Bride foi de arc la 244 mai lungi
Moderators: mariusjaz, socratee
-
- Nou venit
- Posts: 3
- Joined: 08 Mar 2016, 19:57
Bride foi de arc la 244 mai lungi
Buna. vreau sa imi inalt aro 244 . de unde as putea face rost de niste bride mai lungi ca sa am loc sa bag distantier sub foile de arc sau sa mai bag foi de arc? multumesc
- Razvan95
- Membru de elita
- Posts: 585
- Joined: 21 Jan 2010, 20:14
- Location: Sebes jud. Alba
- Contact:
Re: Bride foi de arc la 244 mai lungi
In poza cred ca ai raspunsul. Cu ajutorul unui strungar se rezolva si filetul si cam ai bridele gata
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Oriunde, oricand ... ARO!
- razvy
- Membru legendar
- Posts: 2492
- Joined: 07 Feb 2008, 20:49
- Location: beius bihor
- Contact:
Re: Bride foi de arc la 244 mai lungi
Eu am luat anu trecut, de la un magazin de piese de aro, cu 30 lei bucata, aproape 30 cm vreo 28 parca.
-
- Nou venit
- Posts: 3
- Joined: 08 Mar 2016, 19:57
Re: Bride foi de arc la 244 mai lungi
multumesc frumos
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Bride foi de arc la 244 mai lungi
Razvan,bridele alea să le ții pentru tine.Bridele auto sunt construite din oțel special,călite ulterior.Mortaciunea de oțel poate conduce la accident.
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Bride foi de arc la 244 mai lungi
Otelul pentru constructii este de calitate slaba si moale, bridele o sa se rupa la filet. Mai ales ca masina devine cât scândura de tare cu o foaie de arc în plus. Nu stiu pentru ce se face asa ceva..... Pune-i roti pe 16", cauciucuri de talie mai înalta si o sa fie mai înalta si mai instabila pe drum. O sa "crosestezi" la volan ca baba iarna de plictiseala...
- fulgeras
- Membru Devotat
- Posts: 402
- Joined: 18 Oct 2010, 22:09
- Location: Sebes-Alba
Re: Bride foi de arc la 244 mai lungi
Dar eu nu înțeleg de ce voi vreți să lăsați aroaiele mai jos? Aro(ca masină ) nu îi concepută să fie lăsată jos,ca cele sport!!! Sunt destule masini de teren înălțate si sunt chiar stabile...Si nu se poate compara la stabilitate o masină cu arcuri elicoidale si una cu lamerale...Eu sunt proprietarul masini din poză, cu bridele făcute din fier striat si toți asa au zis,ca se strică la filet,că nu stiu ce...toți vorbim, dar nu am făcut niciodată asa ceva...bridele care au fost cele originale de ims nu au mai încăput peste punte,puntea de tv mai groasă ca cea de ims in diametrul exterior, si vă spun că bridele alea de ims le îndoi cu o țeavă mai sănătoasă un pic si la rece,pe când fierul striat,mai tragi mult si bine de țeava aia si degeaba...si ce îi interesant că nu este casant, să se rupă când îl îndoi...cam același material dacă ar fi si in planetare să nu se mai rupă ca scobitorile sau în pinioanele planetare,pinioanele satelit, etc...
Last edited by fulgeras on 11 Jun 2016, 18:27, edited 2 times in total.
ARO 243(GHIVOLU)
- fulgeras
- Membru Devotat
- Posts: 402
- Joined: 18 Oct 2010, 22:09
- Location: Sebes-Alba
Re: Bride foi de arc la 244 mai lungi
Distantiere între punte si arc si bride mai lungi...eventual dacă nu cari poveri cu el deloc,te-as sfătui să mai scoți o foaie pe spate,să ai o flexare mai bună la punte...Depinde ce vrei sa faci cu masina,de aici pleacă tot!pe față îi problema,cu telescoapele care sunt pe aro,nici o sansă să îl înalți. ..la fel si pe spate!...sunt multe de povestit aici,nuerge făcută înălțarea asa după ureche...
ARO 243(GHIVOLU)
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Bride foi de arc la 244 mai lungi
Fulgeras, eu nu am vazut pe nimeni sa lase un ARO mai jos. Dar orice masina a fost costruita si testata de producator, sa functioneze în siguranta. Ceea ce ai facut tu cu ARO, nu e bine sa dai exemplu. "Masina" aia nu mai are ce cauta pe un drum public, nici sa circule cu viteze (relativ) mari. Ar fi pericol public. Faceti ce vreti, dar când se rupe ceva, striga lumea în gura mare, "ce masina proasta e ARO", fara sa stie câte improvizatii de tip kamikaze au fost introduse. Daca cineva face asa modificari la alte masini, deobicei sunt facute cu piese care au destinatie în acest segment de "off road", produse de un producator cu responsabilitate.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Bride foi de arc la 244 mai lungi
Fulgeraș,problema la filet. Dacă strangi mai tare , filetul bridei va pleca la plimbare (cheie dinamometrică si cuplu de strangere,ce sunt alea ?). Al doilea motiv este reducerea dimensiunilor, implicit a greutați . În rest ,nu are rost să discutăm.
- fulgeras
- Membru Devotat
- Posts: 402
- Joined: 18 Oct 2010, 22:09
- Location: Sebes-Alba
Re: Bride foi de arc la 244 mai lungi
Buna dimineata!
Werner, este drept ce zici tu ca o masina modificata nu prea mai are ce sa caute pe drum,dar sunt putine firme care comercializeaza piese aftermarket pentru masinile de teren,gen suspensie,bari directie,panhard,etc,etc,ca sunt multe repere...dar sa iti spun sincer si eu lucrez la o firma care are de-a face cu TUV Austria, ca de ISCIR Romania,in Europa nu a auzit nimeni,dar de TUV Austria toti au auzit,si acolo trimiti desenul tehnic si trimit o comisie la firma respectiva pentru constatare si iti spun din proprie experienta ca nu tot se face cum trebuie, doar ca are un TUV Austria pe el...asta este ca un exemplu...sunt mult mai multe lucruri care se fac la mine la firma,ca intr-o firma sunt motive economice,cat mai ieftin,principalul motiv...asa am facut si cu IMS care l-am vandut, da saracu coleg in el si degeaba,pe partea de sudura,suporti,nici o fisura la nimic si chiar se da cu el,nu vorbim de punti,planetare ca nu tin...partea a doua.
Sorin TVY,toti asa mi-au zis ca nu tine filetul,dar eu am zis sa incerc si uite ca deocamdata tine...sunt curios si eu cat tine,asta ii ideea,tocmai din cauza asta nu am folosit cheie dinamometrica,am strans asa ca Gheorghe cum zice vorba,mai de neam prost )
Werner, este drept ce zici tu ca o masina modificata nu prea mai are ce sa caute pe drum,dar sunt putine firme care comercializeaza piese aftermarket pentru masinile de teren,gen suspensie,bari directie,panhard,etc,etc,ca sunt multe repere...dar sa iti spun sincer si eu lucrez la o firma care are de-a face cu TUV Austria, ca de ISCIR Romania,in Europa nu a auzit nimeni,dar de TUV Austria toti au auzit,si acolo trimiti desenul tehnic si trimit o comisie la firma respectiva pentru constatare si iti spun din proprie experienta ca nu tot se face cum trebuie, doar ca are un TUV Austria pe el...asta este ca un exemplu...sunt mult mai multe lucruri care se fac la mine la firma,ca intr-o firma sunt motive economice,cat mai ieftin,principalul motiv...asa am facut si cu IMS care l-am vandut, da saracu coleg in el si degeaba,pe partea de sudura,suporti,nici o fisura la nimic si chiar se da cu el,nu vorbim de punti,planetare ca nu tin...partea a doua.
Sorin TVY,toti asa mi-au zis ca nu tine filetul,dar eu am zis sa incerc si uite ca deocamdata tine...sunt curios si eu cat tine,asta ii ideea,tocmai din cauza asta nu am folosit cheie dinamometrica,am strans asa ca Gheorghe cum zice vorba,mai de neam prost )
ARO 243(GHIVOLU)
-
- Nou venit
- Posts: 3
- Joined: 08 Mar 2016, 19:57
Re: Bride foi de arc la 244 mai lungi
eu nici nu vreau sa merg cu aro pe un drum public in primul rand ca e radiat.. il tin la munte si merg cu el in padure sau la treburile gospodaresti deci viteze mari nu o prinda.. i-am luat cauciucuri si cand e incarcat tare freaca putin in caroserie si deaia vreau sa il inalt. 5 cm nu cred ca afecteaza asa tare stabilitatea