Tudor Vladimirescu/Autobuzul/Rocar
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Instructiuni de exploatare TV12/D12
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
ARO CLUB ROMANIA
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Instructiuni de exploatare TV12/D12
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
ARO CLUB ROMANIA
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Instructiuni de exploatare TV12/D12
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
ARO CLUB ROMANIA
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Instructiuni de exploatare TV12/D12
tot scheme:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
ARO CLUB ROMANIA
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Instructiuni de exploatare TV12/D12
ultima:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
ARO CLUB ROMANIA
- alex
- Membru legendar
- Posts: 1518
- Joined: 12 Mar 2007, 23:16
- Location: Bucuresti
Re: Instructiuni de exploatare TV12/D12
super!
la sistemul de franare cilindrii de frana sunt tot cu autoreglaj ca la aro sau simpli cu excetric de reglaj?
la sistemul de franare cilindrii de frana sunt tot cu autoreglaj ca la aro sau simpli cu excetric de reglaj?
happily mending an Aro 320 D127
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: TV-ul..
.....ce sa mai spun.....
-
- Membru de elita
- Posts: 797
- Joined: 28 Mar 2007, 14:04
- Contact:
Re: Instructiuni de exploatare TV12/D12
Pai la Aro 10 de exemplu e cu excentrice de reglaj.
- alex
- Membru legendar
- Posts: 1518
- Joined: 12 Mar 2007, 23:16
- Location: Bucuresti
Re: Instructiuni de exploatare TV12/D12
depinde de aro la mine nu exista excentrice, cilindrul cica ar avea un reglaj autmat care nu mai merge de secole.
asadar, tv-ul cum era?
asadar, tv-ul cum era?
happily mending an Aro 320 D127
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Instructiuni de exploatare TV12/D12
Multumesc pentru manual!
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
- smihnea
- Membru
- Posts: 231
- Joined: 19 Oct 2007, 14:53
- Location: Bucuresti
Re: TV-ul..
Sunt nou pe site si sunt foarte surprins de cantitatea si calitatea info. pe diverse subiete!
Ma uit la Tv uri si imi rasar niste intrebari legate de gabaritul lor. Poate ma lamureste cineva?
TV12 &14 sunt cam acelasi lucru (utilitare sub 3.5t care se pot conduce cu B-ul?)? si Tv 35 e putin mai mare (de 4t? =>C?).
Am vazut ca sunt modele de TV 35 cu 2 si cu 4 roti pe axa din spate am vazut eu bine sa e vorba de altceva?
Ar fi interesant daca sub pozele publicate ar aparea si modelul prezentat, poate unii dintre noi am invata ceva poate banal pt altii.
Ma uit la Tv uri si imi rasar niste intrebari legate de gabaritul lor. Poate ma lamureste cineva?
TV12 &14 sunt cam acelasi lucru (utilitare sub 3.5t care se pot conduce cu B-ul?)? si Tv 35 e putin mai mare (de 4t? =>C?).
Am vazut ca sunt modele de TV 35 cu 2 si cu 4 roti pe axa din spate am vazut eu bine sa e vorba de altceva?
Ar fi interesant daca sub pozele publicate ar aparea si modelul prezentat, poate unii dintre noi am invata ceva poate banal pt altii.
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: TV-ul..
TV12 - motorizare benzina
TV14 - motorizare diesel
ambele au sasiu standard
TV35 - sasiu lung/ecartament mai mare,cu aproximativ 15cm,roti duble spate.
ce ai vazut tu,cu roti simplte spate,dar de marimea lui TV35,este TV105S (standard) sau TV105T (turist),ca si dotare interioara.
majoritatea TV105 au fost pt armata. exista deasemenea,TVD105,care era 4x4 (dubla tractiune,numai pt armata)
TV14 - motorizare diesel
ambele au sasiu standard
TV35 - sasiu lung/ecartament mai mare,cu aproximativ 15cm,roti duble spate.
ce ai vazut tu,cu roti simplte spate,dar de marimea lui TV35,este TV105S (standard) sau TV105T (turist),ca si dotare interioara.
majoritatea TV105 au fost pt armata. exista deasemenea,TVD105,care era 4x4 (dubla tractiune,numai pt armata)
ARO CLUB ROMANIA
- silvester
- Membru
- Posts: 226
- Joined: 16 Oct 2007, 07:06
- Location: ploiesti
- Contact:
Re: Instructiuni de exploatare TV12/D12
Keo, cumva un manual de TV14....
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: Catalog de produse: Autobuze ROMAN
foarte frumoase pozele si prezentarea.parca nu sunt facute in romania
cand esti bun nu-si amintesc,
cand esti rau nu te uita
cand esti rau nu te uita