Probleme cu cilindrii noi Aro 243

Suspensii, frane, directie, roti. Tipuri, modificari, reparatii.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
CatalinMotorga
Junior
Junior
Posts: 64
Joined: 23 Feb 2021, 21:00
Location: Suedia

Probleme cu cilindrii noi Aro 243

Post by CatalinMotorga » 19 Mar 2022, 16:08

Salutare grup.🙌
Revin din nou cu o situație întâmpinată de data asta la sistemul de frânare.
Am montat pe Aro-ul meu din 88 cilindrii Autospeed noi Achiziționați insa îmi curg toți la cele 4 roti ale mașinii.
Acum, am tot căutat soluții și păreri și pana in prezent am primit niște sfaturi insa nu sunt foarte sigur pe ele de aceea deschid un topic aici in speranța ca cineva a mai avut problema asta și a rezolvat-o.

Din discuții, am primit sfatul ca sa montez un anumit tip de Garnituri de presiune, niște garnituri din Spania.
Având și cilindrii vechi, tot autospeed am decis sa experimentez pe ei prima data și când am scos pistonul din carcasa cilindrului am constatat ca garniturile noi sunt mai mici ca dimensiune la interior decât cele originale.
Cu toate astea, am reușit sa le pun pe piston și apoi intra destul de ușor in carcasa la loc.

Acum aștept sa primesc si garniturile originale cele ce se potrivesc la dimensiune cu cele vechi si apoi intru din nou cu mașina in servici si am sa încep experimentul Alba-neagra.
Insa ar fi bine dacă asi auzi niște păreri aici.
De exemplu, dacă si cu garniturile “noi” ce sunt pe drum acum din Romani o sa curgă , sa încerc totuși cu garniturile Spaniole?

Am sa atașez poze unde puteți vedea diferența dintre garniturile noi ai cele ce erau deja in cilindrii vechi.
Cilindrii ce sunt montati pe Aro sunt identici cu cei ce AU fost montati pe mașina înainte.
Atașez poze și cu cilindrii de la o roata ce sunt montati pe Aro.

O alta întrebare ar fi referitoare la inelele din capătul pistonului.
Când am scos pistonul inelul este despărțit la capete insa unii zic ca acel inel trebuie sa aibă capetele apropiate.
Am sa agaud doua poze unde puteți vedea inelul cu despărțitură si apoi când am apropiat capetele.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Aro, a new passion or....journey


CristianTase
Membru
Membru
Posts: 191
Joined: 26 Oct 2020, 18:22
Location: Sibiu

Re: Probleme cu cilindrii noi Aro 243

Post by CristianTase » 20 Mar 2022, 07:52

Eu am folosit garniturile de care vorbesti si nu am avut probleme. Vei vedea
Multumesc, cu stima Cristian Tase / Aro 10 / Sibiu / 0742141585 / cristiantase@yahoo.com

CatalinMotorga
Junior
Junior
Posts: 64
Joined: 23 Feb 2021, 21:00
Location: Suedia

Re: Probleme cu cilindrii noi Aro 243

Post by CatalinMotorga » 20 Mar 2022, 22:24

CristianTase wrote:
20 Mar 2022, 07:52
Eu am folosit garniturile de care vorbesti si nu am avut probleme. Vei vedea

Mulțumesc de răspuns.
Referitor la inelele din capătul pistonului, cum ai procedat?
După cum am zis eu am fost sfătuit sa strâng inelele pana capetele sunt apropiate insa am un sentiment ca nu ar fi trebuit sa fac asta, cred ca inelul trebuie sa fie desfăcut…sau?!?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Aro, a new passion or....journey

User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4072
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Probleme cu cilindrii noi Aro 243

Post by ardeleanu » 21 Mar 2022, 00:00

Exista doua lucruri pe masina de care nu trebuie sa te atingi daca nu esti de meserie : franele si directia. Sunt elemente de siguranta pe care nu le montezi "dupa ureche" sau sfaturile prietenilor.
Poti sa incepi prin a invata alaturi de cineva cu experienta, nu singur. Sunt o multime de detalii pe care nu poti sa le inveti din carti sau tutoriale.
Daca te plimbi cu masina pe terenul tau privat, problema ta, dar in trafic lucrurile pot sa se termine foarte prost si pentru cei din jurul tau.
Spor la munca!


CatalinMotorga
Junior
Junior
Posts: 64
Joined: 23 Feb 2021, 21:00
Location: Suedia

Re: Probleme cu cilindrii noi Aro 243

Post by CatalinMotorga » 21 Mar 2022, 01:02

ardeleanu wrote:
21 Mar 2022, 00:00
Exista doua lucruri pe masina de care nu trebuie sa te atingi daca nu esti de meserie : franele si directia. Sunt elemente de siguranta pe care nu le montezi "dupa ureche" sau sfaturile prietenilor.
Poti sa incepi prin a invata alaturi de cineva cu experienta, nu singur. Sunt o multime de detalii pe care nu poti sa le inveti din carti sau tutoriale.
Daca te plimbi cu masina pe terenul tau privat, problema ta, dar in trafic lucrurile pot sa se termine foarte prost si pentru cei din jurul tau.
Spor la munca!
Nu cred ca sa pus vreodată problema de a ghici când e vorba de partea de siguranța, insa da acum adun informații și încerc sa ii dau de cap.
In principiu cam știu care e buba insa cu cât mai multe confirmări cu atât mai bine.
Acum ca experimentez pe un set de cilindrii vechi, ii desfac și-i ii întorc pe toate părțile nu cred ca e o treaba rea, in viitor va trebuii sa știu sa repar singur sau sa schimb Garnituri. Asta e fain la Aro printre altele, dacă nu esti mecanic… devii unul.🤣🤣
Sper ca săptămâna viitoare sa intru iar in atelier pentru ultima parte a lucrării și totul voi face împreuna cu mecanici autorizați și bine-nțeles frânele vor fi verificate cum trebuie înainte sa ies pe drumurile publice .
Aro, a new passion or....journey


Post Reply