Întreprinderea mecanică oraş "DR. PETRU GROZA" / S.C HIPERION S.A
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: MULTICAR romanesc
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Incepator
- Posts: 29
- Joined: 05 Sep 2010, 17:20
- Location: Slatina Olt
Re: MULTICAR romanesc
Am avut si eu doua bucati Unul a ajuns remorca la tractor celalalt baza unui patul.
Avea cutia de ARO fara reductor.
Avea cutia de ARO fara reductor.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: MULTICAR romanesc
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: MULTICAR romanesc
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Întreprinderea mecanică oraş "DR. PETRU GROZA" / S.C HIPERION S.A
Electrocarele produse la Întreprinderea mecanică oraşul DR. Petru Groza
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- razvy
- Membru legendar
- Posts: 2492
- Joined: 07 Feb 2008, 20:49
- Location: beius bihor
- Contact:
Re: Întreprinderea mecanică oraş "DR. PETRU GROZA" / S.C HIPERION S.A
He he ce vremuri , din 7000 muncitori mai exista vreo 30 (da treizrci de oameni) ,care repara transpaleti , si acum orasul se numeste Stei , cam toate utilajele din acea uzina au ajuns , la baieti "destepti" , si la fier vechi
-
- Membru
- Posts: 122
- Joined: 16 Mar 2011, 19:04
- Location: Spania
Re: Întreprinderea mecanică oraş "DR. PETRU GROZA" / S.C HIPERION S.A
Din astea se vedeau multe pe peroane in gari cu motoare electrice cred, pentru ca nu faceau nici un zgomot eu eram mic si nu gaseam explicatia cum merg alea fara sa baraie
-
- Membru de elita
- Posts: 557
- Joined: 07 Mar 2010, 18:30
- Location: Spania
- Contact:
Re: Întreprinderea mecanică oraş "DR. PETRU GROZA" / S.C HIPERION S.A
Un utilaj pentru marcaje stradale realizat la ITB , pe sasiu tip MC prezentat mai sus in cadrul topicului ( construit in prima jumatate a anilor `80 )
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.