Reconditionare reductor Aro 10

Cutii de viteze si transfer, planetare, ambreiaje, diferentiale. Tipuri, reparatii, modificari.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Reconditionare reductor Aro 10

Post by Misi din Cluj »

Operatiunea Reductoru’ – Do It Yourself!

Vazand topicul lui Ionut, mi-am facut curaj si astazi dupamasa am demontat reductorul.

-Am demontat tamburul de la frana de mana (fig1);
-Am demontat traversa reductorului (fig2);
-Am  demontat capacul de vizitare de sus (fig5, fig4);
-Am demontat capacul din spate al carcasei reductorului in care se afla pinionul de kilometraj (fig3);
-Am demontat capacele de vizitare laterale ale reductorului (fig2, fig6);
-Am desfacut suruburile carcasei reductorului, dupa care am desfacut reductorul in doua;
-Am demontat piulta de pe capatul arborelui cutiei de viteze;
-Am luat jos pinionul;
-Am desfacut suruburile de prindere al reductorului pe cutie si am luat jos reductorul de pe cutie;

Nu a fost asa de complicat, cum parea la inceput!

Nu sant probleme majore, va trebui sa schimb simeringurile si intr-un loc este o bucata rupta din capac, din fercire nu este afectata rezistenta carcasei , deci va fi tratata cu “Doctor Poxilinaâ€
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Misi din Cluj on 13 May 2008, 21:59, edited 1 time in total.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980

User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Reconditionare reductor Aro 10

Post by Misi din Cluj »

...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Reconditionare reductor Aro 10

Post by Misi din Cluj »

...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Reconditionare reductor Aro 10

Post by Misi din Cluj »

...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980

User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Reconditionare reductor Aro 10

Post by Misi din Cluj »

...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
User avatar
Ionut
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 466
Joined: 01 Sep 2007, 21:08
Location: Viseu de Sus, Maramures

Re: Reconditionare reductor Aro 10

Post by Ionut »

Oooo, foarte frumos  ;)
Nu-i asa greu si-i frumos cu atatea fiere facute cu atata maiestrie si care merg perfect unu cu altu.
Daca vrei si crezi ca reductorul e la fel cu al meu, iti zic marimile simeringurilor, eu cred ca le am notate pe toate in caietul meu gros din casa  ;). (de fapt trebuie sa le am)
Si eu am schimbat toate simeringurile si am pus silicon rosu intre carcase si sunt optimist si sper ca nu o sa mai vad picatura de ulei  b-(
Bafta in continuare!  :D
Stand or die.
User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Reconditionare reductor Aro 10

Post by Misi din Cluj »

Reteta “Pantelimonâ€
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Reconditionare reductor Aro 10

Post by Misi din Cluj »

...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Reconditionare reductor Aro 10

Post by Misi din Cluj »

Si sa nu uit de simeringuri:

42x65x12 - intre cutie si reductor;
40x62x10 - la iesrea fata, unde vine cardanul fata;
42x65x10 - la iesirea catre spate unde este montata flansa cardanului spate sau tamburul franei de mana, in functie de model.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Reconditionare reductor Aro 10

Post by Soryn »

"" artist""  sunteti mareee....

aveam si eu o rugaminte,,cred ca e cam offtopic,,,,,..

o poza cu  axul-mai detaliata--cu melcul din reductor--si cu pinionul cel mic de chilometraj, daca se poate,, :>-

spor la biibiiliit
Last edited by Soryn on 14 May 2008, 23:04, edited 1 time in total.
User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Reconditionare reductor Aro 10

Post by Misi din Cluj »

Iata pozele!
Ma mult, nu le-am desfacut ca nu are rost sa desfac ceva, care functioneaza
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Reconditionare reductor Aro 10

Post by Soryn »

tot respectu-l ""nenea""Misi

sunt curios cum a intrat capacu acela cu pinionu mic ,,,pe axul cu melcul ;D(sau inca nu leati asamblat ;D)


nu e nevoie de detalii-, .un pic mai chinuit,,,sau daca sunt uzate putin,, mai usor ;D

:>-

spor la treaba in continuare :>-
User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Reconditionare reductor Aro 10

Post by Misi din Cluj »

Astazi mi-am uzat picoarele, atat am umblat dupa simeringuri  :-??
Mai ales alea mari nu se gaseau (42x65x12 si 42x65x10).
Pe la urma am gasit 42x65x10, si am luat mai multe bucati.
42x65x12 nu exista, deci o sa pun in locul sau 42x65x10. 
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
georgenis
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 797
Joined: 28 Mar 2007, 14:04
Contact:

Re: Reconditionare reductor Aro 10

Post by georgenis »

42X65X12 exista, am eu unul acasa facut de Fartec. Si la iesirea catre cardanul spate eu am tot 42x65x12 si la reductorul de rezerva la fel. Se gaseste pe la magazinele de Dacia, e folosit si la papuc. Eu am cumparat simeringuri Corteco pentru ca sunt mai bune.
User avatar
pantelimon
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1499
Joined: 28 Jan 2007, 20:35
Location: Bucuresti

Re: Reconditionare reductor Aro 10

Post by pantelimon »

MAMAAA!!! misiii ce santier ai facut  :-j  :)>- misto si ingineria cu piulita acum nare cum sa nu inteleaga tot romanul adica poate sa scoata poze la imprimanta si le baga sub nas la mecanicosi nu?cu poza in fata n-ai cum s-o mai scrantesti

Post Reply