Problema cu un motor ARO(D127)
Moderators: mariusjaz, socratee
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Presiunea minima de ulei la relanti cu motorul cald este 0,75 .
- mihai71
- Membru Devotat
- Posts: 388
- Joined: 15 Aug 2011, 14:09
- Location: Bucuresti
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Lasa -ti cartile ca la 0,75 e dus ( este parerea mea )
Rockere partidul te vrea tuns
- razvy
- Membru legendar
- Posts: 2492
- Joined: 07 Feb 2008, 20:49
- Location: beius bihor
- Contact:
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Un brasov cu presiune de 0,75 0,80 bari la relantii duce mult si bine
- Inside
- Junior
- Posts: 83
- Joined: 26 May 2015, 21:07
- Location: Targu Neamt
- Contact:
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Presiunea la ulei cand e cald motorul la relanti are 1 bar si turat are 2-3 bari
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Ai presiune prescrisa de producator.Am exploatat un motor de Brasov nou de fabrica cu aceasta presiune montat pe un Rocar 40 ,200 000 km dupa care l-am vindut functionind.Experienta vine dupa ce citesti carti.
- mihai71
- Membru Devotat
- Posts: 388
- Joined: 15 Aug 2011, 14:09
- Location: Bucuresti
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
niku111 wrote:Ai presiune prescrisa de producator.Am exploatat un motor de Brasov nou de fabrica cu aceasta presiune montat pe un Rocar 40 ,200 000 km dupa care l-am vindut functionind.Experienta vine dupa ce citesti carti.
In stele
Rockere partidul te vrea tuns
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Crezi ca nu am pregatirea necesara sa inteleg remarca rautacioasa?
- mihai71
- Membru Devotat
- Posts: 388
- Joined: 15 Aug 2011, 14:09
- Location: Bucuresti
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Nu Nicu nu a fost nimic rautacios ( te rog sa accepti scuzele mele ) , dar ce-ia ce spuneti voi pt mine este neaceptabil , presiune de ulei 0.75 , raman la parerea mea
Rockere partidul te vrea tuns
- Inside
- Junior
- Posts: 83
- Joined: 26 May 2015, 21:07
- Location: Targu Neamt
- Contact:
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Buna seara!
Am o mica problema... si nu stiu exact de la ce vine
Provine de la injectoare sau de la supape?
De aici vine si problema cu fumul alb tot timpul.
In legatura cu presiunea la ulei: motoarele de ARO asa sunt concepute ele sa nu aiba presiune mare la ulei + ca pompa de ulei baga 25L ulei/min. Un vecin are U650 si presiunea la ulei este 0, si cand il tureaza abea creste acul indicator..
Am o mica problema... si nu stiu exact de la ce vine
Provine de la injectoare sau de la supape?
De aici vine si problema cu fumul alb tot timpul.
In legatura cu presiunea la ulei: motoarele de ARO asa sunt concepute ele sa nu aiba presiune mare la ulei + ca pompa de ulei baga 25L ulei/min. Un vecin are U650 si presiunea la ulei este 0, si cand il tureaza abea creste acul indicator..
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- mihai71
- Membru Devotat
- Posts: 388
- Joined: 15 Aug 2011, 14:09
- Location: Bucuresti
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Nu ai spus ca motorul este bine facut ,mecanicu OK . Deci ? Mergi la pompagiu si schimba tot nou pompa , injectoare si nu vei mai avea probleme . Cel putin eu asa deduc din discutii
Rockere partidul te vrea tuns
- Inside
- Junior
- Posts: 83
- Joined: 26 May 2015, 21:07
- Location: Targu Neamt
- Contact:
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Salut Mersi de răspuns, dacă schimb numai capul hidraulic la pompa?
Și injectoarele am sa le schimb.
Stima!
Și injectoarele am sa le schimb.
Stima!
- mihai71
- Membru Devotat
- Posts: 388
- Joined: 15 Aug 2011, 14:09
- Location: Bucuresti
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Da da capul hidraulic vezi ca sunt niste origuri, sita etc ( cred ca va trebui sa vb cu pompagiul sa iti de-a putin debit in ea , porneste foarte usor si ai si ceva forta ) La injectoare schimba duze , se calibraza dupa pompa . Acum depinde si de pompagiu
Rockere partidul te vrea tuns
- Ady
- Membru Devotat
- Posts: 472
- Joined: 07 Feb 2008, 18:25
- Location: UK
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Cred ca ar trebuii sa verifici acele 2 injectoare si reglajul la supape daca zici ca exista diferenta de temperatura intre cilindri (galeria de evacuare).Inside wrote:Buna seara!
Am o mica problema... si nu stiu exact de la ce vine
Provine de la injectoare sau de la supape?
De aici vine si problema cu fumul alb tot timpul.
In legatura cu presiunea la ulei: motoarele de ARO asa sunt concepute ele sa nu aiba presiune mare la ulei + ca pompa de ulei baga 25L ulei/min. Un vecin are U650 si presiunea la ulei este 0, si cand il tureaza abea creste acul indicator..
Normal, pompa este rotativa, deci daca ar fi sa functioneze 2 injectoare (conform a ceea ce zici tu cu diferenta de temperatura a galeriei) ar trebuii sa distribuie si la celelalte 2 fara probleme, numai ca daca nu sunt injectoarele bune...la revedere.
Eu zic sa incepi cu verificarea injectoarelor (la ce presiune deschid si cum pulverizeaza) si verifica reglajul culbutorilor (admisie+evacuare).
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Motorul chiar daca a fost bine facut (piese de calitate) si nu are reglaje bine facute totul este egal cu 0.
- Inside
- Junior
- Posts: 83
- Joined: 26 May 2015, 21:07
- Location: Targu Neamt
- Contact:
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Salutare!
La motor au fost reglați culbutori, pompa injecție etc.
Stima!
La motor au fost reglați culbutori, pompa injecție etc.
Stima!