Capete de bara de Iveco, la Aro10
Moderators: mariusjaz, socratee
- adytt
- Membru Devotat
- Posts: 278
- Joined: 07 Feb 2011, 18:34
- Location: Pitesti - Arges
- Contact:
Re: Capete de bara de Iveco, la Aro10
Intrucat urmeaza sa inlocuiesc capetele da bara de la ARO 10, am ales solutia cu capetele de bara pentru iveco, cu realizarea "bucsilor" ca sa zic asa prezentate in poza lui Adi Herisanu, de la care am primit si dimensiunile necesare pentru confectionare lor.
Cautand la magazinele de piese auto online, am observat ca pentru capetele de bara marca TRW - apare optiunea (cu volan pe stanga sau pe dreapta (Presupun ca in Anglia pentru acest tip de IVECO se gasesc numai capete de bara cu filetul pe dreapta cea ce ma face sa cred ca se pot aduce pentru ambele parti.
Oricum folosind metoda de prindere prezentata de Adi, practic nu conteaza asta.
Cautand la magazinele de piese auto online, am observat ca pentru capetele de bara marca TRW - apare optiunea (cu volan pe stanga sau pe dreapta (Presupun ca in Anglia pentru acest tip de IVECO se gasesc numai capete de bara cu filetul pe dreapta cea ce ma face sa cred ca se pot aduce pentru ambele parti.
Oricum folosind metoda de prindere prezentata de Adi, practic nu conteaza asta.
-
- Incepator
- Posts: 46
- Joined: 19 Jan 2010, 17:00
- Location: bucuresti
Re: Capete de bara de Iveco, la Aro10
Te rog impartaseste pe ce site ai gasit aceasta varianta, eu am pus capetele de iveco pe o alta bara confectionata si e munca mare sa reglezi geometria..., daca s-ar gasi si cu filet pe invers s-ar rezolva problema asta.
Merci
Merci
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Capete de bara de Iveco, la Aro10
Uite aici marca TRW:
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto ... tm?ca=12_s
otules ARO 1.9 d 4X4
Mise en ligne par Deruelle le 6 janvier à 16:52.
Contacter l'annonceur
Envoyer un email Envoyer un email
(Je refuse tout démarchage commercial)
Gérer votre annonce
Modifier Modifier
Supprimer Supprimer
Remonter en tête de liste Remonter en tête de liste
Mettre en avant Mettre en avant
3 photos disponibles
Prix: 50 €
Code postal : 02200
Description :
Rotules marque TRW de ARO diesel. Expédition possible.
Signaler un contenu abusif
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto ... tm?ca=12_s
otules ARO 1.9 d 4X4
Mise en ligne par Deruelle le 6 janvier à 16:52.
Contacter l'annonceur
Envoyer un email Envoyer un email
(Je refuse tout démarchage commercial)
Gérer votre annonce
Modifier Modifier
Supprimer Supprimer
Remonter en tête de liste Remonter en tête de liste
Mettre en avant Mettre en avant
3 photos disponibles
Prix: 50 €
Code postal : 02200
Description :
Rotules marque TRW de ARO diesel. Expédition possible.
Signaler un contenu abusif
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- 44dac
- Membru
- Posts: 146
- Joined: 04 Sep 2010, 19:36
- Location: sibiu
Re: Capete de bara de Iveco, la Aro10
La citirea primului post din subiectul asta am dat un telefon la furnizor si am comandat capetele de bara de Iveco. Am facut alte bare de conexiune si le-am montat pe masina. Am avut mai mult de lucru cu reglajul de unghiuri pentru ca avand filet pe dreapta amandoua trebuiau demontate repetat, dar a meritat! Masina mea are cursa marita la suspensie si nu a fost nevoie de alte modificari, tije de conexiune indoite, etc... capetele de bara permit flexarea marita. Pot spune ca e o solutie foarte buna, deja testata la greu ! Nu am joc in directie de loc, dupa multi km in teren! Burdufurile nu au crapat.
Felicitari pentru solutie !
Felicitari pentru solutie !
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Capete de bara de Iveco, la Aro10
Multi km in teren ce inseamna?
Un cap de bara pentru defender costa undeva intre 100-150 de lei nou, ala da, seamana la volum cu cel de aro 10/24.
Nu stiu de ce am impresia,dar sunt facute pentru punte rigida, la rigida directia nu e solicitata la accelasi nivel precum la independenta.
Eu as da verdictul dupa 2-3 ani de mers cu masina zi de zi , in conditi diverse/asfalt /teren.
Un cap de bara pentru defender costa undeva intre 100-150 de lei nou, ala da, seamana la volum cu cel de aro 10/24.
Nu stiu de ce am impresia,dar sunt facute pentru punte rigida, la rigida directia nu e solicitata la accelasi nivel precum la independenta.
Eu as da verdictul dupa 2-3 ani de mers cu masina zi de zi , in conditi diverse/asfalt /teren.
- 44dac
- Membru
- Posts: 146
- Joined: 04 Sep 2010, 19:36
- Location: sibiu
Re: Capete de bara de Iveco, la Aro10
Le-am montat de aproape 2 ani si au cam 10000 km, din care sigur vreo 3000 in afara asfaltului. Eu nu am nevoie sa le testez mai mult, nici un alt set de capete de bara nu m-au tinut atat.
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Capete de bara de Iveco, la Aro10
...multe zecare din Franta au peste suta de mii de kilometri si inca au capetele(capetii) de bara de origine.Majoritatea posesorilor sunt vanatori sau padurari.Mica mare diferenta consta in faptul ca motorina si vaselina de calitate sunt mai ieftine decat in Romania.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- offroad m461
- Membru de elita
- Posts: 583
- Joined: 02 Dec 2008, 17:49
- Location: Domnesti Arges
Re: Capete de bara de Iveco, la Aro10
Nu poti compara flexarile din teren, chiar si de pe un drum de tara cu cele de pe asfalt care nu solicita nici 50% capetele de bara. Problema capetelor de bara la aro tine fix de materialul din care sunt facute, mai exact fier mort.
Daca iesirile in teren sunt mai dese nu te astepta ca reviziile la masina sa fie tot cele din carte. Trebuie verificata masina mult mai des si intretinuta, iar de piese e bine sa te aprovizionezi inainte ca sa ai si sa o montezi cand ai ajuns cu masina acasa, e valabil pt toate marcile 4x4 .
Drumurile pe munte fata de cele de deal sunt cele mai pacatoase pt capetele de bara, bucsile la brate si la arcurile lamelare, din cauza drumului foarte tare gen stanci si bolovani, pante abrupte cu bolovani si pietris din plin care trebuie urcate cu demaraj, altfel ramai pe loc tocmai la mijloc. Deci nu e loc de comparatie intre terenurile pe care vrei sa ruleze un aro fara reparatiile mult mai dese decat in carte, chiar dupa fiecare iesire, inspectie toatala, in principal verificat, directia cap coada suporti la motor, cutie, esapament si baterie, baie de ulei si rezervor si spun asta din experienta, a! si era sa uit de sigurante si contacte imperfecte care noaptea te sacaie cu flesuri la faruri sau mai stiu eu ce bec sau motoras ce nu functioneaza cum trebuie.
Daca vreti va fac poze la deformarea sferei din capatul de bara care a fost, nu gresat ci imbibat in vaselina mereu, si poate nu o sa ma credeti le.am schimbat ori de cate ori imi cadea capatul de bara jos, chiar si cu burduful intreg si gresat la timp, si am avut capete originale de aro, de uzina, si de SRL.uri.
Cat de mari sunt capetele de bara atat de proaste sunt in comparatie cu alte marci, ex. Mitshubishi L200, vitara, pajero etc, care mai sunt si capsulate unele
Daca iesirile in teren sunt mai dese nu te astepta ca reviziile la masina sa fie tot cele din carte. Trebuie verificata masina mult mai des si intretinuta, iar de piese e bine sa te aprovizionezi inainte ca sa ai si sa o montezi cand ai ajuns cu masina acasa, e valabil pt toate marcile 4x4 .
Drumurile pe munte fata de cele de deal sunt cele mai pacatoase pt capetele de bara, bucsile la brate si la arcurile lamelare, din cauza drumului foarte tare gen stanci si bolovani, pante abrupte cu bolovani si pietris din plin care trebuie urcate cu demaraj, altfel ramai pe loc tocmai la mijloc. Deci nu e loc de comparatie intre terenurile pe care vrei sa ruleze un aro fara reparatiile mult mai dese decat in carte, chiar dupa fiecare iesire, inspectie toatala, in principal verificat, directia cap coada suporti la motor, cutie, esapament si baterie, baie de ulei si rezervor si spun asta din experienta, a! si era sa uit de sigurante si contacte imperfecte care noaptea te sacaie cu flesuri la faruri sau mai stiu eu ce bec sau motoras ce nu functioneaza cum trebuie.
Daca vreti va fac poze la deformarea sferei din capatul de bara care a fost, nu gresat ci imbibat in vaselina mereu, si poate nu o sa ma credeti le.am schimbat ori de cate ori imi cadea capatul de bara jos, chiar si cu burduful intreg si gresat la timp, si am avut capete originale de aro, de uzina, si de SRL.uri.
Cat de mari sunt capetele de bara atat de proaste sunt in comparatie cu alte marci, ex. Mitshubishi L200, vitara, pajero etc, care mai sunt si capsulate unele
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Capete de bara de Iveco, la Aro10
diferente cursa suspensie aro 10 vs aro 24, pentru cei care pun capete de bara de aro 24 pe aro 10.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- CRISX
- Membru de elita
- Posts: 568
- Joined: 19 Dec 2009, 13:33
- Location: BUCURESTI
- Contact:
Re: Capete de bara de Iveco, la Aro10
desi nu le-ai scris, s-ar intelege ca unghiurile de la aro10
sunt mai mari decat la aro 24, deci si suprafata de uzura mai mare ,
corect ?
sunt mai mari decat la aro 24, deci si suprafata de uzura mai mare ,
corect ?
- CRISX
- Membru de elita
- Posts: 568
- Joined: 19 Dec 2009, 13:33
- Location: BUCURESTI
- Contact:
Re: Capete de bara de Iveco, la Aro10
titan ice !
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- vercingetorix
- Membru legendar
- Posts: 2408
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Capete de bara de Iveco, la Aro10
Un cod de piesa si marca pentru capul de bara, sa stim sa punem la catastif.
Daca nu Aro, atunci ce ?
- CRISX
- Membru de elita
- Posts: 568
- Joined: 19 Dec 2009, 13:33
- Location: BUCURESTI
- Contact:
Re: Capete de bara de Iveco, la Aro10
a fost prezentat si de altii anterior ;
dezavantajul e ca e numai cu filet pe dreapta ,
dar cu ceva atentie si chinuiala se face si unghiul de fuga
dezavantajul e ca e numai cu filet pe dreapta ,
dar cu ceva atentie si chinuiala se face si unghiul de fuga
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.