Dacia 500 Lastun si... INA 900
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Dacia 500 Lastun si... INA 900
Nu stiu prea mute despre Lastun... jumatate de Oltcit, copilul nedorit al Daciei... esec in mare parte... Stiu ca la ARul din Brasov sunt doua masinute cel putin interesante!
Un Lastun... si... o INA... cine stie ce este INA? Seamana cu Lastunul, poate doar putin mai mare... cu portiere interesante, oglinzi de super nova, faruri de super nova... interiorul curat (ca si conceptie, ca praful are 10 degete pe masina)... este o initiativa locala a ARului din Brasov? S-a vrut ceva? Este un prototip de Lastun mai bun?
Un Lastun... si... o INA... cine stie ce este INA? Seamana cu Lastunul, poate doar putin mai mare... cu portiere interesante, oglinzi de super nova, faruri de super nova... interiorul curat (ca si conceptie, ca praful are 10 degete pe masina)... este o initiativa locala a ARului din Brasov? S-a vrut ceva? Este un prototip de Lastun mai bun?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- tarzy
- Membru legendar
- Posts: 2646
- Joined: 03 Dec 2006, 20:06
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Dacia Lastun si... INA
proiectul lastun e demn de a servi ca si capitol special in manualul "cum sa ne dam noi romanii singuri cu tesla-n oua".
acelasi concept de masina a fost vandut in draci peste cativa ani de cei de la daewoo .... dar deh .... aia era masina straina nu .... dacie
lastul s-a vrut a fi o masina de oras, simpla, ieftin de produs si cu consum de scuter ..... si-n mare parte si reusise
acelasi concept de masina a fost vandut in draci peste cativa ani de cei de la daewoo .... dar deh .... aia era masina straina nu .... dacie
lastul s-a vrut a fi o masina de oras, simpla, ieftin de produs si cu consum de scuter ..... si-n mare parte si reusise
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)
(Winston Churchill)
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Dacia Lastun si... INA
Asa e la noi... ne dam cu tesla in oua din acelasi motiv pentru care se linge cainele pe oo.... pentru ca putem si ne mai si place pe deasupra!
Nu departe de situatia asta e si ARO... cu prototipurile ce s-au facut ca sa se faca si nu s-au mai facut...
Aici mai sunt niste informatii despre Lastun (si Dacia in general) mai pe la mijlocu paginii.. sa fie INA Lastun 2-ul? Versiunea usor mai mare?
http://quantum.leconomicsv.ro/mikey/ind ... &Itemid=35
Plus niste discutii despre Lastun
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=17449
Mai era un tip cu un site dedicat lastunului dar nu-l mai gasesc
Nu departe de situatia asta e si ARO... cu prototipurile ce s-au facut ca sa se faca si nu s-au mai facut...
Aici mai sunt niste informatii despre Lastun (si Dacia in general) mai pe la mijlocu paginii.. sa fie INA Lastun 2-ul? Versiunea usor mai mare?
http://quantum.leconomicsv.ro/mikey/ind ... &Itemid=35
Plus niste discutii despre Lastun
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=17449
Mai era un tip cu un site dedicat lastunului dar nu-l mai gasesc
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Dacia Lastun si... INA
Last edited by vstef_is on 11 Mar 2008, 12:26, edited 1 time in total.
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4676
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: Dacia Lastun si... INA
AR-u din bv a mai proiectat si executat 2 autoturisme mini- cu denumirea Tampa. sau eu asa stiu...
cand esti bun nu-si amintesc,
cand esti rau nu te uita
cand esti rau nu te uita
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Dacia Lastun si... INA
Ce denumire tampa.... mai stii si alte lucruri despre ele?
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Dacia Lastun si... INA
Si aici la Cluj, la Politehnica, la catedra AR, exista un prototip al Lastunului, cu motor de Dacie si cutie de viteze ca la Trabant, cu schimbatorul pe bord.
De vreo cinci ani de cand mi-am terminat studiile, nu am mai trecut pe acolo, dar cred ca tot acolo se afla si acuma. Oricum se afla intr-o stare mai proasta decat cele din Brasov.
De vreo cinci ani de cand mi-am terminat studiile, nu am mai trecut pe acolo, dar cred ca tot acolo se afla si acuma. Oricum se afla intr-o stare mai proasta decat cele din Brasov.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Dacia Lastun si... INA
Îmi aduc aminte, ca acest "INA", era sa fie de fapt Dacia Lastun. Daca nu gresesc, era în anii 1982, poate 1983, când a aparut aceasta masinuta, semana foarte tare cu Innocenti Mini. Masina a fost prezentata ca o noua masina româneasca, trebuia sa coste sub 30.000Lei. Parca fabricatia era sa fie la Timisoara. Din motive de costuri, iesea mai scumpa de 30.000Lei, au început s-o mazileasca, pâna a iesit Lastunul pe care îl cunoastem. Pentru care România a si fost dat în judecata, pentru ca au montat cutii de viteze Trabant, fara voia celor de din DDR. Amenda s-a platit catre DDR....., în Dacii 1300!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- silvester
- Membru
- Posts: 226
- Joined: 16 Oct 2007, 07:06
- Location: ploiesti
- Contact:
Re: Dacia Lastun si... INA
Pai oricum lastunul a fost vreo 47.000 parca, la lansare. Ca daca era mai ieftin, il lamuream pe tata sa-mi ia una.Werner wrote: ... trebuia sa coste sub 30.000Lei.
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Dacia Lastun si... INA
Asa îmi aduc eu aminte. Trabantul costa în jur de 35.000Lei (teoretic), iar Lastunul trebuia sa înlocuiasca Trabant-ul, care nu se mai importa, decât ca Hycomat.
- AMROM
- Junior
- Posts: 80
- Joined: 11 Jun 2007, 10:14
- Location: Brasov
- Contact:
Re: Dacia Lastun si... INA
Ina , a fost facuta la Inar Brasov
A fost facuta acum 10 ani, imediat dupa ce s-a desfiintat INMT . Institutul national de motoare termice
O parte din ingineri s-au dus la Inar, (institut care exista in continuare, si este in curs de privatizare), si au incercat sa faca un lastun mai bun.
Masina a iesit destul de buna in comparatie cu lastunul, dar din cauza lipsei de interes, a ajuns acolo unde o vedeti.
A fost facuta acum 10 ani, imediat dupa ce s-a desfiintat INMT . Institutul national de motoare termice
O parte din ingineri s-au dus la Inar, (institut care exista in continuare, si este in curs de privatizare), si au incercat sa faca un lastun mai bun.
Masina a iesit destul de buna in comparatie cu lastunul, dar din cauza lipsei de interes, a ajuns acolo unde o vedeti.
- AMROM
- Junior
- Posts: 80
- Joined: 11 Jun 2007, 10:14
- Location: Brasov
- Contact:
Re: Dacia Lastun si... INA
cred k mai mult de 10 ani, chiar 15
-
- Membru Devotat
- Posts: 263
- Joined: 25 Sep 2008, 20:16
Re: Dacia Lastun si... INA
si unde nu mai pui ca au fost si Lastun decapotabil, expuse la un TIB prin anii 83 parca. Aratau chiar foarte bine.
"Neamtule, bei o tuica?" - citez un unchi din puternicul judet Arges...cred ca de fapt citez tot judetul...
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Dacia Lastun si... INA
Nah ca ar fi interesanta o poza de asta dezgolita... pentru satisfacerea curiozitatii ochiului...
-
- Incepator
- Posts: 15
- Joined: 19 Oct 2008, 15:13
- Contact:
Re: Dacia Lastun si... INA
Poza 1: foarte posibil sa fie INA dupa culoare, tetiera si numere.
Putini stiu ca Lastunul a fost facut in mai multe serii, ultima serie, de prin 1991, avea o fata putin modificata. (Poza 2, 3, 4)
Putini stiu ca Lastunul a fost facut in mai multe serii, ultima serie, de prin 1991, avea o fata putin modificata. (Poza 2, 3, 4)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.