usi aro 10-4
-
- Incepator
- Posts: 22
- Joined: 06 Apr 2009, 20:37
- Location: Vatra Dornei
- Contact:
usi aro 10-4
salutari, stie cineva daca exista usi pentru aro 10-4 fabricate din fibra de sticla(usoare)? Multumesc !!
- sinergie
- Junior
- Posts: 68
- Joined: 03 Aug 2013, 22:00
- Location: Neamt
- Contact:
Re: usi aro 10-4
Eu nu am auzit sa fi fost echipat modelul 10.4 cu astfel de usi , poate facute artizanal ...
Ai probleme cu portierele ?
Ai probleme cu portierele ?
-
- Nou venit
- Posts: 6
- Joined: 27 Apr 2015, 15:40
- Location: Cugir , jud. Alba
- Contact:
Re: usi aro 10-4
eu am scos intaritura care este foarte grea .
am taiat cu flexul dupa care sudezi la loc, oricum taiam pentru ca am sa-i adaptez macarale de geam de la golful 2 , modelul in 2 usi.
am taiat cu flexul dupa care sudezi la loc, oricum taiam pentru ca am sa-i adaptez macarale de geam de la golful 2 , modelul in 2 usi.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: usi aro 10-4
Usile de spartana sunt mai usoare.nu ai geam,macara,geam, cheder. Nu inteleg de ce nu au adoptat utilizarea aluminiului in loc de tabla.
-
- Nou venit
- Posts: 6
- Joined: 27 Apr 2015, 15:40
- Location: Cugir , jud. Alba
- Contact:
Re: usi aro 10-4
Sunt usi normale dar scot ranforsarea care este foarte grea si adaptez alt tip de macarale .
Probabil pe interior sa pun aluminiu striat in loc de fata interioara.
Probabil pe interior sa pun aluminiu striat in loc de fata interioara.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: usi aro 10-4
Poti sa incerci sa inlocuiesti ranforsarea cu una din aluminiu. Nu prea castigi foarte mult oricum 1 -2kg sa zic. In conditiile in care o usa are 20 de kg sau pe acolo
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: usi aro 10-4
costuri mari. materiale, tehnologie de sudare si vopsire, apoi problemele de service.SorinTVY wrote:... Nu inteleg de ce nu au adoptat utilizarea aluminiului in loc de tabla.
daca ne uitam, nici in zilele noastre nu se foloseste aluminiul pe scara larga, ci numai la masini scumpe. masinile ieftine folosesc plastic, in ziua de azi.
ARO CLUB ROMANIA
-
- Nou venit
- Posts: 9
- Joined: 19 Jan 2017, 15:56
- Location: panciu
- Contact:
Re: usi aro 10-4
Salutare, cum se poate rezolva problema ușilor la Aro 10,care se tot lasa?
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: usi aro 10-4
Reglaj si strangerea suruburilor bine la noua pozitie . Depinde in ce stare e stalpu ,daca este mancata tabla trebuie reparat .
- vercingetorix
- Membru legendar
- Posts: 2396
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: usi aro 10-4
Cum se face reglajul usilor, ca am tot incercat dar nu dibuiesc smecheria sa se inchida cum trebuie...
Daca nu Aro, atunci ce ?
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: usi aro 10-4
Gaurile de prindere situate în stâlp sunt mai mari decât șuruburile și pătrate pe deasupra .
În principiu te uiți să aibă linie cu aripile atunci când este închisă . Bolțul de închidere este de asemeni reglabil (șurub). Șina de ridicare și compesare este reglabilă și ea.Ele au rolul de compensare a jocului din balamale , în timpul închideri accestea ridică ușa câțiva mm .
Unele mașini am văzut că aveau montate distanțiere între stâlp și balamale (table decupate cu forma găurilor, 0,5-1,2 mm ).Asta ține de modul cum stă ușa față de deschizătură și cantul cu cheder. E o trabă destul de migăloasă și delicată , trebuie să ai răbdare și nu îți iese în tot deauna .
Cele mai multe au probleme din cauza rugini care slăbește rezistența stâlpului .
Ușile în varianta echipată cu geam sunt foarte grele .Au relativ acceași greutate cu cea a haionului de 10.4 . Geamurile si macaraua cântâresc peste 3-4kg .
În principiu te uiți să aibă linie cu aripile atunci când este închisă . Bolțul de închidere este de asemeni reglabil (șurub). Șina de ridicare și compesare este reglabilă și ea.Ele au rolul de compensare a jocului din balamale , în timpul închideri accestea ridică ușa câțiva mm .
Unele mașini am văzut că aveau montate distanțiere între stâlp și balamale (table decupate cu forma găurilor, 0,5-1,2 mm ).Asta ține de modul cum stă ușa față de deschizătură și cantul cu cheder. E o trabă destul de migăloasă și delicată , trebuie să ai răbdare și nu îți iese în tot deauna .
Cele mai multe au probleme din cauza rugini care slăbește rezistența stâlpului .
Ușile în varianta echipată cu geam sunt foarte grele .Au relativ acceași greutate cu cea a haionului de 10.4 . Geamurile si macaraua cântâresc peste 3-4kg .
-
- Nou venit
- Posts: 9
- Joined: 19 Jan 2017, 15:56
- Location: panciu
- Contact:
Re: usi aro 10-4
ok,am inteles,dar daca nu se mai desfac suruburile de jos de la balama,ce se mai poate face?
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: usi aro 10-4
Le gauresti cu un burgiu de 3-4 si 6-8 ,portiunea infiletat în piulita. Din câte îmi aduc aminte este oarecum loc . După ce sunt obosite suruburile prin gaurire (chiar si prin piulita ,cum se poate ) ,se rup cu un mox . Scoti boltul balamalei de sus, sau demontezi suruburile balamalei si dai usa jos . Scoti boltul balamalei de jos , refaci suruburile din balama la cotele originale . Suruburi cu duritate minim 8.8. Suruburile originale sunt sudate de balama .
-
- Nou venit
- Posts: 9
- Joined: 19 Jan 2017, 15:56
- Location: panciu
- Contact:
Re: usi aro 10-4
Ok ,mulțumesc frumos!