Parerea ta ce temei legal are la baza?BAGADI wrote: ↑12 May 2020, 09:06 Parerea mea: dreptul de a folosi un bun nu poate fi ingradit in timp prin taxe suplimentare si restrictii. Daca eu imi cumpar acum un Duster nou diesel, nu inseamna ca peste 3 ani poti sa-mi pui 100 eur taxa ca sa intru in Bucuresti sa beau si eu o cafea in centru vechi, sa parchez langa un Urus. Lasa Duster-ul meu sa-l macine timpul in 10 ani si concentreaza-te pe solutii care sa nu-mi ingradeasca dreptul de a-l folosi. Daca tot suntem in UE, lasa-ma sa intru cu diesel-ul meu puturos in orice oras din Germania peste 3 ani. Eu imi cumpar o masina pentru 7-10 ani, nu pentru 3 ani. Sau sa scrie clar in contractul de vanzare al masinii: " Bulangiule sarantoc Ionescu, peste 3 ani, avand in vedere evolutia normelor de poluare, vei putea folosi aceasta bijuterie numai ca sa mergi la ma-ta la tzara si numai in zilele in care gaura din ozon are un diametru mai mic de 69 km. "
Nu ti se ingradeste deloc dreptul. Atat ca placerea ta te va costa mai mult. Costuri mai mari nu reprezinta o ingradire in acest caz. Faptul ca platesti o taxa de pod, nu-i o ingradire?
Faptul ca nu poti inchiria de la primarie un loc de parcare pentru o masina inmatriculata in alt judet, nu-i o ingradire?
De regula, orasele unde s-au impus restrictii referitoare la nivelul de poluare al autovehiculelor au anuntat intentia cu ceva vreme mai inainte de a le pune in practica. Localnicii nu au fost luati pe nepregatite cum am patit noi.
O autoritate locala are dreptul de a hotara ce este convenabil pentru locuitorii sai. Nu pentru altcineva.
In contractul de vanzare ti se asigura dreptul de circulatie la data vanzarii. Legea spune ca Nu pot fi comercializate masini noi fara a fi posibil de inmatriculat. Daca ar fi cum cum spui, ar trebui in contractul de cumparare sa fi avertizat si de faptul ca exista drumuri unde exista restrictii de tonaj in anumite perioade sau interdictii totale de circulatie.
Pe de alta parte, ai mari "sanse" sa ti se spuna ca bijuteria nu-i pentru sarantoci.