PUNTE pe fata la 24.

Suspensii, frane, directie, roti. Tipuri, modificari, reparatii.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
psycho
Incepator
Incepator
Posts: 31
Joined: 15 Feb 2010, 22:03
Location: Bucuresti
Contact:

Re: PUNTE pe fata la 24.

Post by psycho »

Cateva exemple cu un Aro capabil... cu punte rigida pe fata si o motorizare demna de respect

http://www.youtube.com/watch?v=NTgp6s2YeUM&feature=fvsr

http://www.youtube.com/watch?v=qLhEkSfXIuA&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=-VSou6q3S6Q&NR=1

ps. - in ceea ce prevede "limitele legii" ele sunt relative, depinde ceea ce-ti doresti si ce vrei sa faci cu adevarat. e exact ca la biserica... nu poti sa faci numai ce zice popa, o mai iei si pe aratura (ca sa fiu ontopic)
Last edited by psycho on 19 Feb 2010, 23:01, edited 1 time in total.
Unii oameni vorbesc din experienta, altii, din experienta, nu vorbesc!
Experienta este cel mai dur profesor, pentru ca intai iti da testul si apoi iti spune care era lectia.

User avatar
alex
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1518
Joined: 12 Mar 2007, 23:16
Location: Bucuresti

Re: PUNTE pe fata la 24.

Post by alex »

happily mending an Aro 320 D127
User avatar
psycho
Incepator
Incepator
Posts: 31
Joined: 15 Feb 2010, 22:03
Location: Bucuresti
Contact:

Re: PUNTE pe fata la 24.

Post by psycho »

"egzat"

stie cineva masina? in sensul modificarilor aduse...
Unii oameni vorbesc din experienta, altii, din experienta, nu vorbesc!
Experienta este cel mai dur profesor, pentru ca intai iti da testul si apoi iti spune care era lectia.
User avatar
axxel4you
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1385
Joined: 07 Oct 2007, 11:01
Location: Bucuresti,sector 5
Contact:

Re: PUNTE pe fata la 24.

Post by axxel4you »

Si asa sant politisti cu ochii pe Aro ca pe ultimul criminal nepedepsit prin topire , daca le mai dai si motive sa aibe de ce sa se ia deja soarta masini este scrisa.

User avatar
MagnuM
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 339
Joined: 27 Dec 2006, 19:47
Location: Bucureşti / România
Contact:

Re: PUNTE pe fata la 24.

Post by MagnuM »

Haideti sa ne lamurim: va intereseaza un ARO cu axa rigida fata, pentru uz cotidian, sau pentru competitii/extrem (deplasabil doar pe platforma)?!!!
Daca va intereseaza doar pentru competitii, modificarea nu este limitata decat de bani, nicidecum de legislatie/RAR/etc. (personal, nu sunt interesat de un vehicul artizanal!)!
Daca e vorba de uz cotidian, intra in calcul si axa fata de TV (despre acest subiect tot incerc sa va fac sa vorbiti, dar il ocoliti de parca e ciumat; bagand in fata modele artizanale, pentru uz extrem!!!); caz in care, eu cred, ca sunt multe lucruri de discutat, plecand de la solutiile tehnice ce se pot folosi, trecand in revista piesele si modificarile care pot fii necesare si terminand cu limitele legii si posibilitatile de legalizare!
Last edited by MagnuM on 20 Feb 2010, 20:04, edited 1 time in total.
User avatar
alex
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1518
Joined: 12 Mar 2007, 23:16
Location: Bucuresti

Re: PUNTE pe fata la 24.

Post by alex »

magnum, singurul de care stim ca ar vrea sa faca modificarea cu axa fata TV e rudy. fara sa o foloseasca pe asfalt.

mai e camioneta prezentata de mironutu, aparent omologata rar. din pacate mironutu nu a documentat modificarea. si eu as fi interesat sa o vad.

miroane, faci si tu mai multe poze?

in cuba am vazut f multe aro cu axa rigida fata, pe arcuri lamelare. dar niciuna nu era 4x4. i-am intrebat pe cubanezi de ce pun axa rigida si mi-au spus ca suspensia originala se lasa....si rotile ajung sa stea in x.
la ei mai e si problema economica, nu exista piese.

http://rides.webshots.com/photo/2935349 ... 6324IwevNv
http://rides.webshots.com/photo/2543491 ... 6324MFaciH
alta masina
http://rides.webshots.com/photo/2019323 ... 6324hVVWhn
alta
http://rides.webshots.com/photo/2489135 ... 6324IHqviw
happily mending an Aro 320 D127
User avatar
MagnuM
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 339
Joined: 27 Dec 2006, 19:47
Location: Bucureşti / România
Contact:

Re: PUNTE pe fata la 24.

Post by MagnuM »

alex wrote:... in cuba am vazut f multe aro cu axa rigida fata, pe arcuri lamelare. dar niciuna nu era 4x4. i-am intrebat pe cubanezi de ce pun axa rigida si mi-au spus ca suspensia originala se lasa....si rotile ajung sa stea in x.
la ei mai e si problema economica, nu exista piese...


Eu deduc de aici, ca, cel mai probabil, te-ai deplasat in Cuba; pentru ca, mi-e destul de greu sa cred ca exista un forum cubanez despre ARO... b-(
User avatar
alex
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1518
Joined: 12 Mar 2007, 23:16
Location: Bucuresti

Re: PUNTE pe fata la 24.

Post by alex »

am fost anul trecut.
http://rides.webshots.com/slideshow/571634791XlDKwh
sunt tote arourile pe care le-am pozat. intr-o zi am condus 400km si am nmarat 30 maisni aro. nu ca ar fi cine stie ce trafic pe la ei pe saracia aia.
le-am aratat unora ca am si eu un aro si nu m-au crezut, credeau ca as amasini nu mai exista nicaieri in lume, de cat de vechi sunt.... ;D

revenind...... miroane!!!!!!!!! facusi poze bre? [-O<
happily mending an Aro 320 D127
User avatar
Cotizo
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 409
Joined: 19 Jan 2009, 08:18
Location: Sibiu
Contact:

Re: PUNTE pe fata la 24.

Post by Cotizo »

Sunt M-uri cu punti de Patrol, de ce nu ai putea pune pe Aro o punte cinstita rigida pe fata? Cine dracu se uita ce punte e - sa franeze k, sa n-aiba jocuri la directie, nu?
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: PUNTE pe fata la 24.

Post by George »

Cotizo wrote:Cine dracu se uita ce punte e - ...?
pai aia rigida sare in ochi, ca ARO n-a avut asa ceva din fabrica. si ca sa pui o rigida pe ARO, cu sasiul ala curbat...mi se pare mult rau de munca, si e posibil sa nu iasa. mai degraba arunci o caroserie de ARO pe un sasiu de M, si apoi asezi ce punti iti vine. dar...intervine omologarea, din nou.
ARO CLUB ROMANIA
User avatar
Fane
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 301
Joined: 20 Aug 2009, 23:31
Location: Campeni Jud.Alba
Contact:

Re: PUNTE pe fata la 24.

Post by Fane »

In legatura cu omologarea.In urma cu 1 saptamana l am sunat pe prietenul lui mironutz,in legatura cu camioneta si l am intrebat cat a costat omologarea.Cu toate modificarile ce le a adus masini, omologarea lor costat 2500 lei sau (25 de milioane vechi).Deci in concluzie nu e mult se poate face. :) Ptr 2500 de lei ai scapat de barte,nu mai ai treaba sa stea rotile in ''x''.
Aro 243
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: PUNTE pe fata la 24.

Post by George »

vrem poze detaliate ale puntii... eu nu-s convins ca e asa simplu. omologarea unui motor costa mai mult, iar implicatiile vizavi de siguranta rutiera sunt mai mici.
ARO CLUB ROMANIA
kupid0n
Nou venit
Nou venit
Posts: 7
Joined: 24 Dec 2010, 12:37
Location: oradea

Re: PUNTE pe fata la 24.

Post by kupid0n »

ca sa readuc la actualitate acest thread, am gasit ceva foarte interesant... http://www.therangerstation.com/tech_library/sas.html
e explicat pas cu pas ce, cum si de ce. ma documentez cat de mult se poate pt un viitor proiect pe care vreau neaparat sa'l fac...dar....cum ramane cu omologarea jucariilor astora? (motor,punte etc)
User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: PUNTE pe fata la 24.

Post by Dan CHIRIAC »

kupid0n, multumim pentru informare.
Viziteaza, totusi, te rugam regulamentul forumului si rubrica de prezentare.
Multumim!
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
User avatar
wolfman
Membru
Membru
Posts: 196
Joined: 24 Mar 2011, 00:32
Location: Bucuresti

Re: PUNTE pe fata la 24.

Post by wolfman »

Daca tot a venit vorba de punti de Patrol pe M, de ce nu ar merge si pe Aro 24? Din cate am vazut, diferentialul pe fata e tot pe dreapta si cel din spate putin in stanga, deci teoretic s-ar potrivi. Sensul de rotatie al cardanelor o fi la fel? Ma incanta ideea deoarece as scapa de bucsi, pivoti, capete de bara (romanesti) si in plus as aveo o transmisie HD. Masina va fi folosita si pe strada si aspectul legal nu ma intereseaza(RAR). Ceva pareri de la cei cu mai multa experienta, sau cei care au facut ceva asemanator?

Post Reply