ARO CARPAT 10.5 in europa = 11.4 in ro . HELP

Tipuri, performante, probleme, reparatii, modificari.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
claus4fly
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 279
Joined: 23 May 2008, 19:17
Location: Petrosani(HD)
Contact:

ARO CARPAT 10.5 in europa = 11.4 in ro . HELP

Post by claus4fly »

Dragilor stiu ca sunt modele destul de rare, dar poate ajutati cu un sfat pertinent !

Cu pompa de injectie originala merge 50 m si se opreste, mai porneste dupa cateva ore tot 50 m. cu pompa clasica merge bine, dar normal ca nu in parametrii.
Si vreau sa fie original, totusi.

Este modelul care il are sau avea colegul Constantin, zecarul cu 5 usi(4+hayon)cu motorizare 1.9 DTI adica ala dintre TDI si DCI(pompa de injectie fara cablu de acceleratie), cutie Peugeot, punte spate Aro 24x cu blocant.

Multumiri anticipate.

User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: ARO CARPAT 10.5 in europa = 11.4 in ro . HELP

Post by Constantin »

Ar putea fi din calculator sau din cipul de la cheie(el comandă pompa epic)...
Actualul proprietar al Carpatului este Cornel Ionescu din Vâlcea (îl poți găsi pe feisbuc cu același nume)...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche
User avatar
claus4fly
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 279
Joined: 23 May 2008, 19:17
Location: Petrosani(HD)
Contact:

Re: ARO CARPAT 10.5 in europa = 11.4 in ro . HELP

Post by claus4fly »

ok, multumesc.
Desi teoretic daca e din cipul de la cheie nu ar trebui sa porneasca.

Ma gandesc la vreun senzor de la motor-computer.

Si nu am gasit inca nici unu' bun la diagnoza in zona, doar dupa ce se termina nebunia asta cu virusu', sa-l duc pe platforma la Alba la frate-meu.
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: ARO CARPAT 10.5 in europa = 11.4 in ro . HELP

Post by Soryn »

Mârțoagă lu constantin nu avea cip în cheie (contact pre 2002) .
În schimb avea imobilizator adițional cobra . Imobilizatoru prelua unu- două circuite și le întrerupea în lipsă sticului cu 'cip' . Fara stic nu pornea ,electromotorul rotea motoru . In era camerelor de fimat, poate pui si tu niste poze pe aici .

User avatar
claus4fly
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 279
Joined: 23 May 2008, 19:17
Location: Petrosani(HD)
Contact:

Re: ARO CARPAT 10.5 in europa = 11.4 in ro . HELP

Post by claus4fly »

Poze la vara cand moare virusu', ca-i la un prieten in curte. si in telefon nu mai am ca l-am schimbat, erau in telefonul ala vechi...

Post Reply