alte modificari

Suspensii, frane, directie, roti. Tipuri, modificari, reparatii.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
23cvl
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 888
Joined: 05 Feb 2012, 18:39
Location: MATCA

Re: alte modificari

Post by 23cvl »

Da deci renunt, sau dupa ce le fac sudate provizor le duc la sudat cu electrozi de 4, la un sudor care ma cunoaste.
mai demult am sudat in drum bascula de jos sa tina pana acasa direct pe masina si a tinut vreo 6 ani zi de zi, si nu am intarit deloc decat pus cap in cap de langa pivot.
Forum Aro Club Romania !

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: alte modificari

Post by Soryn »

Nea cvl ce ai mai facut cu basculele?
Ar merge croite altele din bucati dar mai lungi,si sudate asemanator standardului de fabrica.Astea de fabrica sunt facute la presa o parte si cealalta e simpla. Le poti face din 2 bucati principale si restu bucati mici.
Daca sar face asta ar trebui schimbat si tipul pivotului/prinderea.
23cvl
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 888
Joined: 05 Feb 2012, 18:39
Location: MATCA

Re: alte modificari

Post by 23cvl »

Am rezolvat, am facut modificarea de langa bucse cu alte capete de bascule mai lungi am stricat 4 si am doua bucati mai lungi cu 8 cm pe fiecare parte. La bascula de sus am mutat suportul arcului si am montat liverul care tine bascula spre exterior nu pe interiorul sasiului cum e normal. In final sunt multumit ca am o masina mai lata cu 16 cm de fata sa vedem ce fac cu spatele ca nu am facut nimic.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Forum Aro Club Romania !
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: alte modificari

Post by Soryn »

A mai modificat cineva basculele la partea de pivoți până acum ? Observ că limitarea constă în modul în care se prinde pivotul de portfuzetă . Întrebarea este dacă ar suporta porfuzeta o înlăturare a cioturilor până la o limită și majorarea găurii existente de M10 , pentru a permite adaptarea unui pivot modern capsula ,prevăzut cu fixare prin con .Partea de prindere a pivotului de basculă e floare la ureche. Ar consta în scoaterea cajei exitente și instalarea alteia prin sudură .Fixarea pivotului in caje prin filet interior,presare sau pivot prevăzut cu șurub și piulită .Inginerie !

User avatar
mariusm461
Membru
Membru
Posts: 245
Joined: 14 Feb 2012, 21:06
Location: Viperești / Buzău
Contact:

Re: alte modificari

Post by mariusm461 »

Salut Sorin!
Aceasta lucrare,cu pivoti de( Fiat Ducato,Citroen Jumper),am eu pe 244.
Se scurteaza din cepul de ghidaj 5mm,se majoreaza interiorul gaurii cu spiral de 10,dupa care,nenea strungarul,cu un alezor,in mandrina universalului, face conicitatea interioara dupa axul pivotului,asa incat in momentu montarii,piulita de la axul pivotului,sa-ti stranga pe scaunul existent sa nu se ridice mai sus, caci apoi o sa-ti atinga planetara de ea.
La bascula,se decupeaza carcasa pivotului,dupa care se centreaza pivotul pe aceasta si se dau cele patru gauri pt.suruburile de fixare.
Sunt pivoti cu gresoare. Spor la treaba! >:/ %%- good luck
Bradului, la munte-i place ! La fel și M-ului si Aro Toyota!
Aro M 461 -1968 - D 127.
Skoda Fabia Combi - 2006 -1.2 HTP.
Aro 244 Toyota 2.4 - an 2001.
Aro 244 Toyota 2.4 - an 2002.
niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1277
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: alte modificari

Post by niku111 »

Salut. Pune ceva poze pt. o mai buna edificare.
23cvl
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 888
Joined: 05 Feb 2012, 18:39
Location: MATCA

Re: alte modificari

Post by 23cvl »

Cred ca asa ar parea sa fie modificarea
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Forum Aro Club Romania !
User avatar
mariusm461
Membru
Membru
Posts: 245
Joined: 14 Feb 2012, 21:06
Location: Viperești / Buzău
Contact:

Re: alte modificari

Post by mariusm461 »

Salut!
Cam asa ceva,cum prezinta Vali,numai ca pivotii folositi de mine,au placa de prindere(fixare) trapezoidala,iar rotula se incadreaza exact,in orificiul vechiului pivot. I-am fixat cu baza mica in interior si sunt fixati in patru suruburi. Spor la treaba! >:/ %%- good luck
Bradului, la munte-i place ! La fel și M-ului si Aro Toyota!
Aro M 461 -1968 - D 127.
Skoda Fabia Combi - 2006 -1.2 HTP.
Aro 244 Toyota 2.4 - an 2001.
Aro 244 Toyota 2.4 - an 2002.
niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1277
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: alte modificari

Post by niku111 »

Sa inteleg ca trebuie portfuzeta model nou cu levierul monobloc si bascula superioara tip nou.Dupa ce am vazut pe net pivoti de fiat ducato model vechi ar fi cei mai ok pt adaptare.
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: alte modificari

Post by Soryn »

mariusm461 wrote:Salut Sorin!
Aceasta lucrare,cu pivoti de( Fiat Ducato,Citroen Jumper),am eu pe 244.
Se scurteaza din cepul de ghidaj 5mm,se majoreaza interiorul gaurii cu spiral de 10,dupa care,nenea strungarul,cu un alezor,in mandrina universalului, face conicitatea interioara dupa axul pivotului,asa incat in momentu montarii,piulita de la axul pivotului,sa-ti stranga pe scaunul existent sa nu se ridice mai sus, caci apoi o sa-ti atinga planetara de ea.
La bascula,se decupeaza carcasa pivotului,dupa care se centreaza pivotul pe aceasta si se dau cele patru gauri pt.suruburile de fixare.
Sunt pivoti cu gresoare. Spor la treaba! >:/ %%- good luck
La partea de sus ce tip de pivot ai ? Porfuzeta model vechi pare că ar merge modificată jos în limite acceptabile.Iar sus unde este pivotul tip vechi ar merge montată o placă adaptoare prinză în cele 3 șuruburi ale levierului și încă 2 adiționale .Levierul fixânduse mai sus ,peste placă .
User avatar
dxx
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 323
Joined: 24 Nov 2009, 23:55
Location: Bucuresti

Re: alte modificari

Post by dxx »

23cvl wrote: 19 Dec 2014, 14:36 Am rezolvat, am facut modificarea de langa bucse cu alte capete de bascule mai lungi am stricat 4 si am doua bucati mai lungi cu 8 cm pe fiecare parte. La bascula de sus am mutat suportul arcului si am montat liverul care tine bascula spre exterior nu pe interiorul sasiului cum e normal. In final sunt multumit ca am o masina mai lata cu 16 cm de fata sa vedem ce fac cu spatele ca nu am facut nimic.
Cum ai desfăcut talerul arcului?
E sudat doar pe margini?
mitsubishi pajero 2,5 td, DACIA LOGAN 1.4 MPI, M 461 under construction
APRILIA PEGASO ------- de vanzare
23cvl
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 888
Joined: 05 Feb 2012, 18:39
Location: MATCA

Re: alte modificari

Post by 23cvl »

Este sudat telerul nu se desface chiar asa greu.
Forum Aro Club Romania !

Post Reply