Cum e cu reductoru'

Probleme, modificari, reparatii.

Moderators: costy84, socratee

Post Reply
User avatar
florin75
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 709
Joined: 13 Feb 2007, 12:54
Location: Bucuresti

Cum e cu reductoru'

Post by florin75 »

SERGHEI wrote: Cand vei vrea sa decuplezi  4x4 vei constata ca a ramas blocat !!!!!  Asa ca vei face o oferta de max 1000Euroi si gata ai luat-0...Dupa ce se raceste putin fierul vei vedea ca se decupleaza 4x4 si poti pleca cu ea linistit...Asa se intampla la aro din cauze multiple.....mai ales nivel ulei sau calitate proasta a acestuia...
Nici nu si-luat omu' Aro si deja il sperii! Problema descrisa apare in principal din cauza lipsei diferentialului central, care ar fi preluat diferentele de rotatie intre cele doua punti. Din aceasta cauza si producatorul recomanda sa nu se foloseasca 4x4 pe drumuri uscate, cu acoperamant dur, cel putin asa scrie in cartea tehnica a masinii mele. Se decupleaza usor daca se induc socuri in transmisie (exact asa scrie in cartea tehnica). Eu unul dau cu spatele vreo juma de metru si de obicei iese usor, nu astept sa se raceasca.

User avatar
tarzy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2646
Joined: 03 Dec 2006, 20:06
Location: Bucuresti
Contact:

Raspuns: Raspuns: cumpar aro 10

Post by tarzy »

si mai apare si daca exista diferente intre roti
florin75 wrote:
SERGHEI wrote: Cand vei vrea sa decuplezi  4x4 vei constata ca a ramas blocat !!!!!  Asa ca vei face o oferta de max 1000Euroi si gata ai luat-0...Dupa ce se raceste putin fierul vei vedea ca se decupleaza 4x4 si poti pleca cu ea linistit...Asa se intampla la aro din cauze multiple.....mai ales nivel ulei sau calitate proasta a acestuia...
Nici nu si-luat omu' Aro si deja il sperii! Problema descrisa apare in principal din cauza lipsei diferentialului central, care ar fi preluat diferentele de rotatie intre cele doua punti. Din aceasta cauza si producatorul recomanda sa nu se foloseasca 4x4 pe drumuri uscate, cu acoperamant dur, cel putin asa scrie in cartea tehnica a masinii mele. Se decupleaza usor daca se induc socuri in transmisie (exact asa scrie in cartea tehnica). Eu unul dau cu spatele vreo juma de metru si de obicei iese usor, nu astept sa se raceasca.
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)
SERGHEI
Banat
Banat
Posts: 2354
Joined: 27 Dec 2006, 15:14

Raspuns: Raspuns: cumpar aro 10

Post by SERGHEI »

Pai tocmai ca nu toata lumea stie asta ,si are si el ocazia sa scada la pret mai serios...Ca si eu l-am folosit numai pe noroaie (stiu ca unii nu cred...... ;D ;D  ) si cand vedeam ca nu iese,o lasam putin si dadeam usor un soc, doua ,in timp ce trageam incet de maneta...Partea nasoala... este cand sare singura si tu nu vrei asta ...atunci este de ras...
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Raspuns: Raspuns: cumpar aro 10

Post by George »

SERGHEI wrote: ...Partea nasoala... este cand sare singura si tu nu vrei asta ...atunci este de ras...
asta e defect,nu iesitul mai greoi. nu ti-ai dori sa afli cum e la o coborare d'aia... ca la branesti,dar ceva mai lunga
ARO CLUB ROMANIA

User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Raspuns: Raspuns: cumpar aro 10

Post by George »

tarzy wrote: si mai apare si daca exista diferente intre roti
daca ai diferente intre rotile de pe cele doua punti,nu se lasa cu blocat...ci cu rupt de grupuri sau planetare...sau chiar reductor. depinde care cedeaza primul,si asta exact din cauza expusa de florin:lipsa diferentialului central,adica a posibilitatii preluarii diferentei de nr de rotatii intre cele doua cardane.
daca ai roti diferite pe aceeasi punte,ai putea merge,teoretic,pt ca diferenta de rotatii o preiau satelitii,care asta sunt pusi sa faca. insa,aia nu sunt construiti sa functioneze asa,in continuu,si se supraincalzesc si se cam gripeaza si se cam rup,daca ai pretentia sa faci bucuresti-brasov "in carje" satelitii sunt facuti sa lucreze putin,numai pe viraje,de ex. la mers in linie dreapta ei stau pe loc.
si deja am facut topicul praf
ARO CLUB ROMANIA
User avatar
myke
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1336
Joined: 23 Mar 2007, 09:01
Location: Petrosani
Contact:

Raspuns: Cum e cu reductoru'

Post by myke »

nui bai de topic.....uite asta nam citit niciunde...am mai bagat ceva la cap \:D/ \:D/...greu 4x4 asta.... :-??...trebe sa fac rost de un manual de aro....dau la schimb unul de oltcit....ceva doritori? :-"
Image
User avatar
pupi
Junior
Junior
Posts: 83
Joined: 13 Feb 2007, 14:34
Location: sibiu
Contact:

Raspuns: Cum e cu reductoru'

Post by pupi »

hai ba nu umblati cu cioara vopsita lasa omu sa  si neg masina asa cum stie de ce sa faca tiganii de astea
:-@
ce de parca nu orice proprietar de aro10 nu stie ca reductoru se decupleaza mai greudin cauza lipsei dif. central
si daca nu cunoaste teoria strict ca la carte macar are experienta , ca doar s-o fi dat si el cu ee
numa bine
%-(
zbor la treaba
4x4 is my way
ProDesign "Thema" D.H.V.2
SUZUKI DR 350 SE
ARO 10.4 Powered by Renault
SERGHEI
Banat
Banat
Posts: 2354
Joined: 27 Dec 2006, 15:14

Raspuns: Cum e cu reductoru'

Post by SERGHEI »

Pai pupi...daca nu cumpara de la unul de pe aici mie imi pare normal sa ajutam un ,,viitor" ARO-ist care mai este si membru pe forum sa cheltuie banii cu folos.Are rost sa dea o carutza de bani si pe urma sa constate ca daca stia niste chichitze facea economii  si ramaneau bani pt imbunatatiri??
User avatar
pantelimon
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1499
Joined: 28 Jan 2007, 20:35
Location: Bucuresti

Raspuns: Cum e cu reductoru'

Post by pantelimon »

PAI DE CAND LUMEA ASTA cumparatorul vrea sa cumpere cat mai ieftin deci nodu in papura si cautarea de chichite plus afisarea unui dezinteres mi se pare foarte eficace in cumpararea unei masini.
vanzatorul in schimb vrea cat mai mult socoteste si cel mai mic surub care la pus pe un auto de cand il are asa ca dezavantajul unuia este favoarea altuia.
SERGHEI
Banat
Banat
Posts: 2354
Joined: 27 Dec 2006, 15:14

Raspuns: Cum e cu reductoru'

Post by SERGHEI »

Si toata lumea este fericita...  cred ca voi baga ceva la ,,vanzari" ca ma mananca....

Post Reply