Renault, probleme ?
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Renault, probleme ?
170 lei/an parcă nu este o pagubă aşa mare, eu mă refeream la consum.
- flo
- Membru legendar
- Posts: 2000
- Joined: 03 Jul 2009, 00:13
- Location: Bucuresti
Re: Renault, probleme ?
Parca se spunea ca de la 2 l in sus explodeaza impozitul. Recunosc ca nu am verificat. Doar din zvonuri. Si e clar ca nu-i bine asa.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Renault, probleme ?
Peste 2000cc (de la 2001cc) începe să usture la buzunar ori o motorizare denumită 2.0 de obicei are până în 2000cc.
- BAGADI
- Membru de elita
- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
Re: Renault, probleme ?
Eu am masina cu 2.2 litri cilindree si e 750 lei/an impozitul. Am avut masina cu 1.98 litri si era aproximativ 200 lei/ an impozitul. Probabil ca nici motorul Duster-ului fabricat pentru Rusia nu are exact 2.0 litri. Urmatoarea masina de familie va fi un Duster. Daca era disponibila si in Romania o motorizare 2.0 benzina ( aspirata ), 140 CP, asta as fi ales.
Nu mai zic ca am in garaj un 3.2 litri care astept sa implineasca 30 ani pentru a-l inmatricula ca istoric
Nu mai zic ca am in garaj un 3.2 litri care astept sa implineasca 30 ani pentru a-l inmatricula ca istoric
- flo
- Membru legendar
- Posts: 2000
- Joined: 03 Jul 2009, 00:13
- Location: Bucuresti
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Renault, probleme ?
Mai mult ca sigur, vechea maşină Astra G 2.0 avea 1998cc şi se învârtea impozitul pe la 170 lei.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Renault, probleme ?
Benzinarul de 2L nu cred că mai respecta normele de poluare europene. Într-un pliant străin Renault duster apare în format de 2.0 16v cutie automată , euro4, sau euro 5.. și doar 135 de cai. https://www.cdn.renault.com/content/dam ... ure-EN.pdf 2017.
Impozitul variază în funcție de regiune/primarie/ zonă defavorizată etc, lăcomie.
Impozitul variază în funcție de regiune/primarie/ zonă defavorizată etc, lăcomie.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Renault, probleme ?
Benzinarul bănuiesc că este euro 3, ruşii cam pe acolo sunt.
Variază în limita a 30%, marja în care poate mări primăria impozitul stabilit de guvern.
Variază în limita a 30%, marja în care poate mări primăria impozitul stabilit de guvern.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Renault, probleme ?
Noutăți? Ce părere aveți despre motoarele de cilindree mică? 0.9TCE, cel montat și pe gama dacia?
Designul mașinilor pare mai mult decât decent, însă gama asta de motorizări ecologice doar pe hârtie, lasă de dorit. De ce sunt ecologice doar pe hârtie? Deoarece consumul declarat și conținutul de co2 este de asemeni redus. Sursa wichipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_econ ... utomobiles Studiul făcut pentru Europa. Cum să minți și să truchezi teste grosolan cu o diferentă de 38% față de realitate? Real cred că există discrepanțe și mai mari, până la 70-80%.
Designul mașinilor pare mai mult decât decent, însă gama asta de motorizări ecologice doar pe hârtie, lasă de dorit. De ce sunt ecologice doar pe hârtie? Deoarece consumul declarat și conținutul de co2 este de asemeni redus. Sursa wichipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_econ ... utomobiles Studiul făcut pentru Europa. Cum să minți și să truchezi teste grosolan cu o diferentă de 38% față de realitate? Real cred că există discrepanțe și mai mari, până la 70-80%.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- BAGADI
- Membru de elita
- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
Re: Renault, probleme ?
Standardele de noxe sunt din ce in ce mai drastice, motoarele cu combustie interna nu prea mai au cum sa faca față asa ca recurg si producatorii la tot felul de artificii ca sa se incadreze. Vrem, nu vrem, suntem impinși incet incet spre masinile electrice.
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Renault, probleme ?
Iekolojia ie o taxă de lux de letal viv pă fraierii ca noi ca și cum ai renunța la un coi ca să nu facă femeia gemeni...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Renault, probleme ?
Mașina complet electrică cu ce o încarci? Sau se încarcă singură?
Analizând situația reală a mașinilor convenționale, mie îmi pare bătaie de joc și înșelătorie.
Singurele mașini euro 6 care cred că se încadrează în limitele impuse sunt cele hibrid, motor termic și baterie sau supercondensator.
In fine. Legat de Dealeri Reno mai am o întâmplare recentă de povestit.
ieri. Am mers în baza la o programare cu mașina pentru o verificare tehnică completă la serviceul multimarcă AHT Constanța https://autohaustudor.ro/. Programarea făcută pentru ora 08:00.Am asteptat 2 ore 30 în receptie degeaba. Abia la ora 10 30 au cerut cheile să se ocupe de mașină. Într-un final m-am plictisit, ș'am luat-o la talpă prin incinta facilității. Am asistat verificarea de la ușa halei. Înainte să mergem pentru verificarea asta mașina a fost revizuită, verificată în detaliu prin demontare -remontare anumite componente pentru revizie periodică. Chiar eram curios ce probleme vor descoperii. Se termină verificarea (tester bosch, elevator-rangă -manual- fără alte dispozitive). Urmează partea de evacuare a mașini din hală. Dorel, dând cu spatele, reușește performanța să agațe oglinda stângă în tocul ușii/perete hală, urmat de o troznitură puternică( în timp ce eu așteptam afară în parcare). Dă în față mașina, verifică manual oglinda, aparent nu sa rupt, scoate mașina afară, apoi se scuză că nu are nimic( da, era clară treabă, vrăjală tipică). Nu-i nimic, asta e. Merg la recepție pentru plata verificării și deviz cu ce probleme are și ce trebuie înlocuit. Primesc doar factura pentru verificare (200 de lei), și o fițuică scrisă de mână cu 2 probleme tehnice găsite. 1- Joc casetă direcție, 2 amortizoare spate. Am amintit și la recepție incidentul cu oglinda. Luat hârtiile și am plecat, deși era situație de scandal .
Dacă nu ai probleme, îți inventează unu câteva.
Concluzia este una clară . Bătaie de joc. Banii luați și oglinda șolcăită de dorel priceputu.
Caseta de direcție și articulațiile nu au nimic, amortizoarele nu sunt scurse și nu au nimic, itp făcut cu 2000 km înainte, mașina demontată pentru revizie înainte cu 300 de km. Piesele erau integral cele OE montate în fabrică.
Politica și mentalitatea este de așa natură încât lanțurile accestea te pun să înlocuiești piese doar de dragul de a face rulaj, sau să cumperi mașini noi.
În timpul verificării, alt dorel, bătea cu ciocanul de zor în articulațiile față ale unui microbuz sau dubă de marfă. Practic, i-a dat 100 de ciocane, la un moment dat săreau din coadă și mergea să caute altu .
Analizând situația reală a mașinilor convenționale, mie îmi pare bătaie de joc și înșelătorie.
Singurele mașini euro 6 care cred că se încadrează în limitele impuse sunt cele hibrid, motor termic și baterie sau supercondensator.
In fine. Legat de Dealeri Reno mai am o întâmplare recentă de povestit.
ieri. Am mers în baza la o programare cu mașina pentru o verificare tehnică completă la serviceul multimarcă AHT Constanța https://autohaustudor.ro/. Programarea făcută pentru ora 08:00.Am asteptat 2 ore 30 în receptie degeaba. Abia la ora 10 30 au cerut cheile să se ocupe de mașină. Într-un final m-am plictisit, ș'am luat-o la talpă prin incinta facilității. Am asistat verificarea de la ușa halei. Înainte să mergem pentru verificarea asta mașina a fost revizuită, verificată în detaliu prin demontare -remontare anumite componente pentru revizie periodică. Chiar eram curios ce probleme vor descoperii. Se termină verificarea (tester bosch, elevator-rangă -manual- fără alte dispozitive). Urmează partea de evacuare a mașini din hală. Dorel, dând cu spatele, reușește performanța să agațe oglinda stângă în tocul ușii/perete hală, urmat de o troznitură puternică( în timp ce eu așteptam afară în parcare). Dă în față mașina, verifică manual oglinda, aparent nu sa rupt, scoate mașina afară, apoi se scuză că nu are nimic( da, era clară treabă, vrăjală tipică). Nu-i nimic, asta e. Merg la recepție pentru plata verificării și deviz cu ce probleme are și ce trebuie înlocuit. Primesc doar factura pentru verificare (200 de lei), și o fițuică scrisă de mână cu 2 probleme tehnice găsite. 1- Joc casetă direcție, 2 amortizoare spate. Am amintit și la recepție incidentul cu oglinda. Luat hârtiile și am plecat, deși era situație de scandal .
Dacă nu ai probleme, îți inventează unu câteva.
Concluzia este una clară . Bătaie de joc. Banii luați și oglinda șolcăită de dorel priceputu.
Caseta de direcție și articulațiile nu au nimic, amortizoarele nu sunt scurse și nu au nimic, itp făcut cu 2000 km înainte, mașina demontată pentru revizie înainte cu 300 de km. Piesele erau integral cele OE montate în fabrică.
Politica și mentalitatea este de așa natură încât lanțurile accestea te pun să înlocuiești piese doar de dragul de a face rulaj, sau să cumperi mașini noi.
În timpul verificării, alt dorel, bătea cu ciocanul de zor în articulațiile față ale unui microbuz sau dubă de marfă. Practic, i-a dat 100 de ciocane, la un moment dat săreau din coadă și mergea să caute altu .
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Renault, probleme ?
Ajungem la vorba mea încet și igur...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- flo
- Membru legendar
- Posts: 2000
- Joined: 03 Jul 2009, 00:13
- Location: Bucuresti
Re: Renault, probleme ?
Cunosc niste politisti care injura de mama focului aceste motoare.Soryn wrote: ↑09 Jul 2020, 13:16 Noutăți? Ce părere aveți despre motoarele de cilindree mică? 0.9TCE, cel montat și pe gama dacia?
Designul mașinilor pare mai mult decât decent, însă gama asta de motorizări ecologice doar pe hârtie, lasă de dorit. De ce sunt ecologice doar pe hârtie? Deoarece consumul declarat și conținutul de co2 este de asemeni redus. Sursa wichipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_econ ... utomobiles Studiul făcut pentru Europa. Cum să minți și să truchezi teste grosolan cu o diferentă de 38% față de realitate? Real cred că există discrepanțe și mai mari, până la 70-80%.
Cerintele de poluare sunt exagerate. In 2015 Renault inca nu avea pus la punct un prcedeu de terminare directa al numarului de particole din gazele arse. Faceau o aproximare prin impartirea masei particulelor la greutatea presupusa a unei particole. Nu ma mira ca se minte.
- flo
- Membru legendar
- Posts: 2000
- Joined: 03 Jul 2009, 00:13
- Location: Bucuresti
Re: Renault, probleme ?
Bine zis.