oare e greu?

Suspensii, frane, directie, roti. Tipuri, modificari, reparatii.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
roadrunn3r16
Incepator
Incepator
Posts: 34
Joined: 21 Sep 2009, 19:20
Location: Baia Sprie, Maramures
Contact:

oare e greu?

Post by roadrunn3r16 »

http://www.youtube.com/watch?v=Ozs3Q2fdZCU
am dat de acest video, si mi se pare o idee buna, adica pana acum ma gandeam sa adaptez un motor strain pe sasiu de M, dar cred ca e mai usor de adaptat caroseria de M pe un sasiu de patrol modelul pe foi de arc, cel cu motor de 3.3 turbo. tentanta idee, ce parere aveti?
the power of 4x4! you can go fast i can go anywhere!

User avatar
wolfman
Membru
Membru
Posts: 196
Joined: 24 Mar 2011, 00:32
Location: Bucuresti

Re: oare e greu?

Post by wolfman »

Ma intreb, daca tot pui mana pe un Patrol, de ce sa il strici schimband caroseria? Ma gandesc ca diferenta de pret intre un Patrol fara caroserie si unul intreg e destul de mica, asta doar daca nu gasesti unul rasturnat.
User avatar
tudop
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 773
Joined: 02 Sep 2007, 15:13
Location: Iasi
Contact:

Re: oare e greu?

Post by tudop »

Caroseria de M e mai usoara decat aia de Patrol ;D Si in plus, dureaza vreo jumate de an ca sa faci asa ceva in curte, deci te tine ocupat ;))
roadrunn3r16
Incepator
Incepator
Posts: 34
Joined: 21 Sep 2009, 19:20
Location: Baia Sprie, Maramures
Contact:

Re: oare e greu?

Post by roadrunn3r16 »

de regula patrolul respectiv, daca iei unu mai ieftin ii vai de mama ei caroserie, dar sasiu e rezistent, si daca iei fara caroserie risti sa fie mai scump decat o masina intreaga(pe incercate), si cu un elevator, un aparat de sudura si ceva profile metalice zic ca se poate face treaba respectiva, iar la urma faci impresie ;) pui un esapament gol marit in diametru direct din turbo, niste roti maricele, eventual muti puntiile sub foile de arc(in mod normal la patrol sunt deasupra) si te alegi cu un mini monster M :)). un patrol acceptabil ca pret pt un asemenea proiect ii in jur de 1000 de euro, mai vinzi din el la dezmembrare ce nu iti trebuie mai scoti un ban din investitie, si dupa care omoru' prin noroiu' :)) bineinteles ca nu o sa se poata inmatricula deoarece trece la statut de prototip(am vb deja la rar), se poate dar te costa o avere :)), asa ca rezulta doar o masina de off road, fara drept de circulatie pe drumurile publice, dar am fi ca niste copii cu jucarii mari :D. ce ziceti?
the power of 4x4! you can go fast i can go anywhere!

Post Reply