Eu nu vreau sa restaurez mașina , doar sa înlocuiesc piese defecte, bucși pivoți etc.toni wrote: ↑03 Apr 2021, 00:37 O restaurare a unui ARO presupune multe costuri. Pornind de la mecanica, electrica, tinichigerie, vopsitorie si asa mai departe. Nu stiu ce piese ai cumparat tu de cei 3000 de lei, dar vezi ca nu tot ce e in magazin se si potriveste sau tine mai mult de cateva mii de km
Pentru o restaurare ca la carte ai de lucrat mult la partea mecanica sa fie fiabila. Inseamna sa ajungi sa fi prieten cu strungarul, sa modifici piesele proaste (vechi sau noi din magazin). Doar un set de cauciucuri mai de doamne ajuta sunt minim 1500-1700 de lei. Usor, usor se aduna sumele astea si ajungi la suma pe care am scris-o eu .
Sa nu uitam de acte. Masinile de la armata trebuie sa fie autentificate de RAR inainte sa fie inscrise in circulatie. Asteapta-te si acolo la costuri semnificative plus diverse cereri mai mult sau mai putin pe fata de a acorda anumite "atentii".
Deocamdată atâta ma au costat piesele, și nu cred ca mai trebuie multe pentru ca mașina sa fie funcțională.
Costuri extra desigur pot apărea dacă am sa schim motor și chestii de genu, insa doar ca sa o pun pe linia de plutire și sa funcționeze cu piesele ce le-am găsit nu cred ca voi ajunge la 3000 euro.
Da, știu ca unele piese noi nu vor tine foarte mult, asta e, se schimba și e adevărat ca poți sa bagi lejer și 15.000 de euro in mașina dar nah acum depinde ce vrei pe ea și de la ea.
Extra costuri or sa fie e o mașina care cere reparații.
Înscrierea nu ma costa mult aici in Suedia cu asta am noroc și din fericire nu e nevoie de atenții și alte cadouri, e o alta cultura, una sănătoasă din punctul asta de vedere.