Reparatii pe care le putem face si acasa.

Cutii de viteze si transfer, planetare, ambreiaje, diferentiale. Tipuri, reparatii, modificari.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
niscu
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 735
Joined: 20 Oct 2009, 17:14
Location: Galati-Tulcea

Reparatii pe care le putem face si acasa.

Post by niscu » 10 Jun 2011, 19:16

Deschid un nou topic, in speranta ca "invatatura prin invecinare"pe forum, ne va face sa ocolim service-ul.
.
RECTIFICARE CHIULASA Dacia ACASA !
In primul rand,atunci cand reusim sa fierbem motorul ,de regula apare si o incovoiere a chiulasei.Deformarea se masoara"introducand o lera intre chiulasa si o suprafata plana pe care sta. Dreptar,bola- drepte. Grosimea maxima a lerei fara nevoia de rectificare = 0,05mm.
Inaltimea chiulasei=73,25mm. Dupa indreptare nu trebuie sa scada sub 72,95mm
"Masa de rectificat"=smirghel 180,lipit cu vopsea pe sticla de 4mm.Pana se usuca vopseaua, se preseaza smirghelul [24h] Pot fi si doua fisii una linga cealalta ,cu conditia sa nu le suprapunem deloc. Mai bine raman 1-2mm,intre ele.
Pregatitiva pentru 1 ora de lucru.Daca vrem sa nu stricam chiulasa trebuie sa o apasam uniform.Sa o intoarcem mereu.Sa o miscam circular [fiecare punct al chiulasei parcurge aceiasi distanta pe smirghel]
Sticla trebuie sa stea la randul ei pe o suprafata perfect" dreapta.Altfel se indoaie la presiune.Nu apasam tare pe chiulasa.Inainte de prelucrare o curatam f. bine.!
Apoi o asezam pe bloc [PERFECT CURATAT] si introducem lera pentru proba .Operatia merge la Dacia nu si la motoarele moderne ce au tolerante mult mai mici !!!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Pasiunile ne definesc,ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !


User avatar
niscu
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 735
Joined: 20 Oct 2009, 17:14
Location: Galati-Tulcea

Re: Reparatii pe care le putem face si acasa.

Post by niscu » 11 Jun 2011, 11:16

RECONDITIONARE CARBURATOR
Prima miscare -demontarea completa . Parghiile si arcurile e bine sa le bagati pe sarma [subtire, de cupru],in ordinea in care au fost demontate.Obturatoarele [clapetele,discurile de alama] din difuzor-sant prinse cu cate 2 suruburi ,tot de alama.Surubelnita trebuie sa fie potrivita si in perfecta stare,altfel putem strica,capul suruburilor.Se scot ambele axe si jiglerele.Aveti grija la plutitor si poantou.Conul supapei ,se poate deforma f. usor daca-l presam ,chiar si putin pe scaun".
Toate piesele si corpul e bine sa stea in Decarburol " o zi. Asa veti curata totul mai usor.
Talpa se poate "rectifica"in acelasi mod ca si chiulasa.Aerul fals" ce intra pe acolo modifica amestecul si pe langa alte inconveniente,da probleme la reglarea ralantiului.E posibil sa fie stramba si "talpa calda",dar e ieftina ,mai bine luam una noua.Trebuie suflat su aer sub presiune pe toate canalele carburatorului,obturind cand e nevoie ptr. a obliga aerul sa iasa pe unde vrem noi.Ebun si compresorul de umflat roti,in lipsa de altceva.Se sufla si jiglerele ,daca sant vechi se schimba setul.[nu costa mult]

Axul superior [al socului],va avea urme de uzura,uneori pronuntate. E suficient sa cumparati unul nou [aprox 15 lei].Jocul va scadea si oricum nu de acolo vin problemele.
Axul inferior-de regula nu are urme de uzura .[Daca are se schimba ] La ambele capete exista lagare" de teflon care se schimba.Sant fasii in forma de romb,care dupa curbare se introduc in locasurile din carburator.
Eu am uns ambele axe in zonele lagarelor cu putin ulei de motor.Suruburile obturatoarelor se monteaza cu vopsea duco".[Daca se desfac ajung in motor]
Se verifica membrana pompei de spritz si parghia.
Capacul carburatorului se tine vertical,cu garnitura la el si prin usoara inclinare ,plutitorul este facut sa atinga limitele de miscare.Aveti nevoie de doua repere:unul[creion,caroca,ax surubelnita,etc] de 6 mm[32 IRM] sau 7mm pentru celelalte tipuri de carburatoare Dacia. Si un alt reper de 13 mm,pentru maximul cursei.
Reperul potrivit se introduce intre plutitor si garnitura capacului.Lamela de reglaj se ajusteaza cu plutitorul liber,sa nu preseze in poantou.Altfel muncim degeaba!
Cu tate piesele perfect curatate [inclusiv sita -filtru],se monteaza totul la loc.
.
PS:pe acest forum sant multi confrati,priceputi,ce ar putea descrie aici operatii pe care le putem face singuri acasa.Daca au placerea si mai ales timp .ii rog sa o faca.indiferent de lucrare ,sau tip de masina. Multumesc !
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Pasiunile ne definesc,ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !

User avatar
icXu
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 568
Joined: 28 May 2008, 12:58
Location: Mioveni
Contact:

Re: Reparatii pe care le putem face si acasa.

Post by icXu » 11 Jun 2011, 13:40

Foarte folositor topicul, multumiri !

User avatar
niscu
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 735
Joined: 20 Oct 2009, 17:14
Location: Galati-Tulcea

Re: Reparatii pe care le putem face si acasa.

Post by niscu » 11 Jun 2011, 16:46

ALTERNATOR-reconditionare.
Ca sa stim daca merita reconditonat alternatorul,avem nevoie de o "lampa de control".De fapt un bec de 12v cu 2 fire cositorite.
Dupa ce scoatem grupul de diode [e simplu ,nu are rost sa descriu]vor ramane in locul lor 3 fire de la stator.Nu le schimbati pozitia intre ele !
Facem lampa sa lumineze si apoi desfacem undeva circuitul. Vor rezulta 2 fire. Cu unul atingem corpul alternatorului ,iar cu celalalt,pe rind cele 2 inele colectoare. Becul nu trebuie sa se aprinda ! Daca o face totusi....avem un scurt" intre bobina rotorului si masa.Va trebui sa inlocuim rotorul.[Dar asta se intampla f. rar]
Cu un multimetru pus pe scala cea mai mica a ohmetrului,masuram bobina rotorului [cele 2 inele].Trebuie sa indice 4,6 ohmi.Daca nu indica nimic ,iarasi e numai bun de schimbat ![rotorul]
Blocul de diode-uitativa bine ,eventual desenati,care cu care sant prinse cu surub [daca nu va pasioneaza deloc electrica ] Dupa ce firele diodelor raman libere,masurati cu lampa. Intr-un sens trebuie sa se aprinda iar in celelalt nu.Altfel dioda trebuie schimbata.NU FOLOSITI MULTIMETRUL !! Curentul f. scazut ,nu poate deschide toate tipurile de diode auto si veti crede ca nu sant bune !
Daca inelel colectoare au santuri,se rectifica in strung.[Sa nu aiba nici un fel de bataie strungul ]
Periile sant ieftine si trebuiesc inlocuite.Se desfac suruburile de fixare ,se trag arcurile lamelare si sescot periile.Se monteaza in ordine inversa cu urmatoarele mentiuni:Ne asiguram ca periile culiseaza usor in tuburi.Arcurile lamelare sa impinga periile fara sa atinga tubul,altfel se pot bloca.Masuran sa nu dea la masa peria izolata.
Statorul se poate masura demontat ,cu lampa,intre unirea celor 3 fire[undeva la interiorul bobinei]si fiecare fir in parte.Masuram si daca da la masa.[carcasa-unirea firelor stator]
Rulmentii se inlocuiesc,atentie -capac cu 3 suruburi. Dupa ce am curatat toate piesele perfect+vopsit tole stator la exterior,ansamblam alternatorul.La scoaterea rulmentilor ,dac nu ies,puteti incalzi usor cu o lampa aluminiul,sau improvizati prese din suruburi +saiba+piulita si teava.
.
Nu este greu si nici complicat,doar ca nu am stiut eu cum sa explic mai simplu.Succes-uri :-j
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Pasiunile ne definesc,ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !


User avatar
niscu
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 735
Joined: 20 Oct 2009, 17:14
Location: Galati-Tulcea

Re: Reparatii pe care le putem face si acasa.

Post by niscu » 13 Jun 2011, 12:51

DELCOUL.
Primul lucru ce trebuie facut este examinarea camelor rotorului.e bine daca nu are urme de uzura.Cu un subler putem masura cele 2 diagonele ale camelor,trebuie sa fie egale.
Reglam din platina distanta 0,4-0,5mm.Apoi o controlam la fiecare cama .Trebuie sa fie egale,daca nu sant,iar primele 2 conditii sant indeplinite, inseamna ca avem bucsele uzate.
Demontan complet delcoul.La partea inferioara exista un stift ascuns de arc.Axul se scoate pe la partea superioara,dupa ce demontam platoul platinei.
Stiu pe cineva, care mai chema inca 2-3 amici,pentru ca impreuna sa tina minte ce si cum au demontat la un motor de Honda CB 650. In cazul nostru nu e nici pe departe asa de complicat,totusi daca stiti ca daca nu va e familiar domeniul ,e bine ,sa notati tot ,in desene colorate ,explicite.Pe piesa dintata ce regleza avansul vacumatic face-ti un reper ca sa -i putem repeta pozitia
De regula axul nu are uzura,pentru ca se invarte in 2 bucse de bronz,[si stim ca cel mai destept,sau moale,cedeaza]
Bucsele se pot schimba cu presa" facuta din surub fi" 8 lung+teava de 2cm+saiba mare +piulita.
Nu uitati sa desfundati ,daca e cazul ,gaura [fi" aprox.2mm],pe unde se face lubrifierea lagarelor ,ce se ung la montare cu ulei de motor.
Daca e cazul se poate schimba si axul.Costa aprox 20 lei.
Dupa copleta curatare ,montam totul la loc.Reglarea avansului vacumatic sau centrifugal e bine sa se faca la doctorul de masini.Noi ne vom limita la montarea in exact aceeasi pozitie.
Reglam distanta platinii si ea va fi aceeasi la toate cele 4 came.Cu o lampa [bec+acumuator]putem proba deschiderea circuitului platinei,cand e actionata de cama.
Condensatorul se poate "masura" cu ohmmetrul.Il decarcam prin scurtcircuitare,apoi trebuie sa arate pe ohmmetru o valoare ce va scadea singura pana la un minim.Cu cat acest minim are o valoare mai mica ,cu atat e mai bine[asta in caz ca aveti 2 condensatori si nu stiti pe care sa-l alegeti]

Acum avem acces la fise de mult mai buna calitate decat in trecut.Izolatie mai buna [la setul vechi ,noaptea cu motorul pornit=4 iulie] si rezistenta interna mai mica.Daca va permite-ti sa le cumparati se va vedea diferenta .Totusi sant f. fragile mecanic.Nu trage-ti de fir ci numai de pipa".Daca s-au rupt un cleste de sertizat costa la fel ca un set nou.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Pasiunile ne definesc,ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !

User avatar
niscu
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 735
Joined: 20 Oct 2009, 17:14
Location: Galati-Tulcea

Re: Reparatii pe care le putem face si acasa.

Post by niscu » 16 Jun 2011, 17:03

TERMOSTATUL
Nu-l putem regla.Se poate in schimb proba ,acasa ,folosind un "dispozitiv" specilizat :D ,ce se compune din:castron.termometru 150-200 grade,aragaz,15 cm de sarma.
Legam termostatul cu sarma asa cum se vede in foto.
Pe fundul castronului asezam termometrul pe o bucatica de caramida ,olana,azbest ,etc.Contactul direct al termometrului cu fundul vasului ne va da erori.
Apa din castron trebuie sa acopere complet termostatul si termometrul
Asezam vasul pe aragaz la foc mic.
Cand temperatura apei a ajuns la aprox. 80 grade,incepem sa fim atenti la deschiderea termostatului ,ce se va face la o temperatura pe care o vom nota.Pentru siguranta scoatem termostatul din apa ,tinand de sarma ,se va inchide la loc.Apoi racim apa inchizand focul si repetam operatia de cate ori e nevoie ca sa fim siguri de momentul inceperii deschiderii.La fel procedam si cu momentul deschiderii maxime.
Apoi comparam temperaturile obtinute cu cele corespunzatoare modelului.[scrie pe cutie ,sau in manualul de reparatii] Procedeul se poate aplica la orice tip de termostat
[Am rasturnat termostatul in vas ca sa se poata fotografia.Partea subtire ,cea in care este ceara ,nu trebuie sa fie in contact cu fundul vasului.Va da erori.]
.
PS--Umplerea sistemului de racire se face la rece,cu termostatul inchis.Unii meseriasi recomanda o gaura de 2mm in termostat,pentru eliminarea aerului ce poate avea acelas efect cu un termostat defect.
Ambele deschideri se pot masura",cu lere.Inceputul" testam ,fara sa fortam,cu 0,5mm.La deschiderea maxima 7-7,5mm,in functie de tip.
Nu fiti nerabdatori ! Am un amic ce a schimbat 3 [trei] termostate ,noi pana a gasit unul sa functioneze corect.Chestie de noroc! Putea sa schimbe si mai multe...Despre motorul de Dacia e vorba .Se spune ca Vernet [franta ]ar fi -punct ochit/punct lovit.
Daca nu functioneaza corect termostatul= motor fiert,lipsa caldura iarna,consum,uzura motor,etc,etc...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Pasiunile ne definesc,ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !

User avatar
niscu
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 735
Joined: 20 Oct 2009, 17:14
Location: Galati-Tulcea

Re: Reparatii pe care le putem face si acasa.

Post by niscu » 20 Jun 2011, 10:42

Caseta de directie ARO 10 [sub pompa de frana]
Avem de a face cu un mecanism f.simplu.Defecte posibile :
-Uzura rolei duble ,ce trece fara frecare de spirele melcului.
-Uzura rulmentilor-genereaza joc.
-Uzura simeringurilor,ce prin faptul ca lasa uleiul sa se scurga,genereaza primele doua probleme.
Uleiul recomandat este T90-sau echivalent.Daca se foloseste vaselina [ca sa nu curga pe la semeringurile uzate ],axul rolei si rulmentul superior nu vor avea ungere=ce-si face omul cu mana lui ,lucru m....
-Colierul levierului de comanda,nu se strange fix pe axul casetei.
.
Sa le luam pe rind:
-Jocul levierului-apare de cele mai multe ori datorita slabirii surubului de srangere,sau uzurii creata in timp. [se traduce prin joc la volan]Daca una din piese e inlocuita ,axul sau levierul ,poate aparea o "nepotrivire de caracter".Se poate rezolva! Primii 2 dinti ai axului de langa reper [dinte lipsa ] trebuiesc ajustati cu mila,pentru ca prin strangere sa intre exact in locasurile lor din levier.[astia tin de cele mai multe ori,dar trebuie vazut la fata locului] Oricum,trebuie sa strangem levierul pe ax,de proba, cu CASETA DATA JOS,altfel nu vom depista problema+rezolvare ,niciodata.
-Simeringurile si garniturile capacelor se schimba.[mai greu e de dat caseta jos ]23/25/6;30/42/7.
-Se schimba bucsa cu ace de la partea inferioara a axului rolei=RHNA,ca si ceilalti rulmenti.Ma feresc sa dau seriile rulmentilor pentru ca fabrica a produs n"tipuri de Aro 10 si ma tem sa nu incurc pe cineva.Cel mai bine ve-ti vedea dupa demontare.Jocul longitudinal al axului melcului se regleaza din garniturile la care ajungem dand jos capacul lateral,altfel=un plus de joc la volan.
-Rola si melcul :avem 3 variante. 1-rola si melc noi/3,8 mil-Duexim. 2-inlocuirea rolei ,facuta la strung,daca reusim sa eliberam axul. 3-varianta adoptata de mine,se bazeaza pe faptul ca productia de la Aro a avut fluctuatii mari de calitate.Exista doua casete[acelas tip], facute in perioade diferite.Surubul de reglat jocul e diferit ca grosime,Rola de la una si melcul de la cealalta,vor da o caseta buna.Celelalte 2 piese ce raman vor da un joc urias,se arunca.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Pasiunile ne definesc,ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3076
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Reparatii pe care le putem face si acasa.

Post by Soryn » 20 Jun 2011, 14:07

la acest capitol am ajuns si eu.zilele acestea, numai ca pe tipul nou de caseta.
rezolvarea este o caseta noua,
caseta originala daca nu are uzuri excesive,se mai poate regla jocul dintre melc si rola, prin acel surub insa doar cand rotile sunt drepte, spre capete jocul revine,datorita uzuri melcului si rolei
o alta caseta pripasita, "buna" la inspectie a rezultat a fi plina de span, rola cu ,cimentajul ciobit,si melcul cu lagarele rulmentilor ciobite , per total sa dovedit a fi mai varza ca ,cea originala.

User avatar
niscu
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 735
Joined: 20 Oct 2009, 17:14
Location: Galati-Tulcea

Re: Reparatii pe care le putem face si acasa.

Post by niscu » 20 Jun 2011, 22:00

Solutia este schimbarea rolei si melcului,daca amandoua sant terminate.Carcasa nu se uzeaza,cel putin la modelul pe care il am eu.
Felicitari pentru lectia de off road pe care ,am citit aici pe forum ,ca le-ati administrat-o asiaticilor in Constanta ! \:D/
Pasiunile ne definesc,ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3076
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Reparatii pe care le putem face si acasa.

Post by Soryn » 20 Jun 2011, 22:48

daca gasesti,

sorin si Cosmin merita intradevar laudele ,

eu is la a 3a faza de reluare a proiectului,. cumperi tot nou, nu,pe urma, vreau aia vreau aia, dif blocabil, etc lista continua ;D

User avatar
niscu
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 735
Joined: 20 Oct 2009, 17:14
Location: Galati-Tulcea

Re: Reparatii pe care le putem face si acasa.

Post by niscu » 21 Jun 2011, 09:50

ARCURI SPATE ARO 10.
Cand am cumparat masina am observat ca statea putin lasata in stanga.Asa am aflat ca sant 2 tIpuri de arcuri lamelare [cel putin] ce se potrivesc la ARO 10.Ale mele aveau lungimea si latimea foilor la fel ,dar cu grosimi diferite.
Arcurile spate se demonteaza si daca sant deformate, una sau mai multe foi sant rupte,daca bucsile de cauciuc trebuiesc inlocuite.
Prima data scoatem roata de pe partea unde vom lucra si asezam puntea pe o capra" sau butuc.
Desfacem piulitele celor 2 bride ce fixeaza arcul de punte.
Ridicam masina cu ajutorul cricului de spate[sasiu sau carlig remorca],pina se desprinde arcul de punte f. putin.
Desfacem piulitele cercelului si il scoatem.
Scoatem apoi axul fata:desfacem piulita,apoi cu un spitz si ciocan batem in gulerul axului [prevazut cu 2 gauri],pana reusim sa-l rotim 5-6mm.
La cativa cm. de capatul filetat,in sasiu exista o gaura de fi.aprox.20mm. Acolo introducem varful"unei rangi cu care facand parghie vom apasa axul si-l vom scoate.
Bucsele se inlocuiesc peste tot.Nu sant scumpe.La axul din fata trebuiesc bucsele cele mai scurte si cu gulerul cel mai subtire pe care le gasiti in magazine ,altfel vor intra f. greu.Teoreti e aceeasi bucsa dar in functie de producator exista diferente de ordinul unui mm. si conteaza !
Sant 4 bucse pentru axele fata si 8 pentru cercei",12 in total.Cerceii de papuc se potrivesc perfect .15-20 lei/buc
Se monteaza intai axul din fata,apoi cerceii,apoi cu ajutorul cricului [montat ,la inceput, pe carlig remorca] lasam arcul pe suportul de la punte,cu atentie sa intre capul surubului[fi.8]ce uneste foile de arc,in gaura din punte
.
Sa nu uit:
Buscele care nu ies usor se scot batand ,cu o tija, in partea metalica din interior spre exterior,sau extragand ,unde se poate, bucsa,cu patentul,iar cauciucul cu surubelnita.
Arcul se poate demonta complet din colierele de tabla si se poate vopsi fiecare foaie in parte.
Eu am aplicat metoda de la SR-uri,de acum ceva ani :fara sa dezmemebram arcul il suflam cu aer sub presine ca sa-l curatam.Apoi dam cu ulei de transmisie in zonele unde foile sint lipite",iar in rest vaselina data cu pensula.
Daca tot am intrat pe sub masina e bine sa scoaten si amorizoarele.Au suruburi cu cap de 17".Piulite de 19"cu sigurante.Trebuie sa mearga amandoua la fel si sa opuna rezistenta la extindere si apasare.Nu stiu cum sa explic cata rezistenta ,dar oricim nu trebuie sa-l putem intinde ca pe extensor",ci mult mai greu.
Asigurati masina cu pene sau pietre la roti,bagata in viteza,frana de mana trasa.Daca stati turceste" sa nu ajungeti cu picioarele pe sub tambur sau disc frana-poate chiar atunci vine o nava martiana si zguduie masina :D
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Pasiunile ne definesc,ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3076
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Reparatii pe care le putem face si acasa.

Post by Soryn » 21 Jun 2011, 10:14

caseta are joc dupa ce treci de mijlocul cursei ? si caseta noua are astfel de joc.,nu merge reglat..pentru ca nu mai poti trece de mijloc pe urma, e prost construita,din ce vad eu :-X

User avatar
niscu
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 735
Joined: 20 Oct 2009, 17:14
Location: Galati-Tulcea

Re: Reparatii pe care le putem face si acasa.

Post by niscu » 21 Jun 2011, 10:30

Cred ca ai dreptate ! Nu e bine construita.
Daca jocul ar fi fost la fel peste tot,atunci putea fi de la:levier pe ax,joc longitudinal melc,capete de bara,cuplaj elastic volan,cruce cardanica ax volan,uzura rulmenti.
Totusi eu am 3 casete de directie,model vechi,si nu am intilnit asa ceva.Te-ai uitat innauntru sa nu aiba vreun corp strain" ?
Pasiunile ne definesc,ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3076
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Reparatii pe care le putem face si acasa.

Post by Soryn » 21 Jun 2011, 10:35

am desfacut capacul opus melcului si pare nou rulmentul,.. am desfacut dopul ,are vaselina pe melc,. . nu stiu ce sa mai cred,.cred ca o desfac ..si daca are semne de uzura, o trimit inapoi, cu injuraturile de rigoare,

mi se pare ciudat,dar a mai cumparat un user de pe aici o caseta noua de mark1, si si aia la fel avea joc la capatul cursei,

User avatar
niscu
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 735
Joined: 20 Oct 2009, 17:14
Location: Galati-Tulcea

Re: Reparatii pe care le putem face si acasa.

Post by niscu » 21 Jun 2011, 10:55

ICXU-daca o desfaci ,te rog sa postezi aici ce ai gasit in neregula.Nu vreau sa acuz pe nimeni,dar caseta de directie ARO 10 cedeaza foarte repede si nici ieftina nu prea e.Asa ca ar putea tenta la aranjare".Sper sa ma insel.
Oricum eu asi teta jocul fara ca levierul sa fie cuplat la barele de directie
Pasiunile ne definesc,ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !


Post Reply