Modele si facelift-uri la Aro 24

Despre modelele construite,variante,motorizari,locuri in care s-au construit

Moderators: Werner, mariusjaz

User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2396
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by vercingetorix »

De multe ori cand erau goluri in aprovizionare se mai bagau din ce se mai gasea prin magaziile Uzinei.
Incepind chiar cu M461, am vazut modele din 1975 cu rezervor cu ''gat" specific anului 1968.
Asta e o problema majora a industriei auto, vezi acum Platforma Dacia in somaj tehnic din cauza lipsei semiconductorilor produsi de Taiwan.
Desi Uzina Aro a fost cel mai mare producator de prototipuri din lume, totusi nu a putut suplini inerentele lipsuri in furnizarea ritmica a componentelor.
In ''Istoria Aro'' din Evenimentul muscelean gasiti detalii, inca nu s-a facut filmul. ;D
Daca nu Aro, atunci ce ?

Post Reply