insa 30' pe 24x

Suspensii, frane, directie, roti. Tipuri, modificari, reparatii.

Moderators: mariusjaz, socratee

User avatar
axxel4you
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1375
Joined: 07 Oct 2007, 11:01
Location: Bucuresti,sector 5
Contact:

Re: insa 30' pe 24x

Post by axxel4you » 24 Jun 2010, 11:34

Mi-ati prostituat anvelopele , lasa ca vine ele acasa si le spal si sper ca vor fi ca noi.


User avatar
cristi36111
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 492
Joined: 30 Dec 2009, 18:10
Location: Iasi
Contact:

Re: insa 30' pe 24x

Post by cristi36111 » 24 Jun 2010, 11:37

axxel4you wrote:Mi-ati prostituat anvelopele , lasa ca vine ele acasa si le spal si sper ca vor fi ca noi.
La-s ca stim noi ,esti invatat cu asa ceva :D
Unde nu-i drum, acolo e ARO si reciproca este valabila.

User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: insa 30' pe 24x

Post by Dan CHIRIAC » 24 Jun 2010, 11:47

Sigur, sigur, doar ca au plecat 30 si se intorc 29...
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011

User avatar
baciudibaciu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3075
Joined: 12 Aug 2007, 22:26
Location: Bucuresti Titan
Contact:

Re: insa 30' pe 24x

Post by baciudibaciu » 24 Jun 2010, 14:56

tarzy wrote:
baciudibaciu wrote:Mda ! io nu mai inteleg ! care este bre APROPITARU" la roatili astea ?
e ca la tramvai .... sau la curve .... care cum apuca ...
pai :-?? ma bag si io ca asa e bine , sa dai o mana doua de ajutor ;D
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !


ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d


User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: insa 30' pe 24x

Post by Dan CHIRIAC » 24 Jun 2010, 14:59

Hai, ca dupa aia ma bag si eu la o tura, ca am un drum de Timisoara...
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011

User avatar
gorishor
Administrator
Administrator
Posts: 771
Joined: 25 Aug 2009, 07:45
Location: Bucuresti
Contact:

Re: insa 30' pe 24x

Post by gorishor » 24 Jun 2010, 15:19

Gata ! Am descoperit de ce trepidau 2 roti. Era de la crampoanele alea rupte. Dar acum, dupa ce le-am taiat si pe cele de pe diagonala, nu mai trepideaza. N-as fi crezut ca 2 crampoane rupte la niste anvelope atat de tocite, pot da asa vibratii.
Gore
YO3IGR
B 244 ARO

User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: insa 30' pe 24x

Post by Dan CHIRIAC » 24 Jun 2010, 15:26

Uf! bine ca ai rezolvat-o!
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011

User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4420
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: insa 30' pe 24x

Post by ydaniel » 24 Jun 2010, 19:02

simexurile arata bine pe orice masina :D
sunt f curios cum se va comporta aro lui gabi incaltat cu ele :o ::)
deci,abia astept AED :)>-

User avatar
Zmeu
Banat
Banat
Posts: 892
Joined: 15 Apr 2009, 14:39
Location: Bucuresti

Re: insa 30' pe 24x

Post by Zmeu » 24 Jun 2010, 21:53

Dan CHIRIAC wrote:Sigur, sigur, doar ca au plecat 30 si se intorc 29...
cand vor ajunge la 15 le vreau si eu o tura pt kalos

User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6905
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: insa 30' pe 24x

Post by George » 26 Jun 2010, 20:35

cristi36111 wrote:
axxel4you wrote:Mi-ati prostituat anvelopele , lasa ca vine ele acasa si le spal si sper ca vor fi ca noi.
La-s ca stim noi ,esti invatat cu asa ceva :D
gabiii....ce ti-a zis-o asta micu' de la ieshi.... :-j :-j :-j
deci cum ramane cu ele? le lasi pe masina lu' gore? ca ti le duc eu la c-lung, pe joi, pe autostrada, sa nu le murdaresc prin noroaie. ;D
ARO CLUB ROMANIA

User avatar
axxel4you
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1375
Joined: 07 Oct 2007, 11:01
Location: Bucuresti,sector 5
Contact:

Re: insa 30' pe 24x

Post by axxel4you » 27 Jun 2010, 05:22

George wrote:
cristi36111 wrote:
axxel4you wrote:Mi-ati prostituat anvelopele , lasa ca vine ele acasa si le spal si sper ca vor fi ca noi.
La-s ca stim noi ,esti invatat cu asa ceva :D
gabiii....ce ti-a zis-o asta micu' de la ieshi.... :-j :-j :-j
deci cum ramane cu ele? le lasi pe masina lu' gore? ca ti le duc eu la c-lung, pe joi, pe autostrada, sa nu le murdaresc prin noroaie. ;D

Aratau prea mici la Gore pe masina si am inteles ca a udat BF goodrichurile MT pe care le avea si au crescut mai mari.Mai dureaza unpic pana vor creste pana la dimensiunea care trebuie si le va monta.

User avatar
axxel4you
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1375
Joined: 07 Oct 2007, 11:01
Location: Bucuresti,sector 5
Contact:

Re: insa 30' pe 24x

Post by axxel4you » 06 Jul 2010, 16:43

In sfarsit am reusit sa-mi montez rotile pe masina si asa cum am auzit sant cam zgomotoase dupa 40 km/h pe asfalt ( parca ai motor cu reactie) , in teren in linie dreapta fara inclinatii sant foarte bune mai ales daca e si ceva namol pe jos , pentru inclinatii laterale nu sant asa reusite ( poate e masina mea prea usoara pe spate) ca venea spatele in lateral (rotile pe fata mergeau pe unde trebuie din cauza greutatii motorului), cu cat este mai incarcat spatele suportul lor lateral creste , pe pietricele se simte spatele cum fuge in lateral. Pentru drumurile de la Campulung cred ca cele mai bune sunt Mt-urile KM2 sau normale si profilul Sahara de la INSA TURBO pentru un suport lateral mai bun.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: insa 30' pe 24x

Post by Dan CHIRIAC » 06 Jul 2010, 16:54

Coane, eu zic ca anvelopele sunt foarte bune in teren. Inclusiv in ceea ce priveste suportul lateral.
Faptul ca-ti fuge fundul in toate partile se datoreaza si greutatii de pe puntea spate, dar si talpii grele, ca se rupe aderenta.
Ia da matale din talpi mai cu mila, iar in ceea ce priveste greutatea: mergi cu rezervorul plin, arunca in portbagaj o trusa de scule, niste sufe, niste ocheti, un hi-lift...
Si dupa aia mai vorbim.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011

User avatar
axxel4you
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1375
Joined: 07 Oct 2007, 11:01
Location: Bucuresti,sector 5
Contact:

Re: insa 30' pe 24x

Post by axxel4you » 06 Jul 2010, 17:00

Nu am mai dat talpa ca mi-a fost frica sa nu paraie ceva , cu siguranta greutatea suplimentara ma va ajuta , hmm , Nea Dan puteti sa-mi imprumutati hi-liftul ;D .

User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: insa 30' pe 24x

Post by Dan CHIRIAC » 06 Jul 2010, 17:18

Pot sa te indrum de unde sa-ti cumperi...
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011


Post Reply