Ambreiaj aro 10 1.6d
Moderators: mariusjaz, socratee
-
- Junior
- Posts: 51
- Joined: 16 Nov 2017, 20:00
Ambreiaj aro 10 1.6d
Daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi i legatura cu ambreiajul la aro 10 motor vw 1.6d.Nu gasesc nicaieri tipul asta de ambreiaj.Va dau cotele
Diametru disc 180mm-la fel cu cel de dacia
Diametru priza forta cutie la intre in disc 19.5mm cu 24dinti
Lungime priza 140mm
Diametru priza la intrare in cutie 19.9 tot cu 24 dinti.
Ce nu este in regula?
Ambreiajul care a fost pe masina era confectionat artizanal...
Placa de presiune este aceasi cu cea de dacia 1300,de 180mm
Diametru disc 180mm-la fel cu cel de dacia
Diametru priza forta cutie la intre in disc 19.5mm cu 24dinti
Lungime priza 140mm
Diametru priza la intrare in cutie 19.9 tot cu 24 dinti.
Ce nu este in regula?
Ambreiajul care a fost pe masina era confectionat artizanal...
Placa de presiune este aceasi cu cea de dacia 1300,de 180mm
-
- Junior
- Posts: 51
- Joined: 16 Nov 2017, 20:00
Re: Ambreiaj aro 10 1.6d
Poze cu ambreiajul
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Ambreiaj aro 10 1.6d
Volkswaghen are tipul ăla de discuri de ambreaj cu 24 de dinți la priză . .DIametru de 180, posibil să se găsească pe mașinile mici , cu motoare mici ,foarte vechi, gen golf 1,2, polo 1 . Mașina ta nu cred că a avut cutie în 5 viteze,.sau poate a avut,dar a avut alt motor de renault 1.9D/TD .
Ambreajul ăla a fost făcut artizanal,. ca nu au fost în stare să caute altul , și ca să facă să meargă baraca de mașină puțin,până să o vândă la altu .
Oricum ar fii diametrul ăla de 180 mm este mic, se traduce prin rezistentă scăzută în timp .Adică după 10 -20000 de km este gata,dacă nu se rup arcurile mai devreme (așa se întâmpla la cel de dacia montat pe cutie în 4 trepte de aro 10 ) . Poți să o faci să meargă provizoriu așa cât de cât cu un disc de golf 1 . Discurile de motor diesel au butucul canelat cu joc mărit în partea cu arcurile , cel de motor pe benzină este mai fix fără joc intre butuc și partea cu arcurile . Tu probabil o să găsești doar disc de motor pe benzină de golf 1, de 180 ,care să corespundă să il poti monta. Golf 1 1.5 D are disc de 190, 1.6D 200-210 . Placa de presiune se potrivește doar aia de dacia 1300-1310 de 180. Dacă ai uzat mansonul ăla canelat dintre priză și cutie trebuie să cauti altul pe la câmpulung . Poți să comanzi disc ,sau să mergi la un magazin unix,autokarma să vb cu cei de acolo,eventual faci comandă să aducă și să compari dacă se potrivește . Dacă nu poti returna piesele inapoi .
Intră și caută pe aici https://www.epiesa.ro/disc-ambreiaj-vw- ... at-100053/
Sunt curios ce mașină ai cumpărat ,făți un topic la prezentare mașini și pune niște poze cu porumbarul .
Ambreajul ăla a fost făcut artizanal,. ca nu au fost în stare să caute altul , și ca să facă să meargă baraca de mașină puțin,până să o vândă la altu .
Oricum ar fii diametrul ăla de 180 mm este mic, se traduce prin rezistentă scăzută în timp .Adică după 10 -20000 de km este gata,dacă nu se rup arcurile mai devreme (așa se întâmpla la cel de dacia montat pe cutie în 4 trepte de aro 10 ) . Poți să o faci să meargă provizoriu așa cât de cât cu un disc de golf 1 . Discurile de motor diesel au butucul canelat cu joc mărit în partea cu arcurile , cel de motor pe benzină este mai fix fără joc intre butuc și partea cu arcurile . Tu probabil o să găsești doar disc de motor pe benzină de golf 1, de 180 ,care să corespundă să il poti monta. Golf 1 1.5 D are disc de 190, 1.6D 200-210 . Placa de presiune se potrivește doar aia de dacia 1300-1310 de 180. Dacă ai uzat mansonul ăla canelat dintre priză și cutie trebuie să cauti altul pe la câmpulung . Poți să comanzi disc ,sau să mergi la un magazin unix,autokarma să vb cu cei de acolo,eventual faci comandă să aducă și să compari dacă se potrivește . Dacă nu poti returna piesele inapoi .
Intră și caută pe aici https://www.epiesa.ro/disc-ambreiaj-vw- ... at-100053/
Sunt curios ce mașină ai cumpărat ,făți un topic la prezentare mașini și pune niște poze cu porumbarul .
-
- Membru
- Posts: 146
- Joined: 15 Mar 2015, 19:18
Re: Ambreiaj aro 10 1.6d
Discuri cu 24 de dinti au fost si pe Renault 1.9 aspirat,diametru=200.
Priza seamana cu cea de Renault,ce cutie ai pe masina?
Priza seamana cu cea de Renault,ce cutie ai pe masina?
-
- Junior
- Posts: 51
- Joined: 16 Nov 2017, 20:00
Re: Ambreiaj aro 10 1.6d
Poze cutie
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru
- Posts: 146
- Joined: 15 Mar 2015, 19:18
Re: Ambreiaj aro 10 1.6d
Cutia este 5TR Renault.
Poti adapta ambreiaj de Renault 1,9.
Poti adapta ambreiaj de Renault 1,9.
- razvy
- Membru legendar
- Posts: 2492
- Joined: 07 Feb 2008, 20:49
- Location: beius bihor
- Contact:
Re: Ambreiaj aro 10 1.6d
Volanta de tdi avea ambreiaj dinala cu , cui? pune o poza cu ea , nu cred ca aia sa aiba disc de 180
-
- Junior
- Posts: 51
- Joined: 16 Nov 2017, 20:00
Re: Ambreiaj aro 10 1.6d
Nu inteleg ce vrei sa zici cu volanta cu cui...asta e volanta
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Ambreiaj aro 10 1.6d
Volanta aceea este fabricată în Ro . Este o replică a volantei de 180 dacia 130-1310,reinterpretată și adaptată motorului 1.6D de volkswaghen montat de aro și dacia . Nu am găsit nici o volantă care să se potrivească fără modificări, Mai mult din cauza coroanei ,la aro 10 electromotorul este amplasat în partea opusă , față de mașinile echipate cu motoare volkswaghen . Fizic poti monta o volantă,da nu poti monta electromotorul, bendixul va lovii în masa de fier ,în loc să existe acolo coroana . Eu am modificat o volantă de 210, de vw pasat din 87, 1.6 TD CY . Am trimis-o la un atelier în ungaria să o facă ,corespunzător cerintelor mele . Au strunjit volanta pe spate spre motor au montat coroana de Golf 2 1.6 TD , au reechilibrato dinamic .
Unii spuneau că au existat și volante de 200 mm ,pe motoru de 1.6 D de vw montat pe aro 10 . Tind să nu cred asta,cred că erau modificate ulterior de alții .
Cum este acum,nu poti monta alt tip de placa de presiune, nu incape fizic .
Unii spuneau că au existat și volante de 200 mm ,pe motoru de 1.6 D de vw montat pe aro 10 . Tind să nu cred asta,cred că erau modificate ulterior de alții .
Cum este acum,nu poti monta alt tip de placa de presiune, nu incape fizic .
-
- Membru
- Posts: 146
- Joined: 15 Mar 2015, 19:18
Re: Ambreiaj aro 10 1.6d
Daca posta si o fotografie cu carcasa de ambreiaj,era altceva.
Electromotor stanga /dreapta,in functie de carcasa ambreiaj.
Electromotor stanga /dreapta,in functie de carcasa ambreiaj.
-
- Junior
- Posts: 72
- Joined: 14 Nov 2016, 23:37
- Location: Craiova
Re: Ambreiaj aro 10 1.6d
Bun, ai spus ce dimensiuni au componentele, dar n-ai spus ce nu-ti place. Ce face/nu face ambreiajul, de ce l-ai desfacut? Daca-ti patineaza, ia un disc de Golf 1 sau 2 (ca-s la fel), de 180 si pune-l, cu placa de Dacia. Daca ai fi avut cutie cu 4 trepte, puteai pune linistit disc de Dacia, cu tot cu priza de putere de Dacia.
E ciudata priza aia a ta. Eu am tot motor de Golf, dar cutie cu 4 trepte si ambreiaj de 200 (nu de Dacia). Axul ambreiajului este identic cu ala de Dacia, in partea de la cutie. Capatul dinspre motor este la fel cu al tau: 24 dinti. Oricum, prize ca alea nu (mai) gasim la magazin...
Cit despre chestiunea cu carcasa ambreiajului si amplasarea electromotorului, nu am vazut nici un exemplar cu electromotorul pe stinga, ci doar pe dreapta, la fel cum este si la masinile cu motor Dacia.
E ciudata priza aia a ta. Eu am tot motor de Golf, dar cutie cu 4 trepte si ambreiaj de 200 (nu de Dacia). Axul ambreiajului este identic cu ala de Dacia, in partea de la cutie. Capatul dinspre motor este la fel cu al tau: 24 dinti. Oricum, prize ca alea nu (mai) gasim la magazin...
Cit despre chestiunea cu carcasa ambreiajului si amplasarea electromotorului, nu am vazut nici un exemplar cu electromotorul pe stinga, ci doar pe dreapta, la fel cum este si la masinile cu motor Dacia.