26
- Location: Bucuresti
Re: ARO Dragon
paul wrote:Daca cei de la ARO le-au vandut rusilor doar partea mecanica/sasiul de la Dragon.... atunci caroseria le-au dat-o bonus.....oare caroseria"dezvoltata de ei"(de rusi) nu are nimic de-a face la partea de design cu Dragon-ul? In opinia mea caroseria "originala" a "cowboy-celovec"-ului nu e dacat o restilizare a "mioriticului"cu sau fara voia celor de la ARO.George wrote:subiectul Derways s-a mai discutat...daca dadeai un "sarci pa forum" aflai cum un producator de alcool rus a decis sa intre in productia de automobile 4x4 achizitionand partea mecanica/sasiu de la ARO si folosind o caroserie dezvoltata de ei plus motorizari rusesti(benzina) si peugeot (diesel). intrucat astia de la ARO au decis ca e bine ca banii incasati ca avans sa-i cheltuiasca aiurea si sa nu le mai dea nimic, desi livrasera cateva zeci de bucati...rusii s-au reorientat catre china, de unde au luat sasiul ca sa faca ceea ce aveau de facut. chestie de seriozitate...care la noi nu s-a regasit, din pacate. acum Derways asambleaza niste chinezarii parca, de oras. au renuntat la cowboypaul wrote: P.S.S-ar putea ca cei de la ARO sa le fi vandut rusilor tot proiectul Dragon (nu doar unele subansamble),dupa esecul punerii in fabricatie acasa.
P.S.Pacat ca acest producator rus a ales tot "antidesign-ul"Dragonului.....au avut acelasi "succes"comercial ca si Dragon-ul pe piata civila.Macar daca-l copiau pe Aro 24x
Nu "antidesignul" a fost cauza ci faptul ca au vrut sa concureze cu modelul din segmentul premium, G Wagen!
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: ARO DRAGON
Mai băieţi dar cine a zis că Cowboy nu a avut succes? Din câte imi aduc aminte mulţumită celor de la Câmpulung rusii s-au ales cu niste procese deoarece nu au mai putut furniza comenzile contractate.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: ARO DRAGON
3 pigmei şi un dragon.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: ARO DRAGON
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: ARO DRAGON
Primitiv rau Dragonu!
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: ARO DRAGON
Ohooo! Asta e bun de tot! Nu ai vazut originalul cu scunele mici de fibra, îti rupe curu' dupa doua gropi! Sunt patit!
-
- Membru de elita
- Posts: 557
- Joined: 07 Mar 2010, 18:30
- Location: Spania
- Contact:
Re: ARO DRAGON
Aro Dragon a fost gandit de la inceput ca un vehicul simplu , cu o structura de teava rectangulara acoperita cu tabla cu forme simple , reparatia la caroserie putand fi facuta manual , la ghilotina, abkant , radial si aparat de sudura .
Un autoturism de teren pentru oameni saraci .
Un autoturism de teren pentru oameni saraci .
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: ARO DRAGON
Dragonul era mai scump decât ARO 24/32.
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: ARO DRAGON
Se poate realiza comfort ,design si din lucruri simple.
- vercingetorix
- Membru legendar
- Posts: 2396
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: ARO DRAGON
Un articol cu multe poze din curtea Uzinei :
http://www.promotor.ro/masini-noi/news/ ... to/poza-26
http://www.promotor.ro/masini-noi/news/ ... to/poza-26
Daca nu Aro, atunci ce ?
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: ARO DRAGON
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: ARO DRAGON
Vehiculul era de vanzare la Pitesti,in urma cu vreun an.
- AdrianXD1
- Junior
- Posts: 55
- Joined: 09 Jun 2015, 23:33
- Location: Videle
Prototipuri ARO
Variante de Dragon sunt mai multe, aveti dreptate.ydaniel wrote:Interesante pozele,in ultima perioada apar lucruri noise;sper sa mai existe vreun Aro 26 intreg si diversele variante de Dragon.
Uitati un ARO 240 de armata si unul dintre "prototipurile" Dragon la Raliul Carpat 1999.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.