Generatorul de curent alternativ sau alternatorul

Alternatoare, demaroare, acumulatori, instalatie electrica, lumini. Si orice merge pe curent. Reparatii, modificari, probleme tehnice.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
razvy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2492
Joined: 07 Feb 2008, 20:49
Location: beius bihor
Contact:

Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul

Post by razvy »

berlina cu ac din fabrica nu a existat papuc cu ac a existat dar o serie limitata eu la aro 10 am alternator de renault 21 75 A dar trebe facute multe modificari pt el cumva se poate pune
cel mai potrivit este cel de vw pasat 2 de 75 A are alex ps

KAROLOKW
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 271
Joined: 30 Mar 2010, 11:40
Location: Brasov
Contact:

Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul

Post by KAROLOKW »

Multumesc tuturor pentru ideile parerile si sfaturile oferite.
adevarul este ca m-am cam "ofticat" ca nimeni nu zicea nimic vis a vis de aceasta problema dar a trecut:)
Intradevar motorul este un M207 si alternatorul e ala clasic de Dacie in 3 puncte de prindere cu 36A si una din prinderi e pe o tija de reglaj deaia cu gaura"ovala" daca pot sa spun astfel.
as pune si un alternator fe 50 de A dar am tot cautat si toti cand intreb de ele se uita la mine ca la avioane,e drept ca pe la dezmembrari nu am umblat din lipsa de timp ,am apelat pe la magazine si reprezentante dacia si renault pt a gasi asa ceva ca de magazine de piese nu stiu nimic.
intrebarea mea cu alternatorul a pornit de la posibilitatea de a primi un astfel de alternator de la o cunostinta a mea,fara bani desigur,cadou un alternator care a fost pe o alta masina si care a fost pastrat cand a fost vanduta masina...diverse chestii nu ma intereseaza.
ca informatie suplimentara as dori daca nu va deranjeaza pe cei care ati montat astfel de alternatoare diferite fata de fabrica sa postati o fotografie sa ma lamuresc si eu.
in ce priveste montarea alternatorului m-am convins ca nu pot sa o fac eu ca imi lipsesc cunostintele necesare in domeniul electrotehnicii dar macar vreau sa stiu ca daca pun acel alternator nu mai am treaba cu incarcarea.
si altfel spus daca aveti un sfat sau o parere vis a vis de ce alternator ar fi necesar sau util mie inafara celui de 36 de A va rog nu ezitati.
Sunt asa de agitat ca in acelasi timp incerc sa gestionez si "incaltarea" si un pic retapitarea banchetelor si a spatarelor si pe langa sta ma ocup si de refacerea partiala a ornamentelor si "accesoriilor" mici care mananca mult timp, munca si desigur bani:)
incerc sa atasez ceva poze:)
KAROLOKW
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 271
Joined: 30 Mar 2010, 11:40
Location: Brasov
Contact:

Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul

Post by KAROLOKW »

cred ca pozele cu jentile nu isi au locul aici:) dar ma luat valul si am postat aici:) rog adiminii sa le mute daca se considera necesar:)
cu alternatorul voi posta cat de curand: trebuie sa le fac intai:)
User avatar
sorin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1065
Joined: 06 Dec 2007, 23:04
Location: Constanta
Contact:

Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul

Post by sorin »

pozele le poti posta la prezentare masini ,de aici le-am sters

User avatar
baciudibaciu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3075
Joined: 12 Aug 2007, 22:26
Location: Bucuresti Titan
Contact:

Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul

Post by baciudibaciu »

Daca vrei un alternator NOU de 50 te pot ajuta !
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !


ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
User avatar
baciudibaciu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3075
Joined: 12 Aug 2007, 22:26
Location: Bucuresti Titan
Contact:

Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul

Post by baciudibaciu »

ia uite si cateva poze cu alternatoru"
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !


ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
User avatar
baciudibaciu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3075
Joined: 12 Aug 2007, 22:26
Location: Bucuresti Titan
Contact:

Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul

Post by baciudibaciu »

si inca 3 poze poate te lumineaza ;D
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !


ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
User avatar
baciudibaciu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3075
Joined: 12 Aug 2007, 22:26
Location: Bucuresti Titan
Contact:

Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul

Post by baciudibaciu »

si am facut si poze cu oarece masuratori. sper sa te ajute !
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !


ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
User avatar
baciudibaciu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3075
Joined: 12 Aug 2007, 22:26
Location: Bucuresti Titan
Contact:

Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul

Post by baciudibaciu »

Si inca 3
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !


ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
KAROLOKW
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 271
Joined: 30 Mar 2010, 11:40
Location: Brasov
Contact:

Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul

Post by KAROLOKW »

Salutare tuturor
am revenit si eu dupa ce m-am spalat pe maini de la atata treaba:)
am rezolvat-o cu alternatorul si cu incarcarea,Multumesc " BACIUDIBACIU " pentru ajutor si suport tehnic.
Acum sa va spun ce am facut:) adica ma dau mare;) am schimbat pur si simplu alternatorul ,am conectat firele de legatura, am intins cureaua trapezoidala(iarasi am uitat sa o masor:) :) si am dac cheie. a pornit si apoi am pus multimetrul la bornele bateriei cu valoarea setata pe maxim 20 V si am citit o tensiune de 14,33V la mers in gol fara consumatori si 14,42 la mers in gol cu consumatorii porniti adica faza scurta faza lunga pornite plus proiectorul lateral.
Am sesizat ca acum tensiune este stabila si nu mai variaza cu turatia cum facea pana acuma.
acum intrebarea mea este am facut bine ce am facut? si daca da astept felicitarile:P:):):):) daca nu va rog sa imi spune-ti unde am gresit sa pot corecta greseala in cazul in care ea exista.
Si un alt punct unde sau cum pot reconditiona vechiul alternator ca tare il vreau si pe ala acolo pus bine dar vreau sa il stiu in stare buna de functionare,si as mai intreba cu ce poate fi spalat ca e cam plin de jeg si de vaseline uscate si intarite.
Multam fain la toata lumea pentru rabdarea si timpul acordat
User avatar
baciudibaciu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3075
Joined: 12 Aug 2007, 22:26
Location: Bucuresti Titan
Contact:

Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul

Post by baciudibaciu »

Felicitari !
Ma bucur sa stiu ca am dat o mana de ajutor in rezolvarea problemei si mai ales ca totul este OK .
Trebuie sa reglezi totusi releul de incarcare pentru o tensiune maxima de 13.5 volti .
ps. daca nu ai sters nr meu de telefon suna-ma si rezolvam si cu vechiul alternator !
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !


ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
KAROLOKW
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 271
Joined: 30 Mar 2010, 11:40
Location: Brasov
Contact:

Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul

Post by KAROLOKW »

abia acum am vazut mesajul si fiind un pic pe fuga voi scrie repede si punctual:)
tensiunea nu am cum sa o reglez ca am releu electronic si nu are nici un reglaj,sau cel putin nu am vazut eu unul:)doar cred sa schimb releul,
numarul de telefon este acolo si voi da un semn imediat ce ma voi linisti si eu cu umblatura ca parca pe zi ce trece umblatura asta e mai multa si mananca mai mult timp,vreau sa rezolv alternatorul si sa il am acolo pus bine in stare buna.
Week end placut tuturor si sa ne auzim cu bine!
costel_bv
Membru
Membru
Posts: 160
Joined: 11 Nov 2007, 15:04
Location: Brasov - Romania
Contact:

Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul

Post by costel_bv »

Tensiunea standard de incarcare este 2.4 V pe element adica 14,4 V pe baterie .Releele electronice si cele mecanice sunt reglate pe 14.2 V.Nu trebuie schimbat releul
User avatar
adielec
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 452
Joined: 25 Aug 2008, 16:05
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul

Post by adielec »

Tensiunea trebuie sa fie in limitele 14 - 14,4 V. Daca tensiunea de incarcare nu se incadreaza in intervalul mentionat, va rugam sa va remediati deficienta.
De pe rombat.ro
KAROLOKW
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 271
Joined: 30 Mar 2010, 11:40
Location: Brasov
Contact:

Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul

Post by KAROLOKW »

ca o intrebare adiacenta la subiect
am sesizat totusi ca dupa ce masina a stat aproximativ o luna de zile ne pornita cand o pornesc e drept dupa vreo cateva incercari merge dar de incarcat tensiunea sta pe la 13,9 dupa ce o turez un pic revine la 14,3 si acolo sta,iar dupa ce dau o tura cu masina prin oras si o las apoi cateva ore si o pornesc iarasi intra direct in 14,2-14,3 V.
Ce safie? e vorba de "completarea" in baterie ce a descarcat la pornire sau e nevoie de o anumita turatie de prag sub care nu baga nimic alternatorul?
ca daca e a doua ma gandesc daca nu cumva ar fi util sa schimb fulia la alternator cu una mai mica daca exista asa ceva.:)
multumesc pt lamuriri!

Post Reply