Renault, probleme ?

informatii de ultima ora legate de masini,in special 4x4
Post Reply
User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2162
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Renault, probleme ?

Post by vercingetorix » 28 Feb 2021, 16:13

Ar fi mai simplu pentru toata lumea ca rusii sa renunte la industria lor poluanta si energofaga.
Doar ca nu vor, nu vor sa se lase condusi de altii.
Nu vor ca altii sa hotarasca pentru ei binele si raul.
Niste incurca-lume, ce sa mai vorbim.
Daca nu Aro, atunci ce ?


User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1623
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Renault, probleme ?

Post by flo » 28 Feb 2021, 18:51

ardeleanu wrote:
25 Feb 2021, 22:06
Serios? De cercetatorii germani care au plecat "de bunavoie" in URSS la caderea Berlinului ai citit putin?
O parte din specialistii militari germani au fost dusi in SUA, operatiunea "Paperclip" si au fost cei care au contribuit decisiv la succesul programului Apollo (printre altele). O alta parte in URSS unde au participat la dezvoltarea programului spatial rus, bombei atomice etc
Primele rachete "rusesti" ale programului spatial rus au fost V2 germane cu modificari minime.
A, nazistii apartin Occidentului. Aluia democratic si civilizat, sa intelegem?
Daca asa-i, atunci sovieticii au beneficiat de aportul Occidentului.
La programul legat de realizarea bombei atomice, nemtii nu au fost atat de relevanti pt. rusi.

Nu, nu au fost rachete cu modificari chiar minime. Aveau la temelie rachetele naziste, dar erau variante evoluate. Tot de nemti facute, ce-i drept. Nemti care s-au dus acolo unde trebuiau sa ajunga niste prizonieri dintr-o tara invinsa si care isi propusese starpirea rusilor. Asadar au putut sa spuna ca sovieticii au fost generosi. In plus, rusii au beneficiat de matematicieni si fizicieni proprii de exceptie, cu preocupari privind zborul cosmic inainte de razboi.

Oricat de mult ii uram pe rusi, si avem de ce sa o facem, sovieticii/rusii au realizari remarcabile in domeniu. De care au beneficiat si americanii. Sa nu uitam de tehnologia privind regenerarea aerului. Americanii foloseau atmosfere saturate de oxigen. Riscurile erau evidente si urmarile pe masura: explozii si incendii. Cand s-a pus la punct prima misiune de cuplare a unor capsule sovietice si americane, rusii erau convinsi ca americanii glumesc si incearca sa ascunda propria tehnologie de regenerarea a aerului, prezentand metoda cu oxigen in exces. Ca sa fie compatibili, rusii le-au oferit solutia.

User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3549
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Renault, probleme ?

Post by ardeleanu » 01 Mar 2021, 01:08

Vorbeam de racheta R1 (primul zbor in 1948) care era replica ruseasca a lui V2. Urmatoarele 3 versiuni au fost doar versiuni mai mari si ameliorate la nivel de ghidaj.

Cat despre bomba atomica sovietica, au furat bine de la vestici... vezi operatiunea Alsos (varianta sovietica), Klaus Fuchs, Theodore Hall, David Greenglass, George Koval, Ethel et Julius Rosenberg etc

Intradevar, americanii au facut o mare greseala la inceputul zborurilor spatiale, atmosfere saturate in oxigen in vasele spatiale. Dar au modificat aceasta dupa accidentul intamplat cu Apollo 1.

Nu contest realizarile rusesti in domeniu, le consider de altfel remarcabile.
Dar nu imi place cand se lauda cu lucruri "imprumutate" de la altii.

Apropo, stiati ca, respectand regulile Federatiei Aeronautice Internationale in vigoare la data zborului lui Gagarin (1961), acesta nu ar fi trebuit omologat ? Sovieticii au sustinut multa vreme ca Gagarin a aterizat in capsula spatiala, lucru care s-a dovedit mai tarziu fals, Gagarin ejectandu-se la altitudinea de aproximativ 7 km.
Documente confidentiale sovietice din acea perioada, publicate in urma cu ceva timp, ii acordau misiunii Vostok 1 o sansa de reusita undeva la 40%. Lucru confirmat, din pacate, de urmatoarea misiune, Vostok 2.

Am luat-o razna, la ani lumina de subiectul topicului... Scuzele de rigoare.

User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4770
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Renault, probleme ?

Post by Constantin » 01 Mar 2021, 08:03

Ești mai mereu off topic din cauza lui Vergogenteriscx și a lui Flo...
Vând trotinetă electrică.
Știe cineva unde găsesc cherestea ieftină?
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche


User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2162
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Renault, probleme ?

Post by vercingetorix » 01 Mar 2021, 08:44

Dacia a anunţat că va avea încă două zile de lipsă de activitate, din cauza lipsei de componente electronice, ducând totalul la cinci zile de producţie oprită.
Astfel, uzina pierde producţia a 6.500 de maşini sau aproape 100 mil. euro valoare de piaţă, luând în calcul un preţ de 15.000 de euro cu TVA.

„În România, la Mioveni, în luna martie, activitatea de la Uzina Vehicule va fi întreruptă în zilele de 5 şi 8 martie, iar La Uzina Mecanică şi Şasiuri, parţial, în aceleaşi zile. Penuria de componente electronice care afectează toată industria auto nu ocoleşte Grupul Renault. Com­pania depune toate eforturile pentru a limita impactul asupra producţiei. Conform estimărilor, vârful acestui deficit de componente electronice ar putea fi în al doilea trimestru. Cea mai recentă estimare a Grupului, la nivel global, luând în calcul o recuperare a producţiei în al doilea semestru, eva­luează un risc de aproximativ 100 000 de vehicule pentru anul în curs“, au spus reprezentanţii Automobile Dacia, conform Mediafax.

Ford, oprită până pe 10 martie
Și Ford a anunţat că va opri producţia de maşini şi de motoare timp de opt zile, începând cu data de 26 februarie, până în data de 10 martie.
În condiţiile în care Ford România pro­duce în medie 1.000 de maşini pe zi, uzina va pierde în total 8.000 de maşini, în valoare de 160 mil. euro, luând în cal­cul un preţ mediu de 20.000 de euro cu TVA, la care se adaugă 20.000 de mo­toare. Astfel, numai din producţia celor două uzine PIB-ul pierde circa 260 milioane de euro.
Industria auto se aşteaptă la 3-4 luni de producţie afectată de criza microcipurilor.
Daca nu Aro, atunci ce ?

User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1623
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Renault, probleme ?

Post by flo » 01 Mar 2021, 18:55

Poate europenii isi baga mintile in cap si le mai iau de par pe multinationale. Adica sa creeze conditii dezavantajoase la import si indulcirea conditiilor pt productie pe teritoriul UE. Europa este dezindustrializata in mare parte. Nemtii spre cinstea lor au pastrat pe teritoriu industrie in mod serios.
Statele au devenit vasalele multinationalelor. Aici ii dau dreptate lui Constantin !!!

Draga Ardelene, R1, intradevar replica a lui V2, nu a avut nicio treaba cu programul spatial. Era un exercitiu, dar si ala pentru uz doar militar. Bomba atomica ruseasca e furata de la americani. Nemtii nu au fost relevanti in programul lor atomic, dupa cum am spus.

User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3549
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Renault, probleme ?

Post by ardeleanu » 02 Mar 2021, 09:37

Mai multe state europene au industrie serioasa pe teritoriul lor...
Economicul conduce politicul... cu exceptia sistemelor totalitare si a derivatelor lor.

Toate programele spatiale majore au avut la baza produse militare modificate, mai mult sau mai putin, si nu invers... nu uitati ca lucrurile se petreceau in perioada asa zisa a razboiului rece, cand bugetele de inarmare depaseau, de departe, orice alte bugete.
Si, sa nu uitam, "cursa spatiala" se desfasoara, contrar tuturor afirmatiilor pacifiste, pentru a asigura suprematia in domeniu militar, comunicatii, resurse etc si in spatiu.
Cei care cred altceva se imbata cu apa rece.

User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2162
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Renault, probleme ?

Post by vercingetorix » 02 Mar 2021, 15:01

Va rog sa ramanem in domeniul auto, in special Dacia-Renault, mai ales ca ne confruntam cu o criza in acest domeniu, cu puternice implicatii sociale la noi.
Numai la Mioveni sunt peste 12.000 de salariati, ca sa nu mai vorbim de industria pe orizontala, cum se spune.
Despre fortele aerocosmice ale Rusiei se poate face topic separat.
Daca nu Aro, atunci ce ?

User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3549
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Renault, probleme ?

Post by ardeleanu » 02 Mar 2021, 16:50


User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3549
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Renault, probleme ?

Post by ardeleanu » 04 Mar 2021, 09:43

Unii pregatesc la "Gigafactory" pentru productia in Europa a faimoaselor baterii pentru masinile electrice...
Probabil vor furniza si bateriile pentru Renault.
https://www.automobile-magazine.fr/tout ... en-hongrie

User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1623
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Renault, probleme ?

Post by flo » 04 Mar 2021, 18:45

Stie cineva care este durata de exploatare a acestor acumulatori?

CristianTase
Junior
Junior
Posts: 59
Joined: 26 Oct 2020, 18:22
Location: Sibiu

Re: Renault, probleme ?

Post by CristianTase » 05 Mar 2021, 07:40

Acumulatorii au garantii intre 6-8 ani dar pot sa tina peste 10 ani pana la inlocuire. Renault este un pionier al electrificarii si Zoe e in topul vanzarilor in Europa. Au un sistem inteligent in care ei pot fi proprietarii bateriilor, astfel tu poti avea bateriile in leasing cu garantie pe un numar de ani cu limita de km. De ex 8 ani si 160000 km. Poti alege si sa cumperi bateriile, si in acest caz e cu garantie, sigur. Serbia are cea mai mare rezerva de Litiu din Europa, pe raul Zadar, descoerita in 2008. Acum vor sa atraga producatori de baterii si pentru aceasta vor sa interzica exportul de Litiu. Pe model nu exporti lemn ci mobila. Ungaria are 2 fabrici de baterii coreene si mai fac una. In Cehia este o fabrica unde se fac elemente de conectare a bateriilor, sunt mii de baterii mici la bordul unei masini, asa functioneaza. Multi se agita in jurul nostru iar noi facem cel mult asamblari de cablaje
Multumesc, cu stima Cristian Tase / Aro 10 / Sibiu / 0742141585 / cristiantase@yahoo.com

User avatar
BAGADI
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 706
Joined: 07 Jan 2019, 16:22
Location: Suceava

Re: Renault, probleme ?

Post by BAGADI » 05 Mar 2021, 08:04

Bateriile țin 10 ani cică dar dupa 5 ani este sesizabila o scadere a performantelor acestora, mai ales iarna. In țările dezvoltate, deja se pune problema reciclării lor. Am auzit la radio ca Japonia le va folosi la stocarea energiei electrice pentru instituții, un fel de buffer, până la epuizarea acestora.

CristianTase
Junior
Junior
Posts: 59
Joined: 26 Oct 2020, 18:22
Location: Sibiu

Re: Renault, probleme ?

Post by CristianTase » 05 Mar 2021, 18:51

Asa e. Performantele lor scad categoric. Eu personal nu cred in treaba asta cu masinile electrice. Cum incarci zeci de masini pe o autostrada...cat trebuie sa astepti...ce retea de curent trebuie sa fie acolo...iar producerea litiului e poluanta. Se consuma energie, apa... un diesel bine intretinut e mai putin poluant pe total decat o masina electrica
Multumesc, cu stima Cristian Tase / Aro 10 / Sibiu / 0742141585 / cristiantase@yahoo.com

User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4770
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Renault, probleme ?

Post by Constantin » 05 Mar 2021, 19:30

Treaba cu bateriile o pot confirma yo de la ghidonul unei trotinete...
Pe temperaturi pozitive la o trotinetă am o autonomie de aproximativ 25 de kilometri. Pe timp rece și foarte rece abia am atins 10 kilometri.
Oricum, mașină, trotinetă sau alt mijloc de locomoție bazat pe li-ion e mult mai poluant per ansamblu decât un diesel corect, normal, întreținut...
Acu' ceva ani spuneam de tipul de aerotermă pe vechile mașini electrice franțuzești care era webasto benzină/diesel...
Nu știu cum ar fi să parcurgi vreo 200 de kilometri de noapte geroasă și cețoasă cu o electrică...
Un evreu pedofil de la Paris, amicul piticului hoț penal sarkozy avea o flotă de mașini electrice free share și le-a dat pe toate la topit, nici măcar să fi dat și el căteva la "sărăkii"...
Uber prin Jump a distrus zeci dacă nu chiar sute de mii de biciclete electrice, multe noi-nouțe, doar fiindcă s-a retras zonal din free sharing...
Posesorii de avioane private ne vorbesc de ecologie... Tot ei sunt și pedofilii care încearcă să ne dea lecții de viață...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche


Post Reply