Diferente...
- MagnuM
- Membru Devotat
- Posts: 339
- Joined: 27 Dec 2006, 19:47
- Location: Bucureşti / România
- Contact:
Diferente...
Am cateva nelamuriri, la care vreau raspuns; daca se poate, cat mai documentat: care sunt diferentele intre IMS 57 si M 57? Nu ma refer la M 59, ci la M 57. Am intalnit ambele denumiri, atat IMS 57, cat si M 57. Am vazut poze cu aceste modele si sunt putin diferite, iar diferenta majora pe care am remarcat-o, este pozitionarea arcurilor fata de axa. La IMS 57, arcurile erau montate sub axa, in timp ce la M 57, arcurile erau montate deasupra axei, asa cum sunt si la M 59, M 461, M 473.
Legat de M 473, a fost fabricat in anii '70, in paralel cu ARO 24; a avut montat motorul de la ARO, L-25, sau tot cel de M, M-207? M 473 fost fabricat cu predilectie pentru export?
Ce date tehnice aveti despre primul motor montat pe IMS 57, cel derivat din motorul Dodge?
Multumesc anticipat pentru informatii!
Legat de M 473, a fost fabricat in anii '70, in paralel cu ARO 24; a avut montat motorul de la ARO, L-25, sau tot cel de M, M-207? M 473 fost fabricat cu predilectie pentru export?
Ce date tehnice aveti despre primul motor montat pe IMS 57, cel derivat din motorul Dodge?
Multumesc anticipat pentru informatii!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by MagnuM on 18 Mar 2010, 01:39, edited 2 times in total.
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
- MagnuM
- Membru Devotat
- Posts: 339
- Joined: 27 Dec 2006, 19:47
- Location: Bucureşti / România
- Contact:
Re: Diferente...
Chiar nu vreti niciunul sa-mi raspundeti?!!!
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
- axxel4you
- Membru legendar
- Posts: 1385
- Joined: 07 Oct 2007, 11:01
- Location: Bucuresti,sector 5
- Contact:
Re: Diferente...
Sa asteptam sa intre Nea Pantelimon! Oricum parca la semnalizatoare e o mica diferenta!?
- MagnuM
- Membru Devotat
- Posts: 339
- Joined: 27 Dec 2006, 19:47
- Location: Bucureşti / România
- Contact:
Re: Diferente...
axxel4you wrote: Sa asteptam sa intre Nea Pantelimon! Oricum parca la semnalizatoare e o mica diferenta!?
Posibil... Nu vreau sa discut despre micile diferente, cum ar fi: lampi, parbriz, pozitionare rezerva, etc... Ma intereseaza diferentele majore, cum sunt: motorul, cutia de viteze, suspensia, sasiul, etc...
In poze, e evident ca modelul din poza "IMS 57" este mai jos decat cel din poza "M 57" - vezi primul post. Asta nu poate fi posibil decat in doua feluri: sasiu cheson - ridicat la capete si coborat la mijloc, la fel ca la GAZ 69 - sau arcurile montate sub axa, la "IMS 57" - dupa cum se poate vedea la modelul expus in muzeul fabricii - si deasupra axei, la "M 57".
Deci...?!!! Oferta este inca valabila! Astept lamuriri... detaliate!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by MagnuM on 28 Mar 2008, 21:56, edited 1 time in total.
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Diferente...
M57-ul din a doua poza arata exact, ca un M59.
Am inteles, ca si la M59A, a fost montat aceeasi motor Ford A, ca la IMS 57.
La M59B (1963) si la UMM 461 (1964), cum are "whoratiu", deja a fost montat motorul M207. Geamurile laterale au fost la toate montate in suport textil, inclusiv la UMM 461.
Ieri am fost pana la Apahida, sa vad IMS57-ul colegului "IMS57" de pe celalalt forum.
Masina arata, mai degraba, ca M57-ul din poza a doua.
Sasiul intr-adevar este curb, dar masina este mult diferita fata de Gaz 69!
Nu am masurat-o dar pare mult mai scurta decat Gaz-ul!
Capota fata, pare sa fie originala, manufacturata pe nicovale si butuci de nuc!
In ciuda faptului ca are multe modificari, masina este foarte interesanta!
Grupul fata este pe dreapta, dar este o punte foarte ciudata, nu seamana nici cu puntea de Tv, nici cu puntea de Gaz 69. Arcurile sunt montate deasupra axei.
Roata de rezerva a fost candva montata lateral, langa usa soferului.
Bordul este in mijloc.
Am facut o gramada de poze.
Cred ca este singurul M57, in afara de cea din fabrica, care a supravietuit!
La pretul de 1300 Euroi, cu toate ca are o gramada de piese lipsa, inclusiv motorul, parerea mea este ca ar merita salvata, ca-i o piesa rara!
Ar fi pacat sa ajunga iarasi pe mana vreunui cioban!
Am inteles, ca si la M59A, a fost montat aceeasi motor Ford A, ca la IMS 57.
La M59B (1963) si la UMM 461 (1964), cum are "whoratiu", deja a fost montat motorul M207. Geamurile laterale au fost la toate montate in suport textil, inclusiv la UMM 461.
Ieri am fost pana la Apahida, sa vad IMS57-ul colegului "IMS57" de pe celalalt forum.
Masina arata, mai degraba, ca M57-ul din poza a doua.
Sasiul intr-adevar este curb, dar masina este mult diferita fata de Gaz 69!
Nu am masurat-o dar pare mult mai scurta decat Gaz-ul!
Capota fata, pare sa fie originala, manufacturata pe nicovale si butuci de nuc!
In ciuda faptului ca are multe modificari, masina este foarte interesanta!
Grupul fata este pe dreapta, dar este o punte foarte ciudata, nu seamana nici cu puntea de Tv, nici cu puntea de Gaz 69. Arcurile sunt montate deasupra axei.
Roata de rezerva a fost candva montata lateral, langa usa soferului.
Bordul este in mijloc.
Am facut o gramada de poze.
Cred ca este singurul M57, in afara de cea din fabrica, care a supravietuit!
La pretul de 1300 Euroi, cu toate ca are o gramada de piese lipsa, inclusiv motorul, parerea mea este ca ar merita salvata, ca-i o piesa rara!
Ar fi pacat sa ajunga iarasi pe mana vreunui cioban!
Last edited by Misi din Cluj on 28 Mar 2008, 21:59, edited 1 time in total.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Diferente...
Cateva poze, facute de mine ieri, la fata locului
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
- MagnuM
- Membru Devotat
- Posts: 339
- Joined: 27 Dec 2006, 19:47
- Location: Bucureşti / România
- Contact:
Re: Diferente...
Scuze! Rectific: motor Ford.MagnuM wrote:...Ce date tehnice aveti despre primul motor montat pe IMS 57, cel derivat din motorul Dodge?...
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Diferente...
Incerc sa mai pun poze dar nu pot, ca baga eroare:
The upload folder is full. Please try a smaller file and/or contact an administrator.
Nu mai lasa sa postez nici poze mici
Oare nu mai pot posta poze???
The upload folder is full. Please try a smaller file and/or contact an administrator.
Nu mai lasa sa postez nici poze mici
Oare nu mai pot posta poze???
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Diferente...
Nu mai pot posta poze! Ceva nu este in regula
@Magnum: o sa incerc sa-ti trimit pozele pe mail. Un pic mai tarziu, verifica-ti mailul!
@Magnum: o sa incerc sa-ti trimit pozele pe mail. Un pic mai tarziu, verifica-ti mailul!
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Diferente...
Da, ne uitam acum in chestia cu uploadul. REZOLVAT.
Poti pune poze.
Poti pune poze.
Last edited by vstef_is on 28 Mar 2008, 22:49, edited 1 time in total.
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Diferente...
Poze
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Diferente...
Functioneaza! Mersi!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Diferente...
...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Diferente...
...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Diferente...
Nu am rezistat tentatiei sa ma duc sa vad si s-o ating masina asta!
S-ar putea sa fie ultimul M57 existent in circulatie.
Daca aveti drum in zona va recomand s-o vizitati, inainte ca sa ajunga iarasi la stana
S-ar putea sa fie ultimul M57 existent in circulatie.
Daca aveti drum in zona va recomand s-o vizitati, inainte ca sa ajunga iarasi la stana
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980