De prin Grecia.

Tot ce va trece prin cap,inclusiv politica

Moderator: costy84

User avatar
dan
Membru
Membru
Posts: 158
Joined: 02 Mar 2009, 19:13
Location: Thessaloniki

Re: De prin Grecia.

Post by dan »

Aro la expozitia internationala HELEXPO Thessaloniki

Intre 07 si 15 septembrie s-a tinut la Thessaloniki expozitia anuala de bunuri de larg consum, tehnologie etc.
Anul acesta, pentru a doua oara consecutiv am fost expozant cu instalatii gpl, iar in prim plan, "uncle" Aro a furat reprezentatia. Vreau sa spun ca din toti expozantii cu gpl am fost cel mai vizitat. Chiar daca nu am avut rezultate foarte bune pe partea de contracte, am avut o mare satisfactie cand ii vedeam cum se pozeaza cu Aro. Am facut cu greu fata avalansei de intrebari despre masina, fabrica, istoria masinii. Am avut si invitati de la standul Romaniei, Taiwanului sau dealer-ul general Toyota,care au fost deosebit de placut impresionati, cel putin de cum arata, si de ineditul prezentei ei la aceasta expozitie. Dl. Martin consulul Romaniei la Thessaloniki, care este deja familiar cu masina din alte intalniri off-road, a fost de asemenea prezent si ne-a informat ca asteapta un Duster ca masina de serviciu, pentru ca Aro din pacate nu mai se poate.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
badlion
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 560
Joined: 13 Dec 2006, 16:56
Location: Bucuresti
Contact:

Re: De prin Grecia.

Post by badlion »

parca citisem pe undeva pe forum ca grecii au o parere foarte proasta despre aro, oricum exemplarul de fata este o exceptie ;)
User avatar
motul
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 385
Joined: 21 Jan 2012, 20:04
Location: Hunedoara
Contact:

Re: De prin Grecia.

Post by motul »

Oare grecii au ceva marci autohtone? Ca-s curios...
ARO= Automobile Romanesti Off-road. Adevarat spus!!!
User avatar
autom
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 444
Joined: 25 Jan 2007, 08:22
Location: Bucuresti
Contact:

Re: De prin Grecia.

Post by autom »

Au inclusiv o marca proprie de Autospeciale de Pompieri.

User avatar
motul
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 385
Joined: 21 Jan 2012, 20:04
Location: Hunedoara
Contact:

Re: De prin Grecia.

Post by motul »

Pai vreau nume.
ARO= Automobile Romanesti Off-road. Adevarat spus!!!
User avatar
autom
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 444
Joined: 25 Jan 2007, 08:22
Location: Bucuresti
Contact:

Re: De prin Grecia.

Post by autom »

Imi ceri imposibilul acum.
User avatar
autom
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 444
Joined: 25 Jan 2007, 08:22
Location: Bucuresti
Contact:

Re: De prin Grecia.

Post by autom »

http://motobet.wordpress.com/2010/12/10 ... %BF%CF%85/

http://news.drive.com.au/photogallery/d ... 1ulgz.html

THEOLOGOU 1919-1920

Și să pornim de la prima ( înregistrate ) masina greacă .
TIP .. THEOLOGOU
Nick mecanic auto Teologul din America ( care este acolo ca un imigrant ) , se întoarce în Grecia și creează compania sa .
Între 1918 și 1920 , proiectează și produce un vehicul ușor care utilizează bicicleta cu motor de tip PIERCE 750cc .
În același timp, începeintroducerea șasiu FORD 1920 , și începe camion construcție ..
La mijlocul anilor '20 , se confruntă cu o concurență acerbă din partea " TOURNIKIOTI " din Atena , și | " BOUHAGIER " în Patras , fabricarea , de asemenea, camioane și autobuze , și nu se poate ocupa închide . .
" THEOLOGOU " 1920 -
În afară de Industrie / Productie , caroserie și de construcție ulterioare completat vehicule cu autobuze , camioane si masini agricole , există un alt pre - război ( 1920) înregistrare pentru greacă masina de construcție , iar acest lucru este vehiculul de " Tagalakis " ( constructor de organism de 30 de ani ), în 1937 și sa bazat pe piesele mecanice de DKW

" TANGALAKIS - DKW " 1937

'' TANGALAKIS - DKW '1937
Aici ar trebui să facem o distincție , și să devină înregistrarea separată de caroserii (autobuze - Autobuze de turism , etc ) de la alți producători .

Înainte de a începe această călătorie , memorie de veche cunoștință și pentru tineri , trebuie să vă amintiți și să înțeleagă anumite situații care au predominat nu numai în Grecia, ci și în întreaga lume , în primii ani postbelici ..
Din motive geopolitice , ne vom concentra în zona Europei .
Europa după un război , încearcă să vindece rănile și de a lua din nou pe picioarele ei . , Dar o Europă care , indiferent dacă au existat câștigători și învinși , toate au avut probleme cu ¨
Economia 1. - ruinată
Utilaje pentru industria de constructii , instrument de 2. - deteriorate
3. - Absența materii prime protogennon
Sumele 4. - mici de combustibil , și , la un cost uriaș existente
Forței de muncă științifică 5. - minim - calificat
Dacă trebuie să ne concentrăm mai mult asupra industriei de automobile , nu a prevalat producătorii chaos.Kyrioi și grave au existat înainte de război în Anglia , ( care, în sensul de război , cei care au supraviețuit bombardamentelor , a produs numai mașini de război ), în Franța ( care , după capturarea rapidă de către germani a schimbat producția și servesc doar mașina de război germană ) , Italia a suferit la sfârșitul dezastrelor de război atât de forțele aliate , și de către germani ) , și în cele din urmă în Germania , care , în opinia mea a fost și cel mai mare producător - .Ekei abordat mai multe probleme metapolemika.Proton multe automobile au schimbat producția de produs ( ca urmare a nevoilor de război ) , a doua doar la masive de bombardamentele aliate câteva plante au supraviețuit alge , pentru că a trebuit să fie salvate pentru motive prezentate pe locul al treilea ) și în al treilea rând întreg ergostasiai întregul instrumental / mecanice / proiectare cu meșteșugari , echipamente , emigrat în alte chores.Paradeigma , toată uzina Opel , sa mutat în Rusia , și s-au făcut prima Moskowitz . ( Atenție , aici nu cauta dacă cineva a făcut evenimente corecte sau greșite de înregistrare kiniseis.Apli și mai aproape de incredere )
Deci, începe proiectarea și construcția primei auto european .
CĂUTAREA de design 1.- simplu, astfel încât acesta este de construcție ieftin pe existente
- dezmembrat facilități , precum și calificări la personalul tehnic
- . - 2. - Utilizarea materialelor existente
. - . 3. - de conducere economic
Rezultatul acestor epideioxeon de proiectare a fost proiectarea și construcția de vehicule de pasageri mici - economic - ordinare , folosind componente existente ( MESSERSCHMITT , unde folosit usa avion glugă , caroserie din aluminiu de avioane și motoare de afară moped ) IEINKEL - FULDAMOBILklp .
FOTO Messermit - Henckel și Foulntamompil
Companiile tradiționale, mari , cum ar fi OPEL - MERCEDES - DKW , lent pentru a proiecta epanaekkinisoun , producție , iar când vom începe costul de achiziție a fost minunat .

Pe de altă parte , necesitatea unor instrumente auto (cum ar fi un camion - ferma - transport și altele ) a fost mare , și fără a limitavolumul și economia de combustibil . Necesar , deși a fost cădesignul a fost simplu și ieftin .
- Peste aceste modele simple începe pe și primul grec constructii automobilism . -
La început , un producător grec este cel care are capacitatea de a sens , tehnica microeconomic și spațiu , în scopul de a fura idei , pentru a găsi diverse materiale existente pot căsători toate împreună , și de a face ceva care satisface uneori nevoilor lor .
Timpul trece , noi tactici copiat ( de multe ori descoperit ) noi materiale vin în țară , legile clarifica ceea ce poate fi permisă și , astfel, incep sa apara si primii producatori . Spații Made , mașini cumpărate , meșteșugari recrutați și chiar designeri , cumpărat mașini noi sau o anumită reconstrucție și încă altele produce motoare

Așa că haideți să ne începem înregistrare - recensământ

Nu pentru a fi lectură plictisitor la intervale scurte de timp dintre ele vor împinge de unii producători , cu fotografiile aferente .

Bioplastic S.A. D.I.M

Bioplastic S.A. mai târziu D.I.M.

Principalele produse ¨ Attica - Carmel - DIM

Fondator - proprietar George Dimitriadis .
În 1958 , într- o zonă privată proiectat și construit o ușor cu patru roți auto - Mod . 505 - .
Datorită indiferenței guvernului , și taxele mari la momentul t pentru autoturisme , forțat să se întoarcă în vehicule de transport roți de producție , deoarece se încadrează în categoria de motociclete . (Scăzut , impozitele și taxele tip de licență )

Văzând facilitățile oferite de jurisprudența apoi dominantă pe triciclete , și actualul război situației industriale Europa , achizitionate din Germania - FULDAMOBIL - .tin construcție permis de mic cu trei roți epivatikou .
Cu mai multe variante de șasiu - corp - mașină începe fabricarea și eliminarea din Attica 200 . Motoarele au fost Sachs si Heinkel , am , de asemenea, produce în fabrica de automobile tou.To a fost relativ ieftin de a cumpăra și de a folosi , și a devenit rapid un hit în Grecia și a fost făcută până la 1972.
În același timp pune în producție din 1972 și după un camion triciclu mic ," nebun în multe alte de succes ) brevet inversare Attica , în cazul în care partea din spate a Attica , au fost luate de-a lungul pentruVan .

Prin 1965 , compania a doar supravietuieste , și apoi încercați din nou să intre vehiculele site-ul de construcție , punerea cap Atica CARMEL 12 , licențiat de către israelieni " AUTOCARS israelian" ( care a folosit tehnologia know-how - engleză RELIANT ) .
De fapt, masina a fost pur limba engleză , ca aproape toate componentele , au venit din Anglia .

Din păcate, acest model nu va găsi rezonanță , și se opreșteproducția , după câteva sute de bucăți .

În 1977, George Dimitriadis t schimba numele companiei a DIM MOTOR , și să înceapă construcția unui vehicul ( din nou ) ciudat , DIM poliester corp 652Me , emfanisiaka seamănă Otompianki A 112 în timp ce poartă sistemele mecanice de la Fiat 126 ( răcit cu aer doi cilindri motor de 652 cc )

De producție și de viață a acestui model a fost mic , și se termină undeva și DIM ...

S / W Pentru cei interesați în Attica , am elemente suplimentare , cum ar fi frați și fotografii de la reconstruit în străinătate .
H / C 2 Cea mai mare parte din datele de mai sus sunt de pe internet , propriul meu și nu numai biblioteca
( Wikipedia și alte site-uri )

ALTA 50 S

Companie de producție / asamblare motociclete de la Atena din 1962 .
Produce scutere mopede ALTA 50 S ( 50cc )
Triciclurile cu doi timpi cu motor camionete SACHS 50 cc
Camioane cu trei roți ALTA 700 camion , cu patru timpi cu motor BMW de 700 cmc , 35HP și 800kgs capacității de încărcare.
Aceasta a fost de succes în 1967 cumpără o zonă privată de la Eleusis , unde se construiește o fabrică modernă (cladire mai exista si astazi ruinat contribuțiaNew Drumul Național Atena - Corint , și vechi Eleusis naționale - Teba ) .
Cumpără această construcție permis FULDAMOBIL.Ta forme schimbare , și apare pe piață în ALTA 2oo.Adelfaki cu Attica , dar cu un aspect mult mai moderne , și mici variații mecanice care merg la cumpărături destul de bine .
Compania a încetat activitatea în 1978 .
User avatar
autom
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 444
Joined: 25 Jan 2007, 08:22
Location: Bucuresti
Contact:

Re: De prin Grecia.

Post by autom »

NAMCO

NAMCO
National Motor Company a Greciei

Fondat de catre fratii Kontogouri care a lucrat / au fost angajate cu masina din 1950

Primele eforturi ale fratilor Kontogouri , a fost în Germania , unde a încercat să pună în producție un camion cu numele de « HELLAS " .
În 1957 Kontogouris dobândește drepturi de fabricație de la Wilfred FAHR , un vehicul multi- scop .
Creat în 1961 în Salonic , prima fabrica , numit FARCO , unde începe construcția a spus vehicul cu numele său , FARMOBIL , că "timpul " cu doi cilindri 700cc motor cu răcire cu aer , de BMW .
Oh Ellada.Ti eironeia.Afto prea mult bine pentru timpul de vehicul devine aprobare , Grecia , ( în ciuda bună recepție dată la el ) , iar întreaga producție este îndreptată în străinătate . Văzând șansa de a CHRYSLER cumpără societatea și munca productivă , și creează CHRYSLER HELLAS SA
În 1967 , compania americana acum , și după kollysiergeia guvernul grec să acorde o aprobare , de închidere și pentru a muta toate instalațiile și de producție într-o țară străină în care succesul continuă cu producția sa .

Sfârșitul anilor 60 ,Kontogouris creează NAMCO , iar la sfârșitul deceniului , prezintă Târgul Internațional din Salonic , Pony . Pentru a PONY a fost o " ¨ internațională de design de birou FNF CITROEN pentru un simplu - ieftin - ușor de a construi vehiculul . NAMCO produce puțin în PONY fabrica de brand nou în Salonic , și imediat devine mare epitychia.Einai petychimeni atât proiectarea, cât și construirea de atat pe piata low-cost și utilizarea care vinde in numar mare atat in Grecia ( care -l cumpere cu excepția persoanelor fizice Forțelor Armate , OTE , PPC , și prea multe altele) și în străinătate , ( nu au exportat în America ) - .

Modelul american .
A produs și a vândut peste 30.000 de PONY .

Pentru 1978 ,NAMCO extinde vehicule speciale de brevete suedez , cu specială suspensie off-road , utilizări multiple și nevoi ,
Construcție începe ( de succes ) standarde , vehicul 4X4 , 6X6 ( 3-6.5 in ) . Vehiculele militare proiectată și construită special pentru non- blindate , cum ar fi PANTHER ( 2 prototipuri de succes ) , tigrul și Ahile.

PANTHER
Din păcate, în acel moment statul se pregătește de stat ELVO , astfel, dat comenzi minime de cumpărare de camion

Producția de prima un ponei , se oprește în 1983-1984 , o perioadă care modifică legislația fiscală cu privire la categoria de mașini , evoluție , astfel, nu avantajoasă și continuitatea producției tou.Etsi , chiar dacă el a prezentat un nou alt model cu numele SUPER PONY ( care a avut nimic de-a face cu CITROEN , dar de Ford , deoarece " poarta" de motoare 950cc 45 CP , 1100cc 55HP , 1300cc 69c.p. , 1600 cmc diesel 54 CP , și două uși double Cab și șasiu , ) a fost în imposibilitatea de a continua producția .

Cu toate acestea, diasothike.Den companiei a fost posibil pentru a câștiga de la masina de productie , a câștigat , dar pe de vânzare technognosias.Apo 1994, primul PONY SUPER , a venit de pe linia de producție a fabricii din Bulgaria a cumpărat și utilizează expertiza grec NAMCO .
H NAMCO , ar trebui , probabil, încă în viață , chiar și fără paragogi.Eiche egaleiakos auzit că echipamentul rămâne crenelat .
( Ceva akougotan , de asemenea, planuri de a produce o nouă super PONY.Lete ; ;)

GREZDA

COMMERCIAL MOTOR

A fost o companie mare , cu o modernă fabrică de nord - Atena - .
După acorduri cu companii străine cumpere ansamblul auto autorizat aici , cu valoare adăugată mare
Construit număr mare de Mazda 323 , OPEL CADETT D și Alfasud ( prima FWD ALFA ROMEO ) .
Kataskefasthike , de asemenea, un număr mare de camioane MAZDA B 1600 , dintre care unele au fost lansate pentru a marca GREZDA ( Internațional și Mazda )

Compania sa confruntat cu probleme grave de muncă ( greve , etc ), în 1980 . În 1985 compania a fost forțată să își înceteze operațiunile
A fost un sfârșit trist al companiei , în special în tou80 devreme că mulți industria autovehiculelor străine , cerșind cooperare cu Viomichanies.To greacă nedrept în cadrul companiei special , care a fost forțat să închidă , NGT a fost pe punctul de a unui acord cu Hyundai , Playere deschiderea de linii de producție (unic în Europa ) de mașini coreene

fiat127amico

O U T O M E C C A N I C A SA

H AUTOMECCANICA fondată la sfârșitul anilor 80 ( de directori de resurse Automotive din Grecia , care tocmai închis ) .
Delucru preliminar construcția de FIAT SCOUT și AMICO , care au fost variații bazate pe FIAT 127 .
Din 1981-1985 , realizate în întregime în Grecia, pe baza ZEBRA DAIHATSU Charade , și ca foarte DAIHATSU Charade , care recent a adus doar marca ZEBRA .
Din 1985 a construit LADA NIVA .

A egasies compania și închiderea uzinei a fost făcută în 1995

N -am S S A N T E O C A R

Din 1978 Theocharakis creează TEOCAR și TECOM .
A construi fabrici la câțiva pași unul de altul , primul își propune să adune Nissan .
Pentru a doua TECOM are obligația de a produce locuri și mai multe alte părți de mașini asamblate în TEOCAR .
Pentru 1980 , venind de pe linia de producție , în primul rând, o serie de modele de Nissan ( epivatiga și camioane ) .
În 1995, producția se oprește în scopuri fiscale .

TEOCAR fabrica , care a fost supus serie de modernizare , dizolvat în părțile sale componente și vândute în Rusia .

Fabrica de TECOM , continuă să funcționeze fabricarea de cele mai multe mobilier de birou , din piele și scaune auto aftermarket .

R F I E L D R O R I O N

R F I E L D R O R I O N

ENFIELD AUTOMOTIVE SRL , cu sediul in Londra , este specializată în proiectarea și fabricarea de masini electrice autonome .
În 1972 , el a cumpărat frații lui Goulandris , care se « ENFIELD Neorion » redenumit și sa mutat linia de producție pentru o parte din Shipyards Syros ( proprietate ) .
Unul dintre modelele care au acceptat tratamente de proiectare ale designer industrial grec , a fost E.8000 .
Au fost masinile cu baterii cu o maximă de final de 65 kilometri pe oră și o autonomie de 110-130 km
Pe de o parte el nu a primit aprobarea , Grecia , iar pe de altă parte prețul relativ ridicat al tras câteva piese de pe linia de producție achiziționate de engleză post .
Din aceste motive , evoluție a încetat , iar în curândproducția de

Proiectantul George Michael efectuarea Goulandris comanda , proiectat și fabricat două vehicule de lux originale, tot-teren cu feroce V 8 motoare , " CHICAGO ¨ »

S / W Unul dintre Neorion Chicago , se află în arest în depozite ODDY , Amygdaleza .

M E B E A

M E B E A
MEDITERRANEAN Epichiriseis Industrie și Comerț Delegația

După două synenosi katskefaston / asamblori de motociclete ( din 1954 ) , în 1960 a creat MEVEA .
Începe producția de un camion mic motor de triciclu Zündapp 50cc.Megali vândut cu succes și comercializate in Grecia de peste 30 de chronia.Poleitai și , de asemenea, exportate în Asia în număr mare ca un pasager si ca planurile de construcție fortigo.Ta și expertiză
User avatar
autom
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 444
Joined: 25 Jan 2007, 08:22
Location: Bucuresti
Contact:

Re: De prin Grecia.

Post by autom »

http://skeftomasteellhnika.blogspot.ro/ ... _4947.html

Si traducerea cu motorul google

- Să luăm ca un flashback în istoria de masina greacă , dar în prezent .
" Teologia " 1920
În afară de Industrie / Productie , caroserie și de construcție ulterioare completat vehicule cu autobuze , camioane si masini agricole , există un alt pre - război ( 1920) înregistrare pentru greacă masina de construcție , iar acest lucru este vehiculul de " Tagalakis " ( constructor de organism de 30 de ani ), în 1937 și sa bazat pe piesele mecanice de DKW
- Nicholas Teologul considerat de mulți ca primul grec care a proiectat și a construit autoturism . Revenind din America , unde a lucrat ca mecanic auto , fondată în 1916 , compania omonim .
TANGALAKIS TEMACH
Astăzi, piesele sa fie cea mai mare companie de producție pentru stingerea incendiilor din Grecia .
Anterior sub numele de " TANGALAKIS " , a fost un constructor de organism istoric ( și nu numai ) autobuz în țara noastră .
În Grecia, ei au ( și au ) fost activ , peste 100 de constructori organism de autobuz , dar " TANGALAKIS " , a fost unul dintre cele mai bune .
În 1922 , el sa alăturat G.TOURNIKIOTI , și din 1925 , începe să construiască corpuri de autobuze , pe șasiu importate .
Velos
« Velos " a fost primul avion de vânătoare construit sub licență , în Grecia , în fabrica de avion Faliro . Conceput ca o evoluție a Dart britanic / Swift , cu caietul de sarcini avioane multirol de apărare de coastă . În conformitate cu standardul grec , a avut bombardamentele potențial , de recunoaștere , de instruire și de scădere torpile . A avut echipamente specializate , cum ar fi sistemul electric Intercom , aria de acoperire wireless de 200 de mile și bombe draperii .
-Zborul inaugural al primului grec « Velos " a avut loc în martie 1926 si a fost numit " Hope " a construit un total de 12 aeronave în FSC introducerea pentru prima dată în tehnologia de fabricare a structurii metalice de aeronave țară . A intrat serviciu activ in 1930 , unde au fost folosite în principal cu trenul de aterizare fix . El a rămas în serviciul activ până în ajunul de " PP
Petros Petropoulos SA
- Compania a fost ( și este în prezent ), în esență, un import și distribuție de autovehicule și utilaje grele , și o vârstă și producător .
Petropoulos familie tradițional folosit în metalurgie ( turnătorie , care , printre altele, considerat unul dintre cei mai buni producatori de clopote ), din secolul al 19-lea , mai întâi în ambiguitate și mai târziu în Lamia .
Compania în forma sa actuală , a fost creat de către Petros Petropoulos la Salonic în 1922 , cu funcții de vânzări de vehicule și reparații / motoare reconstruieste . Cu aceste motoare a început construcția de vehicule , pasageri FORD 1920 Willys - Overland1930 și Vans cu DIAMOND T și 1930 INTERNATIONAL .
În 1938 , sa mutat la Atena .
Ocupație principală din 1956 , Tractoare de construcție , folosind kinitiron.Argotera remanufacturate produce tractor serie Perkins , cu vanzari mari .
- Din 1974 , începe construcția primului " inteligente " ( ca t apeluri ) camion familie 4x4 în formule UNITRUCK - POLYTRUCK și MILITRUCK pentru strato.OI fermieri t cumpăra în număr mare , dar nu preastratos.Epipleon legea cu privire la modificarea agricol în 1984-1985 , și, astfel, se oprește producția , cu societatea în Dire Straits financiare datorită investițiilor mari a făcut până atunci . Printre altele , compania a proiectat o serie de produse fabricate , cum ar fi generatoare , furca ( de succes venzinikinita și electrice DYNALIFT )
User avatar
autom
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 444
Joined: 25 Jan 2007, 08:22
Location: Bucuresti
Contact:

Re: De prin Grecia.

Post by autom »

NAMCO
National Motor Company a Greciei
Fondat de catre fratii Kontogouri care a lucrat / au fost angajate cu masina din 1950
Primele eforturi ale fratilor Kontogouri , a fost în Germania , unde a încercat să pună în producție un camion cu numele de « HELLAS " .
În 1957 Kontogouris dobândește drepturi de fabricație de la Wilfred FAHR , un vehicul multi- scop .
Creat în 1961 în Salonic , prima fabrica , numit FARCO , unde începe construcția a spus vehicul cu numele său , FARMOBIL , că "timpul " cu doi cilindri 700cc motor cu răcire cu aer , de BMW .
Oh Ellada.Ti eironeia.Afto prea mult bine pentru timpul de vehicul devine aprobare , Grecia , ( în ciuda bună recepție dată la el ) , iar întreaga producție este îndreptată în străinătate . Văzând șansa de a CHRYSLER cumpără societatea și munca productivă , și creează CHRYSLER HELLAS SA
B I O M A N
Doi ingineri din Grecia , fondat în 1967 , o companie din Koropi unde proiectează și produce ridicarea și nu doar mașini , cu un oarecare succes .
Nu mai funcționează .
MOTOR CAR
Un design destul de ciudat greacă / construcție , un mic marfă triciclu , de marfă numai 350 kg. ( Dacă , de obicei, încărcate până la 2000 kg)
Construit în două tipuri , folosind motoare VW sau Ford.
Este operat 1967-1971
S A M
Una dintre cele mai multe meșteșugari / constructori camion cu trei roți , Stefanos A. Baltas grecești .
El a creat și condus compania 1966-1974 .
Modele timpurii utilizate motoare VW
Următoarea FORD 1300
Succesul de SAM , șasiu nu a fost efkola.Akoma ruginirea și în prezent există puține , 36 ani de la închidere .
ATTICA
Attica a fost una dintre companiile care au creat AU Vioplastik George Dimitriadis . In 1958 a proiectat modelul fiscal " 505 ", dar pentru autoturisme cu patru roți blocat de producție . În 1963 a început producția de " 200 ", care a fost bazat pe germană Fuldamobil . Diferitele versiuni purtat motoare OIM ,Sachs și Heinkel , toate 200ml
Eforturile ulterioare Dimitriadis a construi ATV-uri auto , cum ar fi Autocars israeliene Carmel sau greacă DIM auto Fiat , care într-adevăr a avut loc în 1977 , la Salonul Auto de la Geneva Show- nu a fost încununat cu succes .
- Modelul " 505 " să raporteze produse industriale în 1958 . Dreapta a masinii , cu ochelari , foto George Dimitriadis și alături de ministrul Industriei , apoi , Nick martie
Attica 200 a continuat sa fie produs pana in anul 1972 si a fost una din masinile cele mai grecesti comercial .
Cea de a doua ediție a DIM alezaj motor 650ml de Fiat .
G E N
Tipul GEN , construit de către Antonis Tzen , vechi de curse șofer , mecanic si masina colector simultan .
Prima sa creație a fost în 1963 , și a fost o masina sport elegant , proiectat de arhitectul grec P.Varouchaki .
Construit pe un cadru VW , și părți mecanice ale SAAB .
M E B E A
MEDITERRANEAN Epichiriseis Industrie și Comerț Delegația
După două synenosi katskefaston / asamblori de motociclete ( din 1954 ) , în 1960 a creat MEVEA .
Începe producția de un camion mic motor de triciclu Zündapp 50cc.Megali vândut cu succes și comercializate in Grecia de peste 30 de chronia.Poleitai și , de asemenea, exportate în Asia în număr mare ca un pasager si ca planurile de construcție fortigo.Ta și expertiză MEVEA , și dat la o altă societateMEGO , pentru a crește producția și de a satisface cererea .
În 1970 , în colaborare cu limba engleză stătătoare, produce sub licență camion destul de greu trykyklo TW9 , iar din 1974mic cu trei roți pasageri ROBIN . La acel moment, tricicleta a fost de fapt un fel de venituri scăzute în Elladammias și se încadrează în categoria de motociclete , în cazul în care taxa a fost tolerată .
MEVEA FOX
Un alt caz de vehicule ușoare utilizări mixte a fost Fox . Proiectat de Reliant special pentru MEVEA , care este realizat in intregime masina , Fox a adus motor 850 cc Compania britanica . Productie a modelului a început în 1979 și sa oprit în 1983 .
ALTA
Alta 200 broșură în 1969 . Masina costa inițial 39.500 de drahme , în timp ce salariul unui funcționar public erau în jur de 3.500 de drahme
Cu sediul în Atena , compania Alta a prezentat în 1968 un autoturism triciclu pe A200 . Folosit , cum ar fi Attica ,Fuldamobil german , caroserie , dar a fost propriul ei de design . Fulda a trimis un singur cilindru de 200 cc Heinkel , revenirea de 10 CP și suspensie spate . Caseta a fost de 4 trepte și avea autorizație pentru trei pasageri .
De producție a continuat până în 1974 . Alta produce , de asemenea, roți camioane ușoare și motorete . Fabrica de la Eleusis închis în 1978 .
BET
Grec Tricycle de fabricare a fost fondat de Petru Constantin și îndreptate spre construcția și în principal camioane . În 1965 a proiectat primul autoturism , un triciclu , bazat pe o motocicletă motor BMW , 125 cc Acest prototip nu a ajuns la linia de producție .
Câțiva ani mai târziu , în 1973 , a construit BET 500 care a adus Fiat motor de 500 cc , care a produs însă în bucăți mici . Se confruntă cu probleme de aprobare , compania a încetat activitatea în 1976 . Din BET imaginea de 500 de produse doar zece exemplare .
Balkania
Acesta a fost semnalul folosit de Zaxaropoulos fabricat din Atena , lumina camioane 4x4 și 4x4 de tip Jeep .
De 1972, ¨ Zaxaropoulos SA ", sa ocupat de introducerea de autoturisme indiene românești și .
În 1975 , proiectează și produce un camion 4x4 , motor diesel - Mercedes Benz 3200 CC , cu o cabină de metal și de încărcare 1500 kg.
În 1979 , masina este reproiectat cu noul cabina de poliester moderne . Fabricate până în 1984 , când noua lege de colectare a impozitelor se oprește producția . În 1975 , compania asamblează și prezintă pe piața elenă un tip jeep ușor , numit mașină AUTOTRACTOR.To a fost în esență un jeep de tip adunat aici ," Mahindra " . Și, desigur, acest lucru a fost o copie a american primar
Masina " purtat " motor diesel de 3.100 cmc 62 CP PEUGEOT .
Mai mult " bun " model de modernizat « tractoare KZ " , a purtat motorul pe benzină din nou PEUGEOT 2.500 cmc , 103 CP .
ENFIELD - Neorion
Enfield Automotive Ltd , cu sediul în Londra , este specializată în proiectarea și fabricarea automobilelor electrice . În 1972 a fost achiziționată de către frații Goulandris , care a redenumit-o " Enfield - Neorion » și sa mutat linia de producție în Syros , unde plantele se află Shipyards Neoriou .
Unul dintre modelele care au primit interventii de design ... George Michael a fost R 8000 . A fost masina de oras electric cu o autonomie de 110-130 km si o viteza maxima de 65 km. / Oră. Produs dar mici de piese , din cauza prețului relativ ridicat și taxa de " obstacol ", el a trebuit , pentru a evita vehicule electrice .
Michael a proiectat 1974 " Chicago " , un diesel vehicul de lux off - road , care a fost produs , dar numai în două exemplare
ZEBRA DAIHATSU
Automeccanica AEBE fondat la începutul anilor '80 de către directori Automotive Grecia , care a fost cunoscut pentru producția sa de Scout și Amico , care au variații ale Fiat 127 . Zebra , cu toate acestea , realizate în întregime în Grecia de la Automeccanica și pe baza Charade Daihatsu .
Comerciale și de pasageri utilizare Zebra a început să fie produse în 1981 , iar din anul 1985 a adus brandului Daihatsu . În același an Automeccanica asigurat permisiunea de Lada Niva de a construi țării noastre , care este produs la adoptarea deschis .
User avatar
autom
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 444
Joined: 25 Jan 2007, 08:22
Location: Bucuresti
Contact:

Re: De prin Grecia.

Post by autom »

PAN - CAR
Cu sediul în Atena , Pan - auto a început în 1977 pentru a produce Buggy , care dă șasiu și piese mecanice de la Volkwagen . În 1992 el a prezentat propunerea la vehiculele off-road , cu numele de " Hermes " . Producția nu a procedat și compania oprit de lucru doi ani mai tarziu . BuggyPan - masina a fost unul dintre cele câteva propuneri grecești pentru autoturisme " timpul liber "
M A V A
H MABA a fost inițialgrec de import companie auto RENAULT .
În 1979 el a decis pentru a proiecta și construi o masina . Designul presupunegrec industriale masina de designer George Michael .
Pe masina de piese RENAULT , George Michael , desene și construiește un model de vehicul multi- scop lumină numită " FARMA "
La cererea MAVA , masina este trimis la RENAULT , în Franța , unde, după o analiză mai amănunțită și teste , obținerea aprobării și chiar cu numele de RENAULT .
Masina este construit cu succes în mai multe tipuri , cum ar fi epivatigo - camion , chiar jeep tip .
Foloseste un 845 cc 34 CP , cu un final de 110 kilometri pe oră
În 1984 a proiectat succesorul săuFARMA S cu capabilități sporite de off-road a numit înainte "Jeep grec . " În același timp, legea schimbare , producția este rentabilă și se oprește , iar după un pic închis și fabrica .
HERCULES
Fabrica " fermă " vehicule cu mașini , în Corfu .
Folosind piese de NAMCO ( PONY ) , motoare și , MITSUBISHI , KUBOTA si RUGGERINI .
Masini produse intre 1980 si 1983
De la cele mai renumite modele de« Hercules lumina toate vehicul de teren » jucărie 1980
AGRICOLA
Construcție greacă din Salonic . ( G. Tsolakides )
Produsul principal , camioane 4x4 multi- rol , și diverse mașini agricole .
AGRICOLA 25 GT camion 4X4 , a fost un multifuncțional de design quad - roti camion inteligent unitate , cabină de metal și părți mecanice ale MERCEDES - BENZ 180 D diesel . Cu o capacitate de încărcare de 1650 kg și o viteză maximă de 80 km / h, a fost un mașini agricole grec tipic , care a dispărut odată cu modificarea legii din 1984-1985 .
AUTO DIANA UNICAR
Companie de constructii greacă din Salonic , între 1975 și 1984.
Principalele produse ale companiei UNICAR ( nici o legătură cu omonim spaniolă ) , a fost o datorie destul de mare camion 4x4 , capacitatea de încărcare 1500 kg.
Utilizați piese mecanice MERCEDES - BENZ Diesel , și Shaft DODGE . Pentru 1984, care a modificat legea de colectare a impozitelor în Grecia a urmat soarta de alți producători grecești și a dispărut .
EB IA M
Industria de Mașini Agricole greacă
Fabricate , printre alte masini agricole in fabrica de la Salonic , și camion 4x4 Operator legislația katetase fiecare vehicul ar putea face și locuri de muncă din mediul rural , în categoria de mașini agricole , care rezultă în minimal la zero de forologisi . ( legea sa schimbat în 1984 ) .
Această categorie de vehicule construite / instrumente ciudate fost Tractoare mașini jumătate jumătate , cu 3 sau 4 roti .
Cel mai mare producător , un cretane modele de companie CANDIA - KRONOS_MINOS_MINOTAUROS și mai mult .
Alți producători din Volos cu " DEMETRA "
H EBIAM ( ca și AGROMAX în Arta ,AGROCAR în Atena , și altele ) , construi un quad- tip de vehicul cu tracțiune integrală , cu o capacitate de încărcare între 500 și 1000 de lire sterline .
S C A V A S
Designer / producator / inginer Vasile sapă .
Cu o experienta de la locul de muncă ( în Viamax ) a lansat primul său de design în 1969 , ceea ce face aproape totul în ceea ce privește construcția modelului .
SCAVAS 1 , a fost o masina sport cu motor NSU 1200, și a apărut în 1973 . Masina , după presiuni intense Costas Kavatha , proprietarul de 4 roti , are o autorizație de comercializare , dar nu permite aprobarea pentru producție .
Al doilea model a fostsuperb SCAVAS 2 , prezentat în 1992 , și a fost destinată producției . După ce mai multe statului grec , ia dat o autorizație de comercializare , dar nu are dreptul de producție .
SCAVAS3 , 1996 , nu a depășit niciodată stadiul de proiectare .
Sfakianakis
H " Sfakianakis " , este un grup de companii , active în trei țări , cu un personal de aproximativ 1000 de oameni .
Compania a fost fondată în 1961 ( și după ce a reușit paromeies diferite întreprinderi familiale ) și a fost numit " HELLAS Trasare " .
Inițial imaginativ organele teorii cu privire la pasta de șasiu .
Mai târziu , face inițial uz de tehnologie dinGermania " MAN " , iar mai târziu , de asemenea, din limba germană " Trasare " , a început să facă totul , autobuze - autocare , vehicule etc
De asemenea, a creat o serie de autobuz și camion de importul de japonez șasiu " Iino " O serie de producție a fost exportată în Orientul Mijlociu și Europa de Est .
Din anul 2006 , compania se ocupă numai , Metin de marketing auto si accesorii aferente .
S A R A C K A I S
SA Grupul de CCM , a fost de fapt una dintre cele două mari producători de autobuz , camion , etc vehicule .
Compania a început de la Salonic în 1923, ca importator de autovehicule și piese de schimb . În 1941 sediul sa mutat la Atena .
În esență, ca producător a început în 1954 .
În 1962 , începe organismele de construcție / producție , plimbare - pe șasiu . În 1966 începe construcția de autobuze pe design și șasiu de construcție cu motor VOLVO . A fost rândul lui SB 55 - SB 556 - SB 85 - SB 95 . ( SB Pentru a însemnat SARACAKIS BROTHERS ) .
În 1974 el a construit primul autobuz fără șasiu pentru SBAV , și după upgrade-uri continue ajunge SBAV 90 1990
Model de succes , care a devenit un mare succes la export în țări în principal în Orientul Mijlociu
Printre altele , compania a asamblat ( și alte fabricate ) gama de transport 4x4 roți vehicul , tractoare și alte tipuri .
De data aceastacompanie de fapt, funcționează doar ca o reclama .
Viamax
Una dintre cele mai importante industrii din Grecia , cu fabrici în Atena - Thassaloniki și Larissa .
El a fost unul dintre cele mai importante companii care au avut de la , controlul calității vechi , instruire și suport tehnic , de cercetare de birou și de producție , etc .
Compania a fost fondata in 1930 de familia Fostiropoulos , ca și atunci a funcționat ca un importator de MERCEDES BENZ .
User avatar
autom
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 444
Joined: 25 Jan 2007, 08:22
Location: Bucuresti
Contact:

Re: De prin Grecia.

Post by autom »

Asta este Autospeciala facuta de ei. Foto sunt facute de mine, rog intelegere.

Un Stayer ansamblat la ei.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
mrs78
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 991
Joined: 25 Jul 2011, 00:04
Location: bucuresti

Re: De prin Grecia.

Post by mrs78 »

tot mai frumoase sant vechiturile noastre :D
User avatar
motul
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 385
Joined: 21 Jan 2012, 20:04
Location: Hunedoara
Contact:

Re: De prin Grecia.

Post by motul »

Mersi mult.
ARO= Automobile Romanesti Off-road. Adevarat spus!!!
User avatar
autom
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 444
Joined: 25 Jan 2007, 08:22
Location: Bucuresti
Contact:

Re: De prin Grecia.

Post by autom »

Oricum , socant este ca tin la aceste vechi masini. Le intretin , le iubesc, au grija de ele. Ciudata specie si Grecii astia....... :-?? ^:)^

Post Reply