Motorul Saviem
Moderator: costy84
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Motorul Saviem
putin ajutor va rog l-am intrebat pe pompagiu daca conteaza filtrele de motorina pentru acest motor si daca trebuie sau nu duble si mi-a spus ca nu conteaza doar filtru nou sa fie pentru ca debitul motorinei este dat de pompa de alimentare . Am luat un filtru de logan euro 4 dar am o nelamurire Ce reprezinta teava verde de pe filtru ? Sa fie pentru returul de la injectoare ? Daca suflu pe ea mai tare se comporta ca o supapa unisens iara daca trag aer prin ea la fel se comporta ...sa o blochez cu un surub ?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Motorul Saviem
Nu te complica cu astfel de filtre.Saviemul a mers zeci de ani cu filtre mici de motorina autohtone dar de calitate.Sunt filtre de motorina identice cu cele de BATERIE MICA dar fabricate de producatori consacrati .Cauta asa ceva sau filtre romanesti fabricate mai demult.
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Motorul Saviem
tot filtru e da-l naiba am aflat ptr ce este acea teava ..este pentru retur ..o sa fac o smecherie de la teava de retur a pompei plec cu un furtun normal pana la conducta care se duce in pompa de alimentare . ma racordez cu o teava tip teu si un furtun va pleca catre teava de retur a filtrului iar celalat va pleca catre pompa de alimentare. Pe mine ma intereseaza filtru mic iar asta este destul imi ramane cam jumatate de litru in el ... in schimb cele vechi erau de MAN/RABA si imi ramaneau 2 l si nu imi convenea deoarece eu nu folosesc rezervorul masinii ci un bidon de 20 de l pentru deplasari scurte ca asta fac cu masina 10 maxim 20 kmniku111 wrote:Nu te complica cu astfel de filtre.Saviemul a mers zeci de ani cu filtre mici de motorina autohtone dar de calitate.Sunt filtre de motorina identice cu cele de BATERIE MICA dar fabricate de producatori consacrati .Cauta asa ceva sau filtre romanesti fabricate mai demult.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Motorul Saviem
Este posibil ca respectivul filtru sa nu asigure debitul de motorina necesar motorului.
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Motorul Saviem
eu cred ca ii va asigura ... am vazut un tractor U650 modificat cu acest tip de motor care avea doar un filtru cav iar din cate stiu eu un cav este cam de aceleasi dimensiuni ..o sa descopar daca mi-am luat teapa sau nu cand va fi montata instalatia de alimentare iar daca nu va face fata ii voi mai cumpara unul si atunci sigur nu o sa fie vreo problema .niku111 wrote:Este posibil ca respectivul filtru sa nu asigure debitul de motorina necesar motorului.
- George
- Administrator
- Posts: 6951
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Motorul Saviem
Ti-e mult mai potrivit, si mai usor de montat/schimbat un filtru de golf 2.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
ARO CLUB ROMANIA
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Motorul Saviem
sincer pasta vroiam sa-l cumpar dar la magazin nu l-am gasit de unde l-am cumparat azi pe acesta de logan ..este asemanator cu cel de ford si are doar doua conducte cum imi trebuia mie .. acum fac putine modificari si data viitoare nu ma voi mai grabi si voi cumpara acest tip pe care mi l-ai aratat mai sus .
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: Motorul Saviem
WOW o săptămînă lipsă și ce flux de informație .Din cîte am citit pe net numărarea cilindrilor la Saviem se începe dinspre volant.Calarea pompei este un ritual .Pinionul pompei nu are nici un marcaj la dinți în schimb are o gaură care îl poziționează (pinionul) cu un șurub prin falanșa pe care este prinsă pompa de motor.Am aliniat semnele la pinioanele de la distribuție,PE VOLANTĂ ESTE O SCARĂ GRADATĂ-se învîrte motorul pînă placa de pe carterul ambreajului indică 21.5 grade.Se montează pompa pe motor.OFICIAL calarea pompei este facută cum va fi la pornire vom vedea...
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Motorul Saviem
daca iti porneste anunta-ma sa nu mai chem pompagiul ca nu sunt chiar atat de ciung sa nu pun la punct o instalatie de alimentare numa ca imi trebuie manual .. de unde ai luat documentatia ca ma intereseaza si pe mine.. dar porneste si motorul mai repede ca eu am nevoie de masina ca incepe campania cu cerealele
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: Motorul Saviem
Manualul este în franceză - adică descrie Saviemul original.Acum să văd dacă găsesc lincul de unde lam descărcat
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Motorul Saviem
nu are importanata limba eu am catalogul de piese tot in franceza daca te ajuta imi spui da-mi un mesaj privat cu adresa ta de mail te rog .
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Motorul Saviem
cab_512 ti-am atasat o imagine cum vin curelele montate ca mi-am adus aminte ca aveai o nelamurire in aceasta privinta
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru de elita
- Posts: 524
- Joined: 15 Apr 2009, 20:41
- Location: Suceava
Re: Motorul Saviem
...eu chiar nu iti inteleg rationamentul: de ce te complici,aia doi litri care raman in filtre doar nu se pierd ,motorul tot atata consuma chiar daca trage ultima picatura din filtre de doi litri sau de juma' de litru, aaa la amorsare se duc 2 litri in filtre si raman 18 in canistra iar tu vrei 0,5 in filtru si 19,5 in canistra(rezervor)?
PS: returul la saveta nu se intoarce in pompa de alimentare ca in desenul tau ci in rezervor.
PS: returul la saveta nu se intoarce in pompa de alimentare ca in desenul tau ci in rezervor.
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Motorul Saviem
asa stiam si eu numa ca e foarte ciudat furtunul de retur este racordat in pompa ca de acolo l-am tras in bidon si aia 2 l imi stau pe creier pentru ca ii folosesc aprope pe toti ce 20 de l sau 10 cat bag eu .. nu sunt firma sa alimentez cu sutele de l .. 1l mi-l haleste pana fac aerul necesar plecarii de pe loc iar restul rampe de urcat se papa . n-am categoria C ca sa ma duc la peco sa alimentez ci cand plec de la Bucuresti la tara , cand bag benzina pentru drum imi arunc si 10 l de motorina intr-un bidon acolo in portbagaj . pana la restaurare ma folosesc de ea pe la tara .. o lucerna un balot, grau , porumb , soie etc etc
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: Motorul Saviem
Iată aici cartea fragmentată http://xtrmexport.com/fr/archives/moteu ... technique/ nu pot da de lincul de unde am descărcat în întregime carteagabrielpopa86 wrote:nu are importanata limba eu am catalogul de piese tot in franceza daca te ajuta imi spui da-mi un mesaj privat cu adresa ta de mail te rog .cab_512 wrote:Manualul este în franceză - adică descrie Saviemul original.Acum să văd dacă găsesc lincul de unde lam descărcat
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!