Analiza motorizari ARO 10.x / 11.x
- MagnuM
- Membru Devotat
- Posts: 339
- Joined: 27 Dec 2006, 19:47
- Location: Bucureşti / România
- Contact:
Analiza motorizari ARO 10.x / 11.x
Cateva date tehnice, despre diferite motoare si transmisii montate de fabrica, pe ARO 10/11:
Motor: Dacia 899.00
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin scanteie
Aspirat - admisie naturala, carburator, benzina
Raport de compresie: 8.5:1
Alezaj x cursa - mm: 73 x 77
Capacitate cilindrica - cmc: 1289
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 39.7(54)/5250
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 88.5(9)/3000
Ambreiaj: Dacia, monodisc uscat, comanda mecanica
Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.3760
2 - 2.4550
3 - 1.5144
4 - 1.0000
R - 3.6600
Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0476
L - 2.2494
4x2 spate / 4x4
Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.556
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 4.556
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri
Spate: tamburi, simplex
Roti: jante 5Jx14, pneuri 175SR14 M+S (7.50-14/8PR)
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla
Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 45A/h, alternator 12V 500W
Motor: Dacia 102.02/102.03
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin scanteie
Aspirat - admisie naturala, carburator, benzina
Raport de compresie: 8.5:1
Alezaj x cursa - mm: 76 x 77
Capacitate cilindrica - cmc: 1397
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 42.6(58)/5000
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 100(10.2)/3300
Ambreiaj: Dacia, monodisc uscat, comanda mecanica
Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.3760
2 - 2.4550
3 - 1.5144
4 - 1.0000
R - 3.6600
Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0476
L - 2.2494
4x2 spate / 4x4
Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.556
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 4.556
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri
Spate: tamburi, simplex
Roti: jante 5Jx14, pneuri 175R14C/8PR M+S
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla
Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 45A/h, alternator 12V 700W
Motor: Dacia 102.22/102.23
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin scanteie
Aspirat - admisie naturala, carburator, benzina
Raport de compresie: 9.5:1
Alezaj x cursa - mm: 76 x 77
Capacitate cilindrica - cmc: 1397
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 45.6(62)/5500
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 100(10.2)/3300
Ambreiaj: Dacia, monodisc uscat, comanda mecanica
Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.3760
2 - 2.4550
3 - 1.5144
4 - 1.0000
R - 3.6600
Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0476
L - 2.2494
4x2 spate / 4x4
Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.556
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 4.556
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri
Spate: tamburi, simplex
Roti: jante 5Jx14, pneuri 175R14C/8PR M+S
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla
Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 45A/h, alternator 12V 700W
Motor: Dacia 106.00
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin scanteie
Aspirat - admisie naturala, carburator, benzina
Raport de compresie:
Alezaj x cursa - mm: 77 x 84
Capacitate cilindrica - cmc: 1565
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 50(68)/
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 118(12)/
Ambreiaj: Dacia, monodisc uscat, comanda mecanica
Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.3760
2 - 2.4550
3 - 1.5144
4 - 1.0000
R - 3.6600
Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0476
L - 2.2494
4x2 spate / 4x4
Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.556
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 4.556
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri
Spate: tamburi, simplex
Roti: jante 5Jx14, pneuri 175R14C/8PR M+S
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla
Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 45A/h, alternator 12V 700W
Motor: Dacia 899.00
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin scanteie
Aspirat - admisie naturala, carburator, benzina
Raport de compresie: 8.5:1
Alezaj x cursa - mm: 73 x 77
Capacitate cilindrica - cmc: 1289
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 39.7(54)/5250
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 88.5(9)/3000
Ambreiaj: Dacia, monodisc uscat, comanda mecanica
Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.3760
2 - 2.4550
3 - 1.5144
4 - 1.0000
R - 3.6600
Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0476
L - 2.2494
4x2 spate / 4x4
Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.556
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 4.556
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri
Spate: tamburi, simplex
Roti: jante 5Jx14, pneuri 175SR14 M+S (7.50-14/8PR)
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla
Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 45A/h, alternator 12V 500W
Motor: Dacia 102.02/102.03
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin scanteie
Aspirat - admisie naturala, carburator, benzina
Raport de compresie: 8.5:1
Alezaj x cursa - mm: 76 x 77
Capacitate cilindrica - cmc: 1397
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 42.6(58)/5000
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 100(10.2)/3300
Ambreiaj: Dacia, monodisc uscat, comanda mecanica
Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.3760
2 - 2.4550
3 - 1.5144
4 - 1.0000
R - 3.6600
Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0476
L - 2.2494
4x2 spate / 4x4
Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.556
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 4.556
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri
Spate: tamburi, simplex
Roti: jante 5Jx14, pneuri 175R14C/8PR M+S
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla
Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 45A/h, alternator 12V 700W
Motor: Dacia 102.22/102.23
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin scanteie
Aspirat - admisie naturala, carburator, benzina
Raport de compresie: 9.5:1
Alezaj x cursa - mm: 76 x 77
Capacitate cilindrica - cmc: 1397
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 45.6(62)/5500
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 100(10.2)/3300
Ambreiaj: Dacia, monodisc uscat, comanda mecanica
Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.3760
2 - 2.4550
3 - 1.5144
4 - 1.0000
R - 3.6600
Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0476
L - 2.2494
4x2 spate / 4x4
Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.556
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 4.556
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri
Spate: tamburi, simplex
Roti: jante 5Jx14, pneuri 175R14C/8PR M+S
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla
Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 45A/h, alternator 12V 700W
Motor: Dacia 106.00
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin scanteie
Aspirat - admisie naturala, carburator, benzina
Raport de compresie:
Alezaj x cursa - mm: 77 x 84
Capacitate cilindrica - cmc: 1565
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 50(68)/
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 118(12)/
Ambreiaj: Dacia, monodisc uscat, comanda mecanica
Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.3760
2 - 2.4550
3 - 1.5144
4 - 1.0000
R - 3.6600
Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0476
L - 2.2494
4x2 spate / 4x4
Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.556
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 4.556
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri
Spate: tamburi, simplex
Roti: jante 5Jx14, pneuri 175R14C/8PR M+S
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla
Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 45A/h, alternator 12V 700W
Last edited by MagnuM on 15 Feb 2010, 21:50, edited 3 times in total.
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
- MagnuM
- Membru Devotat
- Posts: 339
- Joined: 27 Dec 2006, 19:47
- Location: Bucureşti / România
- Contact:
Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x
Continuare:
Motor: Renault C3G-702 - numai Spartana
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin scanteie
Aspirat - admisie naturala, injectie monopunct, benzina fara plumb
Raport de compresie: 9.2:1
Alezaj x cursa - mm: 74 x 72
Capacitate cilindrica - cmc: 1239
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 40(55)/5300
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 90(9.2)/2800
Ambreiaj: Dacia, monodisc uscat, comanda mecanica
Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.3760
2 - 2.4550
3 - 1.5144
4 - 1.0000
R - 3.6600
Axa fata: ARO, nemotoare
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 4.556
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri
Spate: tamburi, simplex
Roti: jante 5Jx14, pneuri 165R14C (175R15 M+S)
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla
Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 45A/h, alternator 12V 700W
Motor: Renault F8Q-248/F8Q-624/F8Q-710
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin compresie
Aspirat - admisie naturala, injectie indirecta, motorina
Raport de compresie: 21.5:1
Alezaj x cursa - mm: 80 x 93
Capacitate cilindrica - cmc: 1870
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 47(65)/4500
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 121(12.3)/2250
Ambreiaj: Renault, monodisc uscat, comanda mecanica
Cutie de viteze: Renault Trafic, sincronizata, 5+1 trepte
1 - 4.0900
2 - 2.1760
3 - 1.4090
4 - 0.9700
5 - 0.7837
R - 2.0900
Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0476
L - 2.2494
4x2 spate / 4x4
Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.556
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 4.556
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri
Spate: tamburi, simplex
Roti: jante 6JJx15, pneuri 195R15C (185R15 M+S)
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla
Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W
Motor: Renault F8Q-786
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin compresie
Turbo - supraalimentat, injectie indirecta, motorina
Raport de compresie: 20.5:1
Alezaj x cursa - mm: 80 x 93
Capacitate cilindrica - cmc: 1870
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 68.5(93)/4250
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 175(17.9)/2250
Ambreiaj: Renault, monodisc uscat, comanda mecanica
Cutie de viteze: Renault Trafic, sincronizata, 5+1 trepte
1 - 4.0900
2 - 2.1760
3 - 1.4090
4 - 0.9700
5 - 0.7837
R - 2.0900
Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0476
L - 2.2494
4x2 spate / 4x4
Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.125
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Axa spate: ARO, motoare permanent (mecanism de blocare a diferentialului electropneumatic)
Raport grup conic: 4.125
Suspensie dependenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri ventilate
Spate: tamburi, simplex
Roti: jante 6JJx15, pneuri 195R15C (185R15 M+S)
Directie: servoasistata, cu surub si bile recirculate
Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W
Motor: Daewoo A16
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin scanteie
Aspirat - admisie naturala, injectie electronica, benzina
Raport de compresie: 9.5:1
Alezaj x cursa - mm: 79 x 81.5
Capacitate cilindrica - cmc: 1598
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 79.8(108)/5800
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 145(14.9)/3400
Ambreiaj: Renault, monodisc uscat, comanda mecanica
Cutie de viteze: Renault Trafic, sincronizata, 5+1 trepte
1 - 4.0900
2 - 2.1760
3 - 1.4090
4 - 0.9700
5 - 0.7837
R - 2.0900
Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0476
L - 2.2494
4x2 spate / 4x4
Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.125
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Axa spate: ARO, motoare permanent (mecanism de blocare a diferentialului electropneumatic)
Raport grup conic: 4.125
Suspensie dependenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri ventilate
Spate: tamburi, simplex
Roti: jante 6JJx15, pneuri 195R15C (185R15 M+S)
Directie: servoasistata, cu surub si bile recirculate
Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 45A/h, alternator 12V 700W
Motor: VW EA827-JP
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin compresie
Aspirat - admisie naturala, injectie indirecta, motorina
Raport de compresie: 23:1
Alezaj x cursa - mm: 76.5 x 86.4
Capacitate cilindrica - cmc: 1588
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 40.3(54)/4580
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 100(10.2)/2300
Ambreiaj: Dacia, monodisc uscat, comanda mecanica
Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.3760
2 - 2.4550
3 - 1.5144
4 - 1.0000
R - 3.6600
Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0476
L - 2.2494
4x2 spate / 4x4
Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.556
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 4.556
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri
Spate: tamburi, simplex
Roti: jante 5Jx14, pneuri 175R14C/8PR M+S
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla
Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W
Acum aveti ce analiza!
Motor: Renault C3G-702 - numai Spartana
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin scanteie
Aspirat - admisie naturala, injectie monopunct, benzina fara plumb
Raport de compresie: 9.2:1
Alezaj x cursa - mm: 74 x 72
Capacitate cilindrica - cmc: 1239
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 40(55)/5300
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 90(9.2)/2800
Ambreiaj: Dacia, monodisc uscat, comanda mecanica
Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.3760
2 - 2.4550
3 - 1.5144
4 - 1.0000
R - 3.6600
Axa fata: ARO, nemotoare
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 4.556
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri
Spate: tamburi, simplex
Roti: jante 5Jx14, pneuri 165R14C (175R15 M+S)
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla
Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 45A/h, alternator 12V 700W
Motor: Renault F8Q-248/F8Q-624/F8Q-710
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin compresie
Aspirat - admisie naturala, injectie indirecta, motorina
Raport de compresie: 21.5:1
Alezaj x cursa - mm: 80 x 93
Capacitate cilindrica - cmc: 1870
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 47(65)/4500
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 121(12.3)/2250
Ambreiaj: Renault, monodisc uscat, comanda mecanica
Cutie de viteze: Renault Trafic, sincronizata, 5+1 trepte
1 - 4.0900
2 - 2.1760
3 - 1.4090
4 - 0.9700
5 - 0.7837
R - 2.0900
Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0476
L - 2.2494
4x2 spate / 4x4
Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.556
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 4.556
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri
Spate: tamburi, simplex
Roti: jante 6JJx15, pneuri 195R15C (185R15 M+S)
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla
Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W
Motor: Renault F8Q-786
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin compresie
Turbo - supraalimentat, injectie indirecta, motorina
Raport de compresie: 20.5:1
Alezaj x cursa - mm: 80 x 93
Capacitate cilindrica - cmc: 1870
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 68.5(93)/4250
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 175(17.9)/2250
Ambreiaj: Renault, monodisc uscat, comanda mecanica
Cutie de viteze: Renault Trafic, sincronizata, 5+1 trepte
1 - 4.0900
2 - 2.1760
3 - 1.4090
4 - 0.9700
5 - 0.7837
R - 2.0900
Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0476
L - 2.2494
4x2 spate / 4x4
Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.125
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Axa spate: ARO, motoare permanent (mecanism de blocare a diferentialului electropneumatic)
Raport grup conic: 4.125
Suspensie dependenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri ventilate
Spate: tamburi, simplex
Roti: jante 6JJx15, pneuri 195R15C (185R15 M+S)
Directie: servoasistata, cu surub si bile recirculate
Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W
Motor: Daewoo A16
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin scanteie
Aspirat - admisie naturala, injectie electronica, benzina
Raport de compresie: 9.5:1
Alezaj x cursa - mm: 79 x 81.5
Capacitate cilindrica - cmc: 1598
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 79.8(108)/5800
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 145(14.9)/3400
Ambreiaj: Renault, monodisc uscat, comanda mecanica
Cutie de viteze: Renault Trafic, sincronizata, 5+1 trepte
1 - 4.0900
2 - 2.1760
3 - 1.4090
4 - 0.9700
5 - 0.7837
R - 2.0900
Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0476
L - 2.2494
4x2 spate / 4x4
Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.125
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Axa spate: ARO, motoare permanent (mecanism de blocare a diferentialului electropneumatic)
Raport grup conic: 4.125
Suspensie dependenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri ventilate
Spate: tamburi, simplex
Roti: jante 6JJx15, pneuri 195R15C (185R15 M+S)
Directie: servoasistata, cu surub si bile recirculate
Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 45A/h, alternator 12V 700W
Motor: VW EA827-JP
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin compresie
Aspirat - admisie naturala, injectie indirecta, motorina
Raport de compresie: 23:1
Alezaj x cursa - mm: 76.5 x 86.4
Capacitate cilindrica - cmc: 1588
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 40.3(54)/4580
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 100(10.2)/2300
Ambreiaj: Dacia, monodisc uscat, comanda mecanica
Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.3760
2 - 2.4550
3 - 1.5144
4 - 1.0000
R - 3.6600
Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0476
L - 2.2494
4x2 spate / 4x4
Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.556
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 4.556
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect
Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri
Spate: tamburi, simplex
Roti: jante 5Jx14, pneuri 175R14C/8PR M+S
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla
Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W
Acum aveti ce analiza!
Last edited by MagnuM on 15 Feb 2010, 21:56, edited 2 times in total.
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
- myke
- Membru legendar
- Posts: 1336
- Joined: 23 Mar 2007, 09:01
- Location: Petrosani
- Contact:
Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x
Vezi ca s-au strecurat niste greseli......fabrica nu a montat f8q620 a montat f8q624 , codul renault la turbodiesel e f8q786 nu f8q3786 iar de 710 nu am auzit montat....
Cutia de viteze nu e de trafic...e cu unele elemente de trafic iar cutia montat pe daewoo e de peugeot modificata ca pe 10.5 super (cutie si reductor corp comun)
Sa complectez..toate au fost cu grupuri fata/spate de 9/41(coroana inversata) singurul cu grup de 8/33 a fost 10.5..... si unele dieseluri au avut montat de fabrica servodirectie
Asta e info de daewoo
Daewoo Lanos,Nubira,Tacuma tip A 16 cilindree 1598-benzina rap. compresie 9,5:1 alezaj/cursa 81,5x79mm 145Nm 77kW/103cp-5800 consum 10-8-12
Cutia de viteze nu e de trafic...e cu unele elemente de trafic iar cutia montat pe daewoo e de peugeot modificata ca pe 10.5 super (cutie si reductor corp comun)
Sa complectez..toate au fost cu grupuri fata/spate de 9/41(coroana inversata) singurul cu grup de 8/33 a fost 10.5..... si unele dieseluri au avut montat de fabrica servodirectie
Asta e info de daewoo
Daewoo Lanos,Nubira,Tacuma tip A 16 cilindree 1598-benzina rap. compresie 9,5:1 alezaj/cursa 81,5x79mm 145Nm 77kW/103cp-5800 consum 10-8-12
-
- Membru Devotat
- Posts: 319
- Joined: 27 Feb 2007, 05:41
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x
Nu stiu de unde a luat MagnuM datele despre td Renault ca eu nu am gasit nimic(poate divulga si sursa) dar datele sunt corecte.La mine in talon e F8Q 3786 si am si grupuri 33-8 chiar daca e 10.4
- MagnuM
- Membru Devotat
- Posts: 339
- Joined: 27 Dec 2006, 19:47
- Location: Bucureşti / România
- Contact:
Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x
myke wrote: Vezi ca s-au strecurat niste greseli......fabrica nu a montat f8q620 a montat f8q624 , codul renault la turbodiesel e f8q786 nu f8q3786 iar de 710 nu am auzit montat....
Cutia de viteze nu e de trafic...e cu unele elemente de trafic iar cutia montat pe daewoo e de peugeot modificata ca pe 10.5 super (cutie si reductor corp comun)
Sa complectez..toate au fost cu grupuri fata/spate de 9/41(coroana inversata) singurul cu grup de 8/33 a fost 10.5..... si unele dieseluri au avut montat de fabrica servodirectie
Asta e info de daewoo
Daewoo Lanos,Nubira,Tacuma tip A 16 cilindree 1598-benzina rap. compresie 9,5:1 alezaj/cursa 81,5x79mm 145Nm 77kW/103cp-5800 consum 10-8-12
Datele sunt luate din materialele furnizate de fabrica, sau de dealer-ii care au comercializat ARO! Materiale prezentate si la expozitii, unde erau expuse masinile ARO!
Daca au inexactitati... asta e! Nu le-am tiparit eu. Iar unele date sunt verificate in mai multe materiale!
La cele care au avut si variante cu servodirectie, sau mai multe optiuni, am specificat in paranteze!
La versiunea cu motor Daewoo, scrie ca are cutia de la Renault Trafic! Nu am pus-o eu pe masina!!! Nu zice nimic de Peugeot! Daca ai materiale detaliate despre aceste modele, fa-le publice, sa aflam si noi!
Iar la ARO, s-au facut "adaptari" de la o zi la alta, fara a se obosi cineva sa faca publice aceste modificari!
Cum nu am fabricat eu ARO, am luat de bun ce a publicat fabrica/dealer-ii despre ele!
O intrebare: ai vazut undeva in toate datele postate de mine, grupuri "9/41", "8/33", etc.?!!! E atat de greu sa faci raportul si sa-l dai ca atare asa cum le prezinta toti constructorii?!!! Adica sub forma: 4.55 sau 4.125?!!!
PS1: Rog moderatorii care au aceasta posibilitate, sa-mi permita sa editez posturile anterioare, in vederea completarii/modificarii datelor.
Last edited by MagnuM on 03 May 2008, 17:01, edited 1 time in total.
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
- myke
- Membru legendar
- Posts: 1336
- Joined: 23 Mar 2007, 09:01
- Location: Petrosani
- Contact:
Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x
Nu stiu citi de aici stiu sa calculeze un raport final.E mai usor (parerea mea) cu numarul de dinti pinion/coroana.MagnuM wrote:myke wrote: Vezi ca s-au strecurat niste greseli......fabrica nu a montat f8q620 a montat f8q624 , codul renault la turbodiesel e f8q786 nu f8q3786 iar de 710 nu am auzit montat....
Cutia de viteze nu e de trafic...e cu unele elemente de trafic iar cutia montat pe daewoo e de peugeot modificata ca pe 10.5 super (cutie si reductor corp comun)
Sa complectez..toate au fost cu grupuri fata/spate de 9/41(coroana inversata) singurul cu grup de 8/33 a fost 10.5..... si unele dieseluri au avut montat de fabrica servodirectie
Asta e info de daewoo
Daewoo Lanos,Nubira,Tacuma tip A 16 cilindree 1598-benzina rap. compresie 9,5:1 alezaj/cursa 81,5x79mm 145Nm 77kW/103cp-5800 consum 10-8-12
Datele sunt luate din materialele furnizate de fabrica, sau de dealer-ii care au comercializat ARO! Materiale prezentate si la expozitii, unde erau expuse masinile ARO!
Daca au inexactitati... asta e! Nu le-am tiparit eu. Iar unele date sunt verificate in mai multe materiale!
La cele care au avut si variante cu servodirectie, sau mai multe optiuni, am specificat in paranteze!
La versiunea cu motor Daewoo, scrie ca are cutia de la Renault Trafic! Nu am pus-o eu pe masina!!! Nu zice nimic de Peugeot! Daca ai materiale detaliate despre aceste modele, fa-le publice, sa aflam si noi!
Iar la ARO, s-au facut "adaptari" de la o zi la alta, fara a se obosi cineva sa faca publice aceste modificari!
Cum nu am fabricat eu ARO, am luat de bun ce a publicat fabrica/dealer-ii despre ele!
O intrebare: ai vazut undeva in toate datele postate de mine, grupuri "9/41", "8/33", etc.?!!! E atat de greu sa faci raportul si sa-l dai ca atare asa cum le prezinta toti constructorii?!!! Adica sub forma: 4.55 sau 4.125?!!!
PS1: Rog moderatorii care au aceasta posibilitate, sa-mi permita sa editez posturile anterioare, in vederea completarii/modificarii datelor.
- myke
- Membru legendar
- Posts: 1336
- Joined: 23 Mar 2007, 09:01
- Location: Petrosani
- Contact:
Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x
man nu exista motor renault cu codul f8q3786 stii ca am mai vorbit noi ca nu stiai ce curea de distributie sa cumperi.asta era problema...mosu wrote: Nu stiu de unde a luat MagnuM datele despre td Renault ca eu nu am gasit nimic(poate divulga si sursa) dar datele sunt corecte.La mine in talon e F8Q 3786 si am si grupuri 33-8 chiar daca e 10.4
-
- Membru Devotat
- Posts: 319
- Joined: 27 Feb 2007, 05:41
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x
Omule eu am spus doar ce scrie la mine in talon,ca au mai adaugat romanii un 3 la codul Renault e o alta problema.Pe mine ma interesa unde pot gasi informatii despre 3786,care fiind o gaselnita romaneasca presupun ca ar fi fost in romana si deci mai utila pentru mine.Despre motorizarea Renault e clar ca stii mai multe decat cei de pe forum si de aceea te-am intrebat pe tine(si i-ti multumesc pentru ajutor)Cand nu sunt absolut sigur de ceva prefer sa intreb macar pentru confirmare.Accept cu placere orice sfat chiar daca in ultima instanta hotararea este tot a mea.Cat despre rapoarte sunt sigur ca oricare din cei de pe acest forum este capabil sa faca o impartire(chiar daca da cu virgula)myke wrote:man nu exista motor renault cu codul f8q3786 stii ca am mai vorbit noi ca nu stiai ce curea de distributie sa cumperi.asta era problema...mosu wrote: Nu stiu de unde a luat MagnuM datele despre td Renault ca eu nu am gasit nimic(poate divulga si sursa) dar datele sunt corecte.La mine in talon e F8Q 3786 si am si grupuri 33-8 chiar daca e 10.4
Last edited by mosu on 03 May 2008, 19:13, edited 1 time in total.
- MagnuM
- Membru Devotat
- Posts: 339
- Joined: 27 Dec 2006, 19:47
- Location: Bucureşti / România
- Contact:
Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x
myke wrote:... man nu exista motor renault cu codul f8q3786 stii ca am mai vorbit noi ca nu stiai ce curea de distributie sa cumperi.asta era problema...
Corect! Asa e! M-am documentat si trebuie sa recunosc ca myke are dreptate: codul este F8Q786.
Am corectat in postul respectiv.
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x
Treaba buna, Magnum! Parca ai fi cel mai mare ARO-ist! Dar mai lipsesc câteva motoare, care chiar le caut, dar nu prea gasesc informatii! Este vorba de motorul Renault dti Euro3 si VW Turbodiesel, la ARO 10 si motorul Maxion/International si Hyundai, la ARO 24.
- myke
- Membru legendar
- Posts: 1336
- Joined: 23 Mar 2007, 09:01
- Location: Petrosani
- Contact:
Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x
am pus eu coane info...dti-ul este f9q744(scris pentru prima oara corect de rar in carti) de 80 de cai montat pe 10.5 si a fost montat pe cutie de peugeot
iar ca sa revin la faza cu cutia de peugeot montata pe aro 10.5 e mai lunga (cardanul e mai scurt) si are sensul de invirtire invers (exact ca la benzinare) de aceea a trebuit sa schimb in puntea modificata de 10.5 si sa pun coroana si pinion de fata de 244 8/33 pe spate, iar pe fata coroana si pinion vechi de aro10 benzina, 8/33
p.s. vezi coane ca a ramas f8q620 si inducem populatia de aroisti in eroare....modifical si ala te rog...
iar ca sa revin la faza cu cutia de peugeot montata pe aro 10.5 e mai lunga (cardanul e mai scurt) si are sensul de invirtire invers (exact ca la benzinare) de aceea a trebuit sa schimb in puntea modificata de 10.5 si sa pun coroana si pinion de fata de 244 8/33 pe spate, iar pe fata coroana si pinion vechi de aro10 benzina, 8/33
p.s. vezi coane ca a ramas f8q620 si inducem populatia de aroisti in eroare....modifical si ala te rog...
Last edited by myke on 03 May 2008, 23:23, edited 1 time in total.
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x
motoru de dacie de 1,6 are 1557cmc.
in 2000 am vazut la Truck Show un aro 10 camioneta dotat cu motor hyundai de 80cp diesel.viteza maxima 120km/h
in 2000 am vazut la Truck Show un aro 10 camioneta dotat cu motor hyundai de 80cp diesel.viteza maxima 120km/h
cand esti bun nu-si amintesc,
cand esti rau nu te uita
cand esti rau nu te uita
- MagnuM
- Membru Devotat
- Posts: 339
- Joined: 27 Dec 2006, 19:47
- Location: Bucureşti / România
- Contact:
Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x
myke wrote:... p.s. vezi coane ca a ramas f8q620 si inducem populatia de aroisti in eroare....modifical si ala te rog...
Asa apare in documentatia pe care o am eu despre ARO! Ai vre-o sursa de informare de unde sa reiasa ca nu e 620, ci 624? Daca ai, arata-mi si-l modific. In baza de date Renault, exista amandoua; spre deosebire de 3786, care nu apare in baza de date ca atare, ci doar 786!
PS1: Daca sunt posesori de ARO 10, cu motor diesel Renault, ii rog sa verifice in acte tipul motorului si sa ne spuna daca e F8Q620 sau F8Q624.
E valabil si pentru celelalte motorizari ARO 10/24 - nu strica sa avem si confirmari de la posesori, deoarece am vazut deja, ca documentatiile mai au si erori.
PS2: Spune si tu mai multe despre cutia aia de Peugeot!
Last edited by MagnuM on 04 May 2008, 05:05, edited 1 time in total.
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
- MagnuM
- Membru Devotat
- Posts: 339
- Joined: 27 Dec 2006, 19:47
- Location: Bucureşti / România
- Contact:
Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x
Ce cote alezaj x cursa? Poti da date complete despre el? Dar nu despre cel de 72 CP, montat pe Dacia 1307; versiunea montata pe ARO are doar 65 - 68 CP!ydaniel wrote: motoru de dacie de 1,6 are 1557cmc.
in 2000 am vazut la Truck Show un aro 10 camioneta dotat cu motor hyundai de 80cp diesel.viteza maxima 120km/h
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
- MagnuM
- Membru Devotat
- Posts: 339
- Joined: 27 Dec 2006, 19:47
- Location: Bucureşti / România
- Contact:
Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x
Werner wrote: Treaba buna, Magnum! Parca ai fi cel mai mare ARO-ist! Dar mai lipsesc câteva motoare, care chiar le caut, dar nu prea gasesc informatii! Este vorba de motorul Renault dti Euro3 si VW Turbodiesel, la ARO 10 si motorul Maxion/International si Hyundai, la ARO 24.
Mai multe informatii, te rog! Ma intereseaza cu predilectie tipul motorului si perioada in care s-a folosit.
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea