De prin UE...

Tot ce va trece prin cap,inclusiv politica

Moderator: costy84

Post Reply
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: De prin UE...

Post by Constantin »

Yo văd iarăși copita evreiască...
Cetățeni ioropeni?
Aleși aleatoriu?
Vor fi aleși mulți iudei, muslimi, ciorriles și lbgtiști care vor citi de pe ciorna lu' Mossad...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche

User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2396
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: De prin UE...

Post by vercingetorix »

„UE nu e un club de binefacere, ci o gașcă de golani în care fraierii sunt victimele”

Faptul că prostovanii ajung să se certe între ei, ne face să vedem limpede ce se întâmplă în spatele ușilor închise. Bunăoară începe să se vorbească despre capcanele PNRR. Știți ce e PNRR, nu-i așa? Programul ăla cu care s-a lăudat Plăvanul promițând că va aduce 80 mld. EUR în țară pentru ca, în final, să se dovedească că e vorba de maxim 29 mld. EUR care, la rândul lor, peste jumătate sunt ÎMPRUMUTURI! Ca să fac o predicție, vă pot spune că România nu va atrage mai mult de 10 mld EUR, marea majoritatea împrumuturi.

Problema este ce trebuie să facem pentru această pacoste? Păi, în primul rând, aflăm că trebuie eliminate facilitățile din construcții. Poate vi se pare că nu vă lovește. Ba da, vă lovește. Și-o să vă spun de ce. Dacă aveți nevoie de-o lucrare în construcții puteți da cu tunul că nu găsiți oameni. Este o teribilă criză pe piața muncii. Asta în condițiile în care acolo se lucrează – ca efect al programului fostului PSD – cu un minim de 3000 RON. Acest salariu minim i-a făcut pe mulți să nu mai stea prin străinătate – unde lucrau la negru – și să revină în țară, unde lucrează cu acte în regulă și le rămân aproape aceiași bani.

De ce ține UE cu dinții de renunțarea la facilități în construcții? Simplu! Asasinii țării noastre au cerut-o pentru că au nevoie acolo de forță de muncă ieftină. Iar românii sunt o forță de muncă excelentă: ieftină și bună!

Migrația constructorilor se va desfășura în paralel cu altă migrație, cea a șoferilor de TIR. Întrucât România n-a avut decât servitori ai marilor puteri, iată-ne cu unul dintre cele mai dinamice sectoare – cel al transportului de mărfuri – pus pe butuci de UE, în condițiile în care ajunseserăm extrem de bine acolo. Transportatorii estici erau mult mai dinamici, cu prețuri mai bune și extrem de flexibili. Ceea ce a deranjat mahării transporturilor din Vest, impunându-se condiții imposibile pentru români. Și uite-așa am mai fost scoși dintr-un domeniu unde făceam și noi ceva bani.

Pentru a pune definitiv bomboana pe colivă, ANAF-ul lui Cîțu a decis să impoziteze retroactiv diurnele șoferilor de TIR, adică o chestie pe care n-o face nicio țară din Europa. De ce vă spun asta? Ca să înțelegeți ce asasini economici conduc țara! E un fel de invitație a acestor șoferi să plece din țară deoarece doar așa scapă de pretențiile aberante ale ANAF-ului.

Acum să revenim la PNRR. Se spune că, dincolo de mizicurile pe care le-am prezentat, PNRR-ul mai cuprinde peste 500 de alte condiționări!!! Înțelegeți totuși tărășenia? După ce că banii ăia sunt un rahat, te mai obligă ca, pentru luxul de a te împrumuta, să le mai respecți și alte 500 de condiționări, fiecare în sine fiind un atentat la economia națională.

Asta e UE, dragii mei! Ceea ce unii dintre voi n-ați înțeles până acum este că UE nu e un club de binefacere, ci o gașcă de golani în care fraierii sunt victimele. Și-ar mai fi ceva: degenerarea. Dincolo de ticăloșie, întreg „clubul select” mustește de prostie. E efectul unei degenerări care a făcut ca celor de-acolo, de la o generație la alta, să li se rafineze ticăloșia și, în același timp, ca o compensare, să li se mărească prostia. Modelul prostului ticălos pe care l-am văzut la Băsescu și pe care-l vedem acum la Plăvan este omniprezent în Occident. La noi doar o minoritate e așa, minoritatea care e acceptată dincolo. E limpede și de ce. Doar că, în timp ce elitele lor conducătoare trag și spre bunăstarea popoarelor lor – chiar dacă nu ăsta le e scopul – jigodiile de la noi trag exclusiv în direcția decimării propriului popor. Asta-i poza pe care ar trebui s-o vedeți.

În ceea ce privește PNRR, atât vă mai spun: e un program menit, chipurile, a promova energia verde, energie care – în afara celei hidro – pur și simplu nu există. Și nu doar că așa-zisa energie verde nu e verde! E păgubos de scumpă întrucât, per total, pentru a produce o unitate energetică de acest tip, uneori consumi două sau chiar trei unități energetice. Se tot spune că energia verde va deveni ieftină, dar ea nu e rentabilă decât acolo unde este subvenționată prin suprataxarea energie clasice. Vi se spune despre planul de a folosi hidrogenul în locul petrolului, doar că extragerea sa implică un cost imens care efectiv nu poate fi acoperit. Trebuie să înțelegeți că toată „aventura verde” nu-i nimic altceva decât planul unor jigodii de a fura mai mulți bani de la voi, prin intermediul statului.

Ce e PNRR? Un nou impuls de a ne împrumuta pentru niște fantasme, în urma căruia noi ne vom alege cu banii luați, iar ei cu profiturile rotunjite. Așa cum am mai spus, dacă vrem să facem ceva verde de la cap la coadă, trebuie să ne preocupăm de deșeurile pe care le producem și nu prin impunerea unei sortări cretine, ci prin renunțarea la răul suprem: plasticul din ambalaje. Mă rog, am mai discutat problema.

Ca să aveți poza completă, vă propun să trecem în revistă câștigătorii campaniei verzi. În primul rând producătorii de energie care vând la prețuri imense aceleași produse. Apoi „investitorii” din domeniile novatoare care, în schimbul unor planuri de afaceri SF, primesc bani reali. Și nu în ultimul rând finanțatorii, acea mafie tăcută care, în schimbul banilor iluzorii obțin controlul asupra unei părți din ce în ce mai mari din viața noastră. Iată tabloul! Digerați-l!

Autor: Dan Diaconu

Sursa: https://trenduri.blogspot.com/
Daca nu Aro, atunci ce ?
User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1997
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: De prin UE...

Post by flo »

E, spune ala niste adevaruri, dar si exagereaza.
Cu soferii de TIR, spre exemplu. Nu sunt esticii mai flexibili. Sunt mai dispusi sa accepte viata de rahat. Sa doarma prin cabine si faca dus o data pe saptamana, sa manace conserve, etc. Lucru dispretuit, pe buna dreptate de vestici. La fel cu diurna. Pai salariul era minim pe economie si diurna f mare. Era evaziune mascata, lucru clar. Lasand la o parte faptul ca soferii aia se vaietatu mai apoi ca au pensie de mizerie.

Legat de energie, da, cam asa este. Dar unde sunt marii barbati de stat Catu si al lui nemtalau? Ca astia nu s-au zbatut defel. Sa pocnesti din calcaie si sa inchizi o capacitate de productie care asigura 20% din necesar, nu poate fi decat ticalosie. MUUUULT mai mare ca cea de la UE.
Pe polonezi ii injura aia de la UE. Dar isi vad de propriile interese. La ei regula este ca orice ban european sa fie castigat de firma locala. La ei, DNA-ul lor vede in culori poleneze. Legile ii ajuta.
Ungurii la fel.
Pana la UE, avem ticalosii nostrii care se pun ba capra, ba iada.
User avatar
toni
Administrator
Administrator
Posts: 521
Joined: 09 Oct 2018, 21:36
Location: Bucuresti

Re: De prin UE...

Post by toni »

Pe langa evaziunea cu diurna, aveam cei mai multi soferi de tir pe comunititate din alte 2 motive:

1. Camioane in stare proasta / neintretinute. E plin internetul de stiri cu soferi romani opriti in Germania/Franta/etc care nu mai aveau pic de crampon pe anvelope, erau slick. Fara frane sau cu diverse alte defectiuni.
2. Mersul cu magnetul / mai multe carduri tahograf, etc.

Bineinteles ca adunand toate astea la un loc, poti veni cu un pret foarte bun si sa castigi comenzi pe bursele de transport. Doar ca nu e tocmai legal :)

https://evz.ro/un-sofer-roman-de-tir-a- ... lumea.html

https://www.stiridiaspora.ro/italia-sof ... 69254.html

User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4483
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: De prin UE...

Post by ardeleanu »

Pe langa limbajul de mahala, respectivul domn sustine tot soiu de aberatii, fara nici un fel de alt argument decat aroganta pretentie (parca am mai avut noi unul care dadea "indicatii pretioase" peste tot...) de a cunoaste adevarul absolut in orice domeniu.
Acum ca erau legale sau nu anumite practici, ce mai conteaza, important este sa aruncam cu noroi si vorbe murdare... doar asa creste rating-ul, in opinia unora.
User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1997
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: De prin UE...

Post by flo »

Consider ca-i mai potrivit aici fata de topiccul referitor la industria auto.
https://adevarul.ro/news/eveniment/parl ... index.html

Frectie la picior de lemn. S-au introdus sisteme precum ABS si altele iar accidentele sunt tot mai dese. Drumuri mai bune inseamna viteze mai mari, adica accidente cu consecinte mai grave. Masini mai puternice asisderea.
Nu se doreste altceva decat masini mai scumpe, adica profit mai mare , mai mult de lucru pt industria auto. Evident ca impactul negativ asupra mediului, cauzat de cresterea productiei industriale este evitat.
BANI si alti BANI!
User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4483
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: De prin UE...

Post by ardeleanu »

Ai dreptate,flo... Poti pune cel mai avansate sisteme pe un automobil daca la volan pui un iresponsabil, rezultatul este, mai devreme sau mai tarziu, un accident.
Ar trebui, in ziua cand o sa chiar vrem sa reducem numarul de accidente, nu doar sa marim primele de asigurare etc , sa ne uitam cum se intampla in tarile cu putine accidente.
Miracolul se rezuma la un singur lucru : respectarea legilor si pedepsirea drastica a celor care nu le respecta.
Cand ramai fara permis de conducere aproape 2 ani si platesti o amenda echivalenta cu salariul tau pe cateva luni bune, nu cred ca o sa-ti mai vina cheful sa te urci la volan dupa ce ai baut un pahar (un coleg din UK a facut "experienta").
Cum se zice in popor, educatie se poate face cu vorba buna sau... cu bata. Cred ca am trecut de momentul in care visam ca se poate cu vorba buna.
CristianTase
Membru
Membru
Posts: 194
Joined: 26 Oct 2020, 18:22
Location: Sibiu

Re: De prin UE...

Post by CristianTase »

Incepe un scandal mare in Germania intre Verzii care au obtinut un punctaj mai bun si…masini. Unii dintre ei cer fara a avea o idee clara oprirea intretinerii (!) si constructiei de noi autostrazi, limita de 30 km/h in oras si limitarea circulatiei in orase. AfD (ACR la ei) incearca sa le explice logic ca nu poti sa faci asa ceva iar oamenii si transportul in comun nu au capacitatea necesara in acest moment. E urat ce se intampla si practic continua sa-si distruga industria. Dupa ce au distrus si sistemul energetic. Buzduganul va veni incet si la noi
Multumesc, cu stima Cristian Tase / Aro 10 / Sibiu / 0742141585 / cristiantase@yahoo.com
User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4483
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: De prin UE...

Post by ardeleanu »

Stai linistit ca nu isi distrug nemtii industria... Ce sistem energetic au distrus?
User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1997
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: De prin UE...

Post by flo »

Chiar asa?

Numai ai nostrii au fost mai lingai si au spus ca centrala pe carbuni ne prisoseste.
CristianTase
Membru
Membru
Posts: 194
Joined: 26 Oct 2020, 18:22
Location: Sibiu

Re: De prin UE...

Post by CristianTase »

Ei au distrus centralele atomice si acum cumpara curent din Franta. Apoi au slabit centralele pe carbuni. Germania depinde mult de industria auto. Renuntarea la ce se pricep ei mai bine (diesel plus benzina) inseamna renuntarea la o gramada de furnizori. Masinile electrice au mai putine componente. Se merge pe o standardizare pe module care contin mai putine piese. Va fi o schimbare majora chiar daca voi nu realizati acest lucru inca
Multumesc, cu stima Cristian Tase / Aro 10 / Sibiu / 0742141585 / cristiantase@yahoo.com
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: De prin UE...

Post by Constantin »

Eu cred că Franța importă curent din Germania. Asta datorită așa zisei ecologii. Se opresc centrale nucleare și se construiesc d'alea eco/logice pe cărbuni... Cică la ultimu' summit pentru mediu babanii s-au deplasat în jeturi private. Vo' 400 de avioane. Europa e dictată de țara lu' Boe Jiden care la rândul ei e curva ghici cui...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche
User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4483
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: De prin UE...

Post by ardeleanu »

CristianTase wrote: 02 Nov 2021, 07:03 Ei au distrus centralele atomice si acum cumpara curent din Franta. Apoi au slabit centralele pe carbuni. Germania depinde mult de industria auto. Renuntarea la ce se pricep ei mai bine (diesel plus benzina) inseamna renuntarea la o gramada de furnizori. Masinile electrice au mai putine componente. Se merge pe o standardizare pe module care contin mai putine piese. Va fi o schimbare majora chiar daca voi nu realizati acest lucru inca
Nu au distrus nici o centrala nucleara... au facut doar o alegere pe termen foarte lung.
Solutia nucleara actuala este foarte simpla, adica ce au facut francezii, curent aparent ieftin pentru o generatie (centralele actuale au fost construite pentru o durata de viata de 30 de ani care poate sa fie prelungita in anumite cazuri) si lasatul problemelor, fara solutii viabile la actualul nivel tehnologic al omenirii (demontare si lichidare centrale, stocare de deseuri nucleare pentru eternitate etc) copiilor nostri. Frumos cadou...
Incearca sa-i convingi pe cei de la Fukushima sau Chernobyl cat de inofensiva este aceasta energie.
Sau pe cei care lucreaza in industria nucleara, in zonele "fierbinti". Ma rog, majoritatea o sa-i gasesti la cimitir sau clienti permanenti ai spitalelor.

Toata lumea vinde si cumpara energie electrica in Europa in functie de necesitati si imperative tehnice. O centrala nucleara sau pe ce combustibil vrei, nu poti sa o pornesti/opresti in functie de fluctuatiile cerintelor de energie electrica de pe parcursul unei zile. In Europa, de exemplu, exista o piata internationala, unde fiecare operator national cumpara/vinde energie in fiecare zi. La fel si in alte parti.

Cat despre cumparatul energiei electrice din strainatate, este cam ca si cu padurile din Romania,
dai un ban acuma, dar iti conservi resursele tale si ai o calitate de viata net superioara in prezent si pe viitor. Si Germania are cu ce sa cumpere, stai linistit.
La fel si Elvetia. Daca o sa te uiti pe harta, o sa vezi ca anumite centrale nucleare franceze au fost construite nu foarte departe de Elvetia, cu scopul clar, dar nu oficial bineinteles, de a vinde curentul elvetienilor. Si Elvetia are si ea cu ce sa cumpere, doar la ei sunt banii...
Si exemple mai sunt multe.

Nu cred ca trebuie sa dam noi sfaturi Germaniei avand in vedere situatia lor economica, si nu numai, raportata la restul UE.
CristianTase
Membru
Membru
Posts: 194
Joined: 26 Oct 2020, 18:22
Location: Sibiu

Re: De prin UE...

Post by CristianTase »

Multumesc pentru lamurire. E o situatie intradevar complicata
Multumesc, cu stima Cristian Tase / Aro 10 / Sibiu / 0742141585 / cristiantase@yahoo.com
User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4483
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: De prin UE...

Post by ardeleanu »

Nu este nimic complicat, atata doar ca noi, fraierii votanti, nu suntem la curent cu multe si continuam sa credem ce ne spun mass media, politicienii etc

Post Reply