Imagini recente din fosta Uzina ARO

Dedicat Automobilului ROmanesc

Moderators: Werner, mariusjaz

dragospetres
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1474
Joined: 10 Jan 2008, 21:01
Location: suceava

Re: Imagini recente din fosta Uzina ARO

Post by dragospetres »

-bun,fabrica se demoleaza;dar ma intreb din cei 9000 de oameni care au mancat o paine de la ARO,nu s-a gasit macar unul sa duca traditia mai departe?vad ca la Brasov incearca unii sa faca tractoare,un inginer la Moinesti autobuze,undeva o mica intreprindere camioane,parca la Campina.

sile
Membru
Membru
Posts: 200
Joined: 05 Mar 2010, 14:35
Location: braila
Contact:

Re: Imagini recente din fosta Uzina ARO

Post by sile »

ce sa faca!!!??? dar nu intelegeti ca e ordin de sus sa nu se faca ci sa se importe tot. aici au luat toti spaga puternica sa puna romania pe butuci si cind a fost pusa am fost primiti in ue si am devenit consumatori .rezultatul -ei se imbogatesc noi incepem sa o ducem din ce in ce mai prost. ;D
COSTY
Membru
Membru
Posts: 176
Joined: 29 Nov 2009, 15:04
Location: Prahova-Starchiojd
Contact:

Re: Imagini recente din fosta Uzina ARO

Post by COSTY »

ai foarte mare dreptate
User avatar
NORTE
Membru
Membru
Posts: 123
Joined: 29 Aug 2009, 14:08
Location: ORAVITA cs.
Contact:

Re: Imagini recente din fosta Uzina ARO

Post by NORTE »

sile wrote:ce sa faca!!!??? dar nu intelegeti ca e ordin de sus sa nu se faca ci sa se importe tot. aici au luat toti spaga puternica sa puna romania pe butuci si cind a fost pusa am fost primiti in ue si am devenit consumatori .rezultatul -ei se imbogatesc noi incepem sa o ducem din ce in ce mai prost. ;D

un raspuns adevarat!!! din pacate...

User avatar
alex4wd2001
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 328
Joined: 08 Feb 2010, 11:21

Re: Imagini recente din fosta Uzina ARO

Post by alex4wd2001 »

Dati-mi voie sa revin un pic asupra etern-valabilei pilde a "cozii de topor". Ce vreau sa sustin: Romania nu ar fi putut fi pusa pe butuci fara o generoasa contributie... din interior! :-L Nu a venit nimeni sa te obilge sa suprapopulezi o firma sau uzina cu angajati incompetenti sau pe pile, sa te oblige sa dai complet la fund calitatea produsului sau sa-ti impuna sa lucrezi cu parteneri praduitori. Daca gresesc, va rog sa-mi spuneti unde anume. Felul asta de lucruri s-au facut cu de la sine toata bunavointa locala. Contraexemplu: dupa razboi, nemtii erau la pamant, cu ocupatie US si USSR pe cap. b-( Nu-mi vine a crede ca ocupantii i-au tratat foarte amical. :@) Cumva, tipii au reusit sa zvacneasca... Au vrut sa arate ca intotdeauna se poate face ceva. Desigur, pentru asta trebuie sa fie destui oameni care sa vrea cu adevarat sa schimbe lucrurile... in bine! Avem sanse sa strangem destui in Romania de azi? ;))
Treaba cea mai grea e ganditu'
User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: Imagini recente din fosta Uzina ARO

Post by Dan CHIRIAC »

Asa este. Sunt perfect de acord.
La toate lucrurile care "ni se intampla" ne aducem si noi contributia, ba uneori, chiar din plin.
Iar raspunsul meu la ultima intrebare ar fi chiar trist...
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
sile
Membru
Membru
Posts: 200
Joined: 05 Mar 2010, 14:35
Location: braila
Contact:

Re: Imagini recente din fosta Uzina ARO

Post by sile »

alex eu am spus ca straini ne-au distrus???
noi ne-am distrus .cit despre exemplu cu nemti sa nu uitam ca o parte erau cu rusi pe capul lor si o parte cu vestici.ei bine partea cu rusi facbrica trabant si watburg si se murea pe capete incercind sa treaca in partea cealalta .nu spun acu ca pe cei din rdg nu ii duceau capu dar pur si simplu nu te poti dezvolta in timp ce esti condus de rusi.si la noi daca ar veni americani si toate forurile de conducere ar fi luate de ei iti garantez ca in 7 ani o sa se vada rezultatele .dar din pacate noi inca sintem condusi de rusi......sau urmasi acestora.
si mai rau este ca pur si simplu nu ai ce alege toti sint la fel ,pentru ca asa se intimpla atunci cind se promoveaza doar pilosi ,neamuri ,beizadele, etc ....si nu se promoveaza oameni competenti in societate politica si in toate alea.pur si simplu am ajuns sa fim comdusi de oameni care au ajuns nemeritat in posturile alea si aplica din plin ce au invatat .... cultura scoateri banilor pentru ei prin orice mijloace.
dragospetres
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1474
Joined: 10 Jan 2008, 21:01
Location: suceava

Re: Imagini recente din fosta Uzina ARO

Post by dragospetres »

Exista romani,care nu asculta 'ordine de sus',cauta solutii si nu cred in scenarii SF:
-ofera de la tractoare in conceptie proprie pana la camioane de armata si blindate-
http://www.geda.ro/ro/produse.php
User avatar
alex4wd2001
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 328
Joined: 08 Feb 2010, 11:21

Re: Imagini recente din fosta Uzina ARO

Post by alex4wd2001 »

Ce-mi place de intreprinderile romanesti (sa le zicem private?) care - asa, intamplator - au combinatii cu statul (sau pot sa-mi iau si eu un TAB, ca ABI nu se mai face?)... Initiativa si creativitate pe capul lor, nu gluma! Poate ca ARO ar fi supravietuit si astazi intr-o forma asemanatoare cu GEDA, daca privatizarea sa precipitata nu ar fi fost o condamnare la moarte camuflata. Asadar, situatiile difera...
Treaba cea mai grea e ganditu'
nicusor84
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 355
Joined: 30 Nov 2009, 00:29
Location: Constanta

Re: Imagini recente din fosta Uzina ARO

Post by nicusor84 »

da numai de sus vin ordine , aveam inatinte autobuze rocar turbo cu aer condintionat si mergeau , TV-urile mergeau si inca merg , aro inca merge si va merge in continuare dar asa e cand conducatorii sunt prea umili sa se opuna unor directive datye de mai sus care domne , ne-ar vrea binele... sincer ma uit cu stupoare ca nu am nici-o speranta ptr un viitor mai bun.la varsta de 25 de ani si proaspat absolvent al unei facultati de inginerie , practic nu vad un viitor prea stralucit la capitolul loc de munca sau mai bine zias siguranta locului de munca.in ceea ce priveste uzina ARO mare pacat MARE PACAT eu sunt de parere ca aro-urile inclusiv aro-urile dragon , cred ca ar bate la cur de nu se poate alte "vehicule" care orefa un confort mai bun poate , dar eu de exemplu nu vreau confort stralucit ca nu masina la urma urmei nu e o sufragerie roti.Dar asa suntem noi inghitim toate tampeniile pana cand ne va ajunge la os.
User avatar
bebelu
Membru
Membru
Posts: 123
Joined: 14 Jun 2009, 20:44
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Imagini recente din fosta Uzina ARO

Post by bebelu »

Hm... Germania de Vest a avut un plan Marshal care a pompat continuu dolari. Si asta pentru ca trebuia sa arate blocului estic ce bine e in capitalism. Punct.
Cat despre fabrica ARO, desi masinuta asta imi place de mor, nu pot sa nu extrapolez experienta de dinainte de 89 din Mecanica Fina, unde se produceau ceasuri elecronice si mecanice, si de unde fiecare fura cu trei maini... Evident, dupa ce a fost pusa pe butuci, au aparut unii care sa o planga de mila.

Acuma, vin cu alta intrebare: oare cei care o plang acuma, si-au luat ARO cand fabrica mergea? Sau o masina de marca?
Cati purtau ceasuri facute la mecanica fina si cati umblau a isi cumpere ceasuri aduse din Turcia?
Mi se pare ca e tare sucita istoria asta...
yo3hjv
User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4674
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: Imagini recente din fosta Uzina ARO

Post by ydaniel »

poze din 1976 cand uzina era in glorie!
sursa – „Fototeca online a comunismului românesc”,

Cota: 213/1976
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
florin 34
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 335
Joined: 14 Nov 2008, 16:33
Location: medias, str. alexandru vlahuta 37, 551044
Contact:

Re: Imagini recente din fosta Uzina ARO

Post by florin 34 »

vai ce s-a ales de fabrica! chiar asa arata? si automecanica din medias nu mai produce demult, dar tot mai sunt hale in picioare!
dar cum ati ajuns acolo? se poate intra?
nu mai e nimenea pe acolo?
foarte trist! nici acoperisurile la hale??

eu as fi luat si acum 30 de ani, dar erau mult prea scumpe si se luau greu! dar cum am mai spus pe forum, am avut prin 1986 aro 244, era de prin 1978, cu motor brasov! mi-a placut tare mult! era o raritate, s-a adunat toata strada cand l-am pornit!

cred ca au luat tiganii si benzile de zinc de la impamintare.

dar asa e cum spune colegul mai sus, la romani tot strain le trebuia, se autodefaimeaza singuri! mentalitatea adinc inradacinata ca tot ce e romanesc nu e bun! peste asta nu se poate trece!

zic ca nu au fost bune? dar au fost foarte bune! dar in fabrici si alte ateliere din regii a fost o bataie de joc la adresa acestor masini! o intretinere in bataie de joc, au luat daca vedeau ceva bun, le aruncau prin parcuri auto, niciodata nu le reparau cum trebuie!!! de ex. a mea e din piese: motor brasov din 1982, sasiu din 1997, caroserie din 2002!!! nimic nu au pus cum trebuie, doar in bataie de joc! nu masina e de vina ca nu merge cum trebuie!

un aro pus la punct concureaza cu succes orice masina de azi! astea sunt pline de electronice inutile! dar absolut inutile! doar ca sa iti ia o grmada de bani!
Last edited by florin 34 on 26 Jul 2010, 20:34, edited 1 time in total.
User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5229
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: Imagini recente din fosta Uzina ARO

Post by Werner »

Florine, acolo a "muncit" un misionar britanic sa distruga totul, sa fie sigur ca nu se mai poate fabrica nici o masina! Nu ai vazut pozele puse de mine? S-a darâmat halele si totul cu excavatoare, s-a vândut fierul (ca tiganii), s-au distrus presele pentru componentele de caroserie. La Automecanica Medias este alta treaba, se mai urmareste cumva o continuare a activitatii.
User avatar
florin 34
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 335
Joined: 14 Nov 2008, 16:33
Location: medias, str. alexandru vlahuta 37, 551044
Contact:

Re: Imagini recente din fosta Uzina ARO

Post by florin 34 »

da, asa e, doar ca continuarea activitatii este realizata doar de nemti si parca olandezi! ei mai fac autovidanje, autobasculante pe semiremorci , semiremorci platforma, oricum e putin fata de ce se facea cand era automecanica!
dar la aro nu cred ca se mai poate face ceva! l-au terminat!

dar la aia cu autobasculante, langendorf, parca nu mai e nici o miscare!

Post Reply