GOGU
Moderators: Werner, mariusjaz, socratee
- ekkakon
- Junior
- Posts: 86
- Joined: 01 Apr 2009, 21:28
- Location: Baia Mare
- Contact:
Re: GOGU
Gogu e acasa !!!
Dupa ceva "peripetii" , cu bull-barul rupt, o planetara sarita si ceva "ajustari" pe la electrica, acum sade frumusel si asteapta sa ne intoarcem de la TAT sa-l "refacem" ....
http://www.youtube.com/watch?v=OmgPA04GhIs
Dupa ceva "peripetii" , cu bull-barul rupt, o planetara sarita si ceva "ajustari" pe la electrica, acum sade frumusel si asteapta sa ne intoarcem de la TAT sa-l "refacem" ....
http://www.youtube.com/watch?v=OmgPA04GhIs
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
[b]ARO 243 in curs de modificare in avion...[/b]
- Dan CHIRIAC
- Administrator
- Posts: 2676
- Joined: 20 Feb 2007, 10:10
- Location: Bucuresti
Re: GOGU
Bine ca e acasa. Dar ce a patit?
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
-
- Banat
- Posts: 2354
- Joined: 27 Dec 2006, 15:14
Re: GOGU
Ce sa pateasca?? A iesit din garaj de la Pomarlandia..Credeai ca ajunge cu ea acasa din prima..Numai ca medicul tot medic,cu muuuuuuult bun simt si muuulta rabdare.Masina a plecat cu cutia goala (fara ulei) cu instalatia electrica prinsa cu lipici...doar stii cum se lucreaza.Iar Domnul Doctor nu a catadicsit sa se tavaleasca pe sub masina sa verifice transmisia inainte sa o scoata de la mecanic...Chiar nu inteleg de ce ,stiam ca in anul intai la medicina pe langa ,,generala"s e facea si un curs de mecanica (auto)...se pare ca Domnul Doctor a cam chiulit...deeee..boboace frumoase..etc..Sanatosi sa fim.Bine ca sta pe roti.Dan CHIRIAC wrote:Bine ca e acasa. Dar ce a patit?
- Dan CHIRIAC
- Administrator
- Posts: 2676
- Joined: 20 Feb 2007, 10:10
- Location: Bucuresti
Re: GOGU
Stai, bre, asa. Sa nu ne repezim. Hai sa aflam, mai intai, de la "sursa".
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
- ekkakon
- Junior
- Posts: 86
- Joined: 01 Apr 2009, 21:28
- Location: Baia Mare
- Contact:
Re: GOGU
Asa e.... recunosc.... desi scotea sunete ciudate la cutie nu m-am bagat sub ea decat atunci cand mi s-a blocat in a treia. Am bagat 2 litri de ulei si s-a rezolvat. Stutzul de la radiator s-a rupt pentru ca furtunul il tensiona prea tare din cauza ca era un pic cam scurt.
Apoi am incercat sa vad cum e sa ies de pe sosea un pic, iar din cauza ierbii nu am vazut santul plin de namol si m-am "proptit" in el. Noroc cu o masina de tractari cu troliu ce trecea pe acolo de m-a scos.... Insa in cursul operatiunii s-a rupt bull-barul, cred ca a sarit si planetara dreapta.
Partea buna e ca motorul a inceput sa-si dea drumul si daca nu mi-ar fi aparut ceva joc la directie si daca as fi avut o frana mai buna i-as fi dat si mai mult de 70 km/h.... deh, nici gumele de pe ea nu-s de viteza...
O sa ma apuc de ea dupa TAT sa refac ce am stricat si sa incep amenajarea si inscriptionarea acaretului....
Apoi am incercat sa vad cum e sa ies de pe sosea un pic, iar din cauza ierbii nu am vazut santul plin de namol si m-am "proptit" in el. Noroc cu o masina de tractari cu troliu ce trecea pe acolo de m-a scos.... Insa in cursul operatiunii s-a rupt bull-barul, cred ca a sarit si planetara dreapta.
Partea buna e ca motorul a inceput sa-si dea drumul si daca nu mi-ar fi aparut ceva joc la directie si daca as fi avut o frana mai buna i-as fi dat si mai mult de 70 km/h.... deh, nici gumele de pe ea nu-s de viteza...
O sa ma apuc de ea dupa TAT sa refac ce am stricat si sa incep amenajarea si inscriptionarea acaretului....
[b]ARO 243 in curs de modificare in avion...[/b]
- N Alin
- Membru
- Posts: 126
- Joined: 08 Dec 2008, 12:05
- Location: Alba iulia
Re: GOGU
Sincer ma bucur pentru GOGU,l-am vazut din primele posturi (si pe forum 4x4), a trecut prin multe si intradevar e greu de recunoscut. Cea ce il tradeaza e nr de inmatriculare, colantele ,volanul etc ..Succes in continuare..
Am observat fotografia cu racordul radiator rupt ..acolo e multa rugina .. acea rugina trebuie sa dispara , nu numai de pe radiator ci din toata instalatia altfel acea rugina se v-a cementa pe fagurele radiator si motorul o sa se supraincalzeasca mult mai repede...
Am observat fotografia cu racordul radiator rupt ..acolo e multa rugina .. acea rugina trebuie sa dispara , nu numai de pe radiator ci din toata instalatia altfel acea rugina se v-a cementa pe fagurele radiator si motorul o sa se supraincalzeasca mult mai repede...
- cristi-devildnb
- Membru de elita
- Posts: 756
- Joined: 03 Apr 2007, 10:18
- Location: craiova
- Contact:
Re: GOGU
sa nu fie pori de vopsea portocalieN Alin wrote: Am observat fotografia cu racordul radiator rupt ..acolo e multa rugina .. acea rugina trebuie sa dispara , nu numai de pe radiator ci din toata instalatia altfel acea rugina se v-a cementa pe fagurele radiator si motorul o sa se supraincalzeasca mult mai repede...
- ekkakon
- Junior
- Posts: 86
- Joined: 01 Apr 2009, 21:28
- Location: Baia Mare
- Contact:
Re: GOGU
Nu.... e un soi de rugina din interior.... cred ca va disparea in momentul in care scot apa din radiator sa pun si antigel, nu ?cristi-devildnb wrote:sa nu fie pori de vopsea portocalieN Alin wrote: Am observat fotografia cu racordul radiator rupt ..acolo e multa rugina .. acea rugina trebuie sa dispara , nu numai de pe radiator ci din toata instalatia altfel acea rugina se v-a cementa pe fagurele radiator si motorul o sa se supraincalzeasca mult mai repede...
[b]ARO 243 in curs de modificare in avion...[/b]
- Dan CHIRIAC
- Administrator
- Posts: 2676
- Joined: 20 Feb 2007, 10:10
- Location: Bucuresti
Re: GOGU
Ar trebui facuta o spalatura serioasa a instalatiei de racire, nu e suficient sa schimbi lichidul.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
- N Alin
- Membru
- Posts: 126
- Joined: 08 Dec 2008, 12:05
- Location: Alba iulia
Re: GOGU
Spalat bine inseamna clatiri repetate si cred ca poti folosi si calgon (sau chestii de genul) sa "misti" acele depuneri din blocul motor,Cind faci clatirea aceea ar fi bine sa demontezi racordurile de la radiator in cazul in care se desprind bucati mai mari de mizerii sa nu se obtureze celulele de apa din radiator...
Daca cureti radiatorul sa bagi apa in el(daca se poate cu presiune ar fi si mai bine) numai pe racordul de jos, fiindca inves ai sanse mari sa se colmateze celulele de apa
Daca cureti radiatorul sa bagi apa in el(daca se poate cu presiune ar fi si mai bine) numai pe racordul de jos, fiindca inves ai sanse mari sa se colmateze celulele de apa
- Dan CHIRIAC
- Administrator
- Posts: 2676
- Joined: 20 Feb 2007, 10:10
- Location: Bucuresti
Re: GOGU
Se poate folosi otet.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
- ekkakon
- Junior
- Posts: 86
- Joined: 01 Apr 2009, 21:28
- Location: Baia Mare
- Contact:
Re: GOGU
Haaa.... Multumesc mult baieti pentru sfaturi !
Voi incerca varianta cu otetul mai intai.... ramane sa vad cum fac sa bag apa sub presiune...
Oricum, asta va fi partea cea mai usoara. Cineva s-a uitat si mi-a zis ca s-a dus contactul. Acum o opresc direct de la contactorul general. Apoi mai e partea cu directia, planetara, sa desfac turbina si sa o curat cumva, sa repar bull-barul, sa fac rost de un troliu,etc. Pana la MMoff sper sa termin...
Cum lucru ceva pe ea, cum voi pune niste poze.... Va tin la curent ! Macar asa sa va pot multumi tuturor pentru tot ce ati facut pentru ARO-EMA ... Abia astept sa va pot impartasi imagini si de la misiunile SMART !
Voi incerca varianta cu otetul mai intai.... ramane sa vad cum fac sa bag apa sub presiune...
Oricum, asta va fi partea cea mai usoara. Cineva s-a uitat si mi-a zis ca s-a dus contactul. Acum o opresc direct de la contactorul general. Apoi mai e partea cu directia, planetara, sa desfac turbina si sa o curat cumva, sa repar bull-barul, sa fac rost de un troliu,etc. Pana la MMoff sper sa termin...
Cum lucru ceva pe ea, cum voi pune niste poze.... Va tin la curent ! Macar asa sa va pot multumi tuturor pentru tot ce ati facut pentru ARO-EMA ... Abia astept sa va pot impartasi imagini si de la misiunile SMART !
[b]ARO 243 in curs de modificare in avion...[/b]
- ekkakon
- Junior
- Posts: 86
- Joined: 01 Apr 2009, 21:28
- Location: Baia Mare
- Contact:
Re: GOGU
Masina a ajuns in curtea lui Max pentru "ajustari" ....
La o prima vedere se pare ca avem de strans ceva suruburi la capetele de bara, la planetara, de sudat bullbarul si sa identificam de ce dupa ce a stat mai bine de o luna am gasit-o cu radiatorul uscat, fara pic de apa si acum, dupa ce am pus apa, sunt momente in care motorul se poticneste, ca si cum ar prinde aer.
Am observat ca am si ceva joc in caseta de directie ( aici astept cat mai multe idei si sfaturi ). In plus, ma gandesc sa caut si o turbina second ca nu stiu cum s-o "curat" pe asta de pe ea pana la MMoff.
Urmeaza o revizie la partea electrica si sper ca daca le fac pe toate sa o vedeti zburdand la MMoff!
Ieri a venit si firma ce ne sponsorizeaza cu "pictura" si ne-a facut o simulare cam cum va arata saptamana viitoare. vedeti in poza
@ George: Fa cumva sa ajunga la mine niste stickere ale Clubului, de o dimensiune recomandata cam cat jumate din geamurile laterale sa le pot pune alaturi de sigla Club4x4 fiindca fara voi Gogu nu ar fi existat...
La o prima vedere se pare ca avem de strans ceva suruburi la capetele de bara, la planetara, de sudat bullbarul si sa identificam de ce dupa ce a stat mai bine de o luna am gasit-o cu radiatorul uscat, fara pic de apa si acum, dupa ce am pus apa, sunt momente in care motorul se poticneste, ca si cum ar prinde aer.
Am observat ca am si ceva joc in caseta de directie ( aici astept cat mai multe idei si sfaturi ). In plus, ma gandesc sa caut si o turbina second ca nu stiu cum s-o "curat" pe asta de pe ea pana la MMoff.
Urmeaza o revizie la partea electrica si sper ca daca le fac pe toate sa o vedeti zburdand la MMoff!
Ieri a venit si firma ce ne sponsorizeaza cu "pictura" si ne-a facut o simulare cam cum va arata saptamana viitoare. vedeti in poza
@ George: Fa cumva sa ajunga la mine niste stickere ale Clubului, de o dimensiune recomandata cam cat jumate din geamurile laterale sa le pot pune alaturi de sigla Club4x4 fiindca fara voi Gogu nu ar fi existat...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
[b]ARO 243 in curs de modificare in avion...[/b]
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: GOGU
baga o adresa pe PM unde sa ajunga, si te "echipam" corespunzator.ekkakon wrote:@ George: Fa cumva sa ajunga la mine niste stickere ale Clubului, de o dimensiune recomandata cam cat jumate din geamurile laterale sa le pot pune alaturi de sigla Club4x4 fiindca fara voi Gogu nu ar fi existat...
ARO CLUB ROMANIA