ARO-244 Motor Campulung

Probleme, modificari, reparatii.

Moderators: costy84, socratee

Post Reply
User avatar
suburban
Incepator
Incepator
Posts: 40
Joined: 15 Feb 2012, 01:10

ARO-244 Motor Campulung

Post by suburban »

Stimati colegi, am o intrebare care ma chinuie de ceva timp. Acum vreo cateva luni, am reusit sa fac rost de un 244 de la o primarie, masina este inca inmatriculata pe ei si acte in regula, cu exceptia ITP(nu ii dearanja daca o mai las pe ei, fiindca sunt scutiti de impozit). Masina este intr-o stare destul de buna, la caroserie si sasiu, fiind din 2003. Insa ma omoara motorul, care si cei de unde am cumparat-o spun ca deabia pornea; apoi mai este si impozitul anual, destul de mare pentru acest motor. Ce ma sfatuiti sa fac? Sa bag un motor de Peugeot sau Andoria pe asta si apoi sa incerc sa o omologhez asa la RAR(cea ce nu stiu cum se face) SAU sa fac o recarosare, adica sa pun caroseria asta superba pe un sasiu cu acte OK si motor/cutie Peugeot, dar asta cred ca ar fi o distractie destul de scumpa??? Reamintesc ca acest 244 este inca inmatriculat si cu numere. Ce recomandati?Image[/img]
Image

User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4674
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: ARO-244 Motor Campulung

Post by ydaniel »

Masina la cum arata mai inghite multi $$$!!

Vrei sa o duci in canada sau pt Ro?
User avatar
deluca
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 536
Joined: 10 Jan 2008, 16:26
Contact:

Re: ARO-244 Motor Campulung

Post by deluca »

parerea mea e sa repari motorul, eventual pompa bosch. piese se gasesc.
User avatar
alex
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1518
Joined: 12 Mar 2007, 23:16
Location: Bucuresti

Re: ARO-244 Motor Campulung

Post by alex »

mai intai fa o evaluare la tabla. la linia de imbinare intre masca fata si aripa, acolo unde vopseaua e umflata un pic, ai deja gauri de rugina.
daca acolo e asa de rau, sigur ai probleme si in alte locuri.
happily mending an Aro 320 D127

User avatar
suburban
Incepator
Incepator
Posts: 40
Joined: 15 Feb 2012, 01:10

Re: ARO-244 Motor Campulung

Post by suburban »

ydaniel wrote:Masina la cum arata mai inghite multi $$$!!

Vrei sa o duci in canada sau pt Ro?
Masina in halul in care se afla acum, nu as duce-o nici in Transnistria, insa aceasta arata totusi mai bine ca majoritatea celor care le-am vazut prin tara. Pana la urma punctele de rugina la tablarie/masca nu sunt chiar o tragedie, iar tinichigeria este mult mai ieftina in Romania decat Canada. Iar la orice proiect ai nevoie de o fundatie ca lumea, in cazul asta un sasiu curat si o caroserie destul de OK.Image [/img]
Image
User avatar
suburban
Incepator
Incepator
Posts: 40
Joined: 15 Feb 2012, 01:10

Re: ARO-244 Motor Campulung

Post by suburban »

Problema cu motorul de Campulung este pornirea greoaie dar si impozitul destul de mare(adica 1800 lei pe an), iar daca stau 1-2 luni pe an in tara, sincer nu se merita banii, iar o masina cu probleme de pornire nu merita dusa dincolo, adica sunt atatea motoare mult mai fiabile si performante. Insa masina asta stiu ca este destul de solida, a fost putin condusa si... imi place. Image[/img]
Image
Image [/img]
Image
Image[/img]
Image
Image[/img]
Image
User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4674
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: ARO-244 Motor Campulung

Post by ydaniel »

Eu as lua un 243 cu D 127 de la romtehnica/alta parte in stare cat mai buna si mai vechi de 1985.
Simplu,fiabil si mai ales cu tabla mai buna/
User avatar
suburban
Incepator
Incepator
Posts: 40
Joined: 15 Feb 2012, 01:10

Re: ARO-244 Motor Campulung

Post by suburban »

Din pacate imi place versiunea 244, cele cu bandourile de fibra pe usi, cu masca rotunda de plastic si motorul mai modern, adica ceva strain. Chiar nu m-as complica la ceva atat de vechi.
Cat m-a costa totusi o recarosare? Sau eventual o reomologare de motor? Si cat de complacata ar fi varianta a doua?
User avatar
myronutu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2351
Joined: 03 Feb 2008, 13:36
Location: cluj

Re: ARO-244 Motor Campulung

Post by myronutu »

o omologare de motor e 720 lei.daca e tdx euro 2 in acte trebyue sa pui neaparat andoria sau toyota.bafta.e frumoasa masina si nu e coapta.324 ala l am vazut in sinaia pe platforma mergea spre ploiesti.
User avatar
suburban
Incepator
Incepator
Posts: 40
Joined: 15 Feb 2012, 01:10

Re: ARO-244 Motor Campulung

Post by suburban »

myronutu wrote:o omologare de motor e 720 lei.daca e tdx euro 2 in acte trebyue sa pui neaparat andoria sau toyota.bafta.e frumoasa masina si nu e coapta.324 ala l am vazut in sinaia pe platforma mergea spre ploiesti.
Nu mi se pare mult suma de 720lei, insa e de ajuns doar sa fac rost de un Andoria, sa-l instalez si apoi omologa? M-as mira sa fie atat de usor procesul. Pana la urma am vazut destule motoare Andoria de vanzare, si din cate stiu s-ar potrivi bine la cutia care este acum pe ea.
simiflorin
Incepator
Incepator
Posts: 37
Joined: 14 Jun 2016, 23:53
Location: Crailsheim, Germania

Re: ARO-244 Motor Campulung

Post by simiflorin »

Aro 324 interventii pirotehnice. A fost pe olx acum vreo cateva saptamani. E tot al tau?
User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4674
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: ARO-244 Motor Campulung

Post by ydaniel »

Ca motorizare as alege Toyota(pachet:motor-cv-ct).
Din pacate modele noi sunt cam sensibile la rugina,multe plastice care scartaie...
Cel mai frumos ar fi un 240-241 din anii'70!
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: ARO-244 Motor Campulung

Post by Constantin »

Motor de Campulung in Canada?
Visezi frumos.Are nevoie de webasto chiar si in luna iulie.
E un Portaro de vanzare pe leboncoin.Cred ca are motor de Daihatsu/Bmw/Nissan.Masina merita vazuta.Poti sa o urci in container si sa o reabilitezi in garaj.Ideea cu masinile aro luate din Franta sau Portugalia este ca nu au avut parte de interventii de genul celor facute in Romania,la ureche,nu s-a umblat la motor,la cutie sau altceva.In Franta decat sa schimbi ambreiajul mai bine vinzi masina...
Vrei 244 cu Peugeot,cautam si poate gasim ceva bun.Au fost cateva masini de exceptie pe leboncoin.Gasirea perlei rare necesita ceva rabdare si mai ales noroc.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche
User avatar
suburban
Incepator
Incepator
Posts: 40
Joined: 15 Feb 2012, 01:10

Re: ARO-244 Motor Campulung

Post by suburban »

ydaniel wrote:Ca motorizare as alege Toyota(pachet:motor-cv-ct).
Din pacate modele noi sunt cam sensibile la rugina,multe plastice care scartaie...
Cel mai frumos ar fi un 240-241 din anii'70!
Din pacate nu imi permit sa dau 8-10.000€ pentru un exemplar bun din anii 70. Apoi mai adaugam 3000 pentru transport peste ocean...iar nevasta imi baga divort.
Da, motor Toyota as alege si eu, insa de unde. E plin de samsari care stau toata ziua pe OLX, eu am un servici, I have a life, nu am tot timpul din lume, plus ca nu sunt in tara. In Canada motorul Toyota este destul de raspandit.
User avatar
suburban
Incepator
Incepator
Posts: 40
Joined: 15 Feb 2012, 01:10

Re: ARO-244 Motor Campulung

Post by suburban »

Constantin wrote:Motor de Campulung in Canada?
Visezi frumos.Are nevoie de webasto chiar si in luna iulie.
E un Portaro de vanzare pe leboncoin.Cred ca are motor de Daihatsu/Bmw/Nissan.Masina merita vazuta.Poti sa o urci in container si sa o reabilitezi in garaj.Ideea cu masinile aro luate din Franta sau Portugalia este ca nu au avut parte de interventii de genul celor facute in Romania,la ureche,nu s-a umblat la motor,la cutie sau altceva.In Franta decat sa schimbi ambreiajul mai bine vinzi masina...
Vrei 244 cu Peugeot,cautam si poate gasim ceva bun.Au fost cateva masini de exceptie pe leboncoin.Gasirea perlei rare necesita ceva rabdare si mai ales noroc.
Chiar in prima postare am scris ca motorul de Campulung ar fi un dezastru in Canada. Prefer ceva modern, o caroserie mai moderna(ca cel albastru) si cu motor strain. Asta albastru are caroseria si sasiul destul destul de bune, cutiile astea sunt OK si cel mai important este ca l-am luat foarte ieftin. Singura problema este motorul. As vrea sa-l schimb, sa-l omologhez, sa ma car cu el o perioada, iar apoi doar dupa ce m-am obisnuit cu masina si ii cunosc bubele, o voi exporta. Ma gandeam sa bag doar un motor, fara sa o omologhez si sa ma dau cu ea numai cat sa o cunosc. Oricum sunt destul de confuz la hartii, acte si recarosari in romania.

Post Reply