Dragilor stiu ca sunt modele destul de rare, dar poate ajutati cu un sfat pertinent !
Cu pompa de injectie originala merge 50 m si se opreste, mai porneste dupa cateva ore tot 50 m. cu pompa clasica merge bine, dar normal ca nu in parametrii.
Si vreau sa fie original, totusi.
Este modelul care il are sau avea colegul Constantin, zecarul cu 5 usi(4+hayon)cu motorizare 1.9 DTI adica ala dintre TDI si DCI(pompa de injectie fara cablu de acceleratie), cutie Peugeot, punte spate Aro 24x cu blocant.
Multumiri anticipate.
ARO CARPAT 10.5 in europa = 11.4 in ro . HELP
Moderators: mariusjaz, socratee
- claus4fly
- Membru Devotat
- Posts: 279
- Joined: 23 May 2008, 19:17
- Location: Petrosani(HD)
- Contact:
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: ARO CARPAT 10.5 in europa = 11.4 in ro . HELP
Ar putea fi din calculator sau din cipul de la cheie(el comandă pompa epic)...
Actualul proprietar al Carpatului este Cornel Ionescu din Vâlcea (îl poți găsi pe feisbuc cu același nume)...
Actualul proprietar al Carpatului este Cornel Ionescu din Vâlcea (îl poți găsi pe feisbuc cu același nume)...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- claus4fly
- Membru Devotat
- Posts: 279
- Joined: 23 May 2008, 19:17
- Location: Petrosani(HD)
- Contact:
Re: ARO CARPAT 10.5 in europa = 11.4 in ro . HELP
ok, multumesc.
Desi teoretic daca e din cipul de la cheie nu ar trebui sa porneasca.
Ma gandesc la vreun senzor de la motor-computer.
Si nu am gasit inca nici unu' bun la diagnoza in zona, doar dupa ce se termina nebunia asta cu virusu', sa-l duc pe platforma la Alba la frate-meu.
Desi teoretic daca e din cipul de la cheie nu ar trebui sa porneasca.
Ma gandesc la vreun senzor de la motor-computer.
Si nu am gasit inca nici unu' bun la diagnoza in zona, doar dupa ce se termina nebunia asta cu virusu', sa-l duc pe platforma la Alba la frate-meu.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: ARO CARPAT 10.5 in europa = 11.4 in ro . HELP
Mârțoagă lu constantin nu avea cip în cheie (contact pre 2002) .
În schimb avea imobilizator adițional cobra . Imobilizatoru prelua unu- două circuite și le întrerupea în lipsă sticului cu 'cip' . Fara stic nu pornea ,electromotorul rotea motoru . In era camerelor de fimat, poate pui si tu niste poze pe aici .
În schimb avea imobilizator adițional cobra . Imobilizatoru prelua unu- două circuite și le întrerupea în lipsă sticului cu 'cip' . Fara stic nu pornea ,electromotorul rotea motoru . In era camerelor de fimat, poate pui si tu niste poze pe aici .
- claus4fly
- Membru Devotat
- Posts: 279
- Joined: 23 May 2008, 19:17
- Location: Petrosani(HD)
- Contact:
Re: ARO CARPAT 10.5 in europa = 11.4 in ro . HELP
Poze la vara cand moare virusu', ca-i la un prieten in curte. si in telefon nu mai am ca l-am schimbat, erau in telefonul ala vechi...