ARO M461 -Restaurare-modificare
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
ARO M461 -Restaurare-modificare
Va salut,
Am incercat sa gasesc informatii pe urmatoarea tema dar nu am gasit ceva compact si la subiect, Asa ca o iau de la capat.
ARO M461 Restaurare-modificare sau cum s-o fi chemand:
Doresc sa detin un ARO M461,cu urmatoarele caracteristici:
- in stare foarte buna, ORIGINALA
-de preferinta "militar"
-cu motor schimbat si omologat, pana in 100 CP
-eventual cu franele pe disc
Am sanse sa gagesc asa ceva?
Cu multumiri anticipate,
cim95
Am incercat sa gasesc informatii pe urmatoarea tema dar nu am gasit ceva compact si la subiect, Asa ca o iau de la capat.
ARO M461 Restaurare-modificare sau cum s-o fi chemand:
Doresc sa detin un ARO M461,cu urmatoarele caracteristici:
- in stare foarte buna, ORIGINALA
-de preferinta "militar"
-cu motor schimbat si omologat, pana in 100 CP
-eventual cu franele pe disc
Am sanse sa gagesc asa ceva?
Cu multumiri anticipate,
cim95
-
- Membru
- Posts: 146
- Joined: 15 Mar 2015, 19:18
Re: ARO M461 -Restaurare-modificare
Se pot monta discuri fata ,spate.
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: ARO M461 -Restaurare-modificare
Pai nu-l mai ai pe Decebal???
- oncioiuo
- Membru legendar
- Posts: 1225
- Joined: 05 Mar 2015, 18:42
- Location: Sector 1, Bucuresti
Re: ARO M461 -Restaurare-modificare
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 -Restaurare-modificare
Pe DECEBAL il mai am dar ar fi pacat sa incep sa-l modific. Este vehicul istoric.
Ma gandesc la un M ptr. off-road. Caroseria originala, motor mai puternic, mai performant cu consum mai mic, frane sigure.
Sper ca fiind omologat in Romania, sa nu trebuieasca sa-l omologhez in Austria. Costuri prea mari!
Ma gandesc la un M ptr. off-road. Caroseria originala, motor mai puternic, mai performant cu consum mai mic, frane sigure.
Sper ca fiind omologat in Romania, sa nu trebuieasca sa-l omologhez in Austria. Costuri prea mari!
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: ARO M461 -Restaurare-modificare
In urma cu fix 3 ani a fost de vanzare un M 461 refacut,cu motor Andoria euro 2,servo,directie,servo frana,cv in 5 trepte,discuri fata spate,scaune piele,jante Enkei,anvelope Mt Michelin la pretul de 3000e.
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 -Restaurare-modificare
Da, a fost acum exact 3 ani!
Dupa nr. mare de raspunsuri, imi dau seama ca toti se intreaba: Ce mai vrea si asta?
Mai astept raspunsuri.
Dupa nr. mare de raspunsuri, imi dau seama ca toti se intreaba: Ce mai vrea si asta?
Mai astept raspunsuri.
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: ARO M461 -Restaurare-modificare
Ideea e sa cauti ca sigur apare ceva bun,nu te arunca din prima!
Vezi ca sunt multi samsari,cu multe junghiuri de IMS care de care mai traforate si cer multi bani.
II vezi dupa faţa lor ca sunt numai dupa bani si te incanta cu niste povesti de nici pisica nu crede.
Vezi ca sunt multi samsari,cu multe junghiuri de IMS care de care mai traforate si cer multi bani.
II vezi dupa faţa lor ca sunt numai dupa bani si te incanta cu niste povesti de nici pisica nu crede.
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 -Restaurare-modificare
Nu ca sa ma laud, dar acum sunt mai putin habarnist ca si acum 4 ani cand l-am cumparat pe DECEBAL.
Pentru mine este foarte important ca M-ul sa fie refacut/transformat, etc de cineva care stie ce face. Omologarea motorului este cea mai importanta conditie. Conform legislatiei de pe meleagurile astea, probabil si din Romania, motorul nou nu are voie sa fie mai puternic decat cel original decatin raport 1:1,3, adica max. 100 CP.
M-as mira sa gasesc ce caut eu dar, poate-poate.
Pentru mine este foarte important ca M-ul sa fie refacut/transformat, etc de cineva care stie ce face. Omologarea motorului este cea mai importanta conditie. Conform legislatiei de pe meleagurile astea, probabil si din Romania, motorul nou nu are voie sa fie mai puternic decat cel original decatin raport 1:1,3, adica max. 100 CP.
M-as mira sa gasesc ce caut eu dar, poate-poate.
- vercingetorix
- Membru legendar
- Posts: 2396
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: ARO M461 -Restaurare-modificare
Daca ai buget : https://www.olx.ro/oferta/aro-m461-ims- ... 38a62afab0
Daca nu Aro, atunci ce ?
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 -Restaurare-modificare
Da, asta ar fi minunata, dar la pretul pe care mi-l inchipui eu.
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: ARO M461 -Restaurare-modificare
Motor D 127 vopsit cu bronz=o
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 -Restaurare-modificare
Pentru lamurirea mea:
-Ce inseamna "omologare" in RO ?
Eu inteleg ca s-au facut modificari importante, ca motor, sau frane, sau servo..etc si s-a facut o verificare tehnica prin care se atesteaza ca vehiculul este ok, din punct de vedere tehnic, si ca poate circula.
Intreb asta fiindca citesc anunturi unde se vand tot felul de hibrizi si care poseda "acte in regula"
Din ce vad in pozele atasate anunturilor,nu-mi vine sa cred ca-i chiar ok "omologarea"
Ce sa inteleg?
-Ce inseamna "omologare" in RO ?
Eu inteleg ca s-au facut modificari importante, ca motor, sau frane, sau servo..etc si s-a facut o verificare tehnica prin care se atesteaza ca vehiculul este ok, din punct de vedere tehnic, si ca poate circula.
Intreb asta fiindca citesc anunturi unde se vand tot felul de hibrizi si care poseda "acte in regula"
Din ce vad in pozele atasate anunturilor,nu-mi vine sa cred ca-i chiar ok "omologarea"
Ce sa inteleg?
-
- Nou venit
- Posts: 2
- Joined: 17 Jul 2019, 12:38
- Location: GHEORGHENI
Re: ARO M461 -Restaurare-modificare
Bună!
Am un M şi vreau să îi pun servo direcţie, a pus cineva? ce caseta s-ar potrivi?
Şi eventual aş schimba şi frânele pe disc... are cineva aşa ceva? Ce s-ar potrivi?
Am punţi de TV cu motor de BV
Am un M şi vreau să îi pun servo direcţie, a pus cineva? ce caseta s-ar potrivi?
Şi eventual aş schimba şi frânele pe disc... are cineva aşa ceva? Ce s-ar potrivi?
Am punţi de TV cu motor de BV
- vercingetorix
- Membru legendar
- Posts: 2396
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: ARO M461 -Restaurare-modificare
Citeste aici, de fapt e foarte interesant intregul topic : viewtopic.php?f=5&t=2638&start=15
Daca nu Aro, atunci ce ?