Aro/probleme cheie cu antidemaraj
Moderators: mariusjaz, socratee
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Aro/probleme cheie cu antidemaraj
Incep asa:ieri am pierdut stickul de la antidemarajul frantuzesc pus pe aro.
Am incercat sa-l pornesc in diferite moduri printre care alimentat separat electrovalva de pe pompa de injectie.Nu porneste nici batuta.Am gasit locul unde este amplasat modulul.Am urmarit cablurile,demontat consola volan,etc.Modulul antidemaraj este Cobra.Are doua mufe.Una merge direct la priza pentru stick.Cealalta are trei cabluri(rosu,negru si negru marcat cu o linie alba) intra in mufa masinii care are si ea aceleasi culori care se reunesc plus un cablu rosu deschis spre portocaliu nealocat dar are 12 volti pe el cand pun contactul la fel ca vecinul sau(lui).
Din modul mai ies trei cabluri care intra in trei locuri diferite direct in fasciculul(manunchiul de cabluri) masinii:respectiv doua maro si un verde fistic.
Am dat jos modulul .Mufa masinii am lasat-o pe liber.Pun contactul,totul merge.Se aude cand e excitata electrovalva,electromotorul invarte,totul functioneaza la bord dar nu porneste.Cablurile maro din manunchi le-am legat impreuna(asa pare logic).
De aici incepe distractia.Deci am o mufa a masinii cu doua cabluri negre si doua rosii de plus care mufa nu vad de unde vine sau unde se duce.
Gasim cunoscatori printre noi ?
M-am gandit sa cumpar acelasi cacat de antidemaraj cu doua stickuri si sa incerc asa dar nu stiu daca e codat si calculatorul sau cum s-o numi prostia aia electronica din compartimentul motor al masinii.
Pun poze si astept pareri.
Am incercat sa-l pornesc in diferite moduri printre care alimentat separat electrovalva de pe pompa de injectie.Nu porneste nici batuta.Am gasit locul unde este amplasat modulul.Am urmarit cablurile,demontat consola volan,etc.Modulul antidemaraj este Cobra.Are doua mufe.Una merge direct la priza pentru stick.Cealalta are trei cabluri(rosu,negru si negru marcat cu o linie alba) intra in mufa masinii care are si ea aceleasi culori care se reunesc plus un cablu rosu deschis spre portocaliu nealocat dar are 12 volti pe el cand pun contactul la fel ca vecinul sau(lui).
Din modul mai ies trei cabluri care intra in trei locuri diferite direct in fasciculul(manunchiul de cabluri) masinii:respectiv doua maro si un verde fistic.
Am dat jos modulul .Mufa masinii am lasat-o pe liber.Pun contactul,totul merge.Se aude cand e excitata electrovalva,electromotorul invarte,totul functioneaza la bord dar nu porneste.Cablurile maro din manunchi le-am legat impreuna(asa pare logic).
De aici incepe distractia.Deci am o mufa a masinii cu doua cabluri negre si doua rosii de plus care mufa nu vad de unde vine sau unde se duce.
Gasim cunoscatori printre noi ?
M-am gandit sa cumpar acelasi cacat de antidemaraj cu doua stickuri si sa incerc asa dar nu stiu daca e codat si calculatorul sau cum s-o numi prostia aia electronica din compartimentul motor al masinii.
Pun poze si astept pareri.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Constantin on 14 Jul 2017, 22:46, edited 1 time in total.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Aro/probleme cheie cu antidemaraj
Poze mai clare:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Aro/probleme cheie cu antidemaraj
Poze
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Aro/probleme cheie cu antidemaraj
Poze
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Aro/probleme cheie cu antidemaraj
Deci:mufa mica mergea la priza stickului sub volan,mufa mare in manunchiul de fire al masinii si celelalte trei cabluri tot in manunchiul masinii dar direct,fara mufa.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Aro/probleme cheie cu antidemaraj
Tot ieri am desfacut si un stick de pe un alt aro.In el se afla o bobina de cupru si un tranzistor Dallas 2401.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Aro/probleme cheie cu antidemaraj
Probabil ca o sa alimentez si bujiile cu plus direct.O sa ma uit si daca scoate fum cand invarte electromotorul,pun un filtru de motorina si alimentez pompa din bidon prin cadere(chiar si filtrul are mufa)o sa incerc sa o tractez.
Cred ca pompa nu primeste semnal.
Cred ca pompa nu primeste semnal.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- razvy
- Membru legendar
- Posts: 2492
- Joined: 07 Feb 2008, 20:49
- Location: beius bihor
- Contact:
Re: Aro/probleme cheie cu antidemaraj
Degeaba alimentezi separat bujii ,electrovalve , acceleratia e controlata de calcultor si antidemaraju sigur e pe el interclat
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Aro/probleme cheie cu antidemaraj
Exact asa mi -a spus un prieten acum vreo 10 minute.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4676
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: Aro/probleme cheie cu antidemaraj
Antidemarajul a fost montat in Franta sau la Campulung?
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Aro/probleme cheie cu antidemaraj
Toata instalatia e frantuzeasca,facuta in Franta special pentru Carpat.
Eu am crezut ca antidemarajul a fost grefat ca optiune dupa fabricatie fie in Romania fie in Franta.Daca ar fi fost asa,cu o surubelnita,un bec si ceva scotch(fara gheata)as fi reusit sa pornesc hardughia.
Daca as vrea sa pornesc masina in Franta intr-un service Renault,pentru ei ar fi floare la ureche dar nu mai am chef de masina asta,nu vreau sa o mai vad la mine in parcare,nici in Franta nici in Romania.
Eu am crezut ca antidemarajul a fost grefat ca optiune dupa fabricatie fie in Romania fie in Franta.Daca ar fi fost asa,cu o surubelnita,un bec si ceva scotch(fara gheata)as fi reusit sa pornesc hardughia.
Daca as vrea sa pornesc masina in Franta intr-un service Renault,pentru ei ar fi floare la ureche dar nu mai am chef de masina asta,nu vreau sa o mai vad la mine in parcare,nici in Franta nici in Romania.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Aro/probleme cheie cu antidemaraj
Antidemarajul ăla pare destul de empiric și ciobănesc. Funçtia lui cred că este de a trimite mai departe un +, în instalația mașini,după verificarea sticului. Parcă în bord sau pe acolo avea un led de semnalizare, un fir sau două,este pentru ledul ăla, ăla verde sau cele maron,tăiate. Singurele fire care au legătură folositoare cu instalația mașini sunt cele 3 cu mufă mare. Roșu, negru, și alb. Acum eu aș încerca pe direct, fără modul, luat prima oară minus din corespondentul firului negru din instalatie, și aș da pe corespondentul celui alb, printr-o siguranță de 5 A eventual. Probat și văzut dacă pornește. Ulterior altă probă de data asta cu plus, corespondentul firului roșu, prin siguranță, corespondentului firului alb. E posibil să se și ardă ceva, eu așa aș încerca. Dacă merge merge, nu merge nu merge,
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Aro/probleme cheie cu antidemaraj
Negru cu dungă albă, sau ce culoare firu ăla al 3 lea
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Aro/probleme cheie cu antidemaraj
Aici au reușit uni să hăcuiască modelul ăla de imobilizator . Cel de la forester este un model mai vechi,.normal că nu se potrivește nimic de la una la alta . https://www.forum4x4.org/threads/117128 ... ault/page9