De la caruta de pepeni, la automobil istoric.
Moderators: Werner, mariusjaz, socratee
- alex
- Membru legendar
- Posts: 1518
- Joined: 12 Mar 2007, 23:16
- Location: Bucuresti
Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.
cum a facut cu tuv la motorul de bv?
nu scoate fum?
al meu bv nu se incadra in " normele" itp romanesti nici dupa ce am refacut motorul si am schimbat capul hidraulic....
nu verifica noxele la masinile istorice?
nu scoate fum?
al meu bv nu se incadra in " normele" itp romanesti nici dupa ce am refacut motorul si am schimbat capul hidraulic....
nu verifica noxele la masinile istorice?
happily mending an Aro 320 D127
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5005
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.
In Franta nu se face controlul noxelor la masinile clasate ca fiind istorice dar nici nu ai voie sa circuli cu ele zi de zi.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.
Caroseria a fost în stare relativ buna. Câteva rupturi, rugina relativ putina. Sasiul a fost rupt în mai multe locuri. Tehnica si partea electrica au fost varza. Nu pot sa apreciez lucrarile, nu am vazut cum a fost lucrata masina, dar daca a trecut TÜV-ul si a luat si paragraful de istorica, a fost cautata de inginerii de la TÜV în ultima gaura. La primul avânt masina a trecut verificarea tehnica cu foarte bine, dar a fost respins la paragraful de istorica, pentru ca avea jantele care sunt si acuma pe masina (7x15"). Cei de la TÜV au stiut ca trebuie sa aibe cauciucuri 6.50x16. Pe urma a pus un set de roti "cu împrumutul" de la alt coleg AROist si a primit si certificatul de istorica.
Motorul BV trebuie sa se încadreze în normele timpului din care este masina. Daca pompa este reglata cum trebuie si injectoarele sunt ca lumea, nu are cum sa nu treaca. Un Volvo, Toyota, sau Nissan din acel timp, scoate la fel, fum cât bratul de gros.
Motorul BV trebuie sa se încadreze în normele timpului din care este masina. Daca pompa este reglata cum trebuie si injectoarele sunt ca lumea, nu are cum sa nu treaca. Un Volvo, Toyota, sau Nissan din acel timp, scoate la fel, fum cât bratul de gros.

- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4643
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.
In Romania,din pacate nu este nici un 244 istoric,doar 240-241-243-10!
-
- Incepator
- Posts: 44
- Joined: 08 Aug 2015, 23:29
- Location: Romania - Franta, in general
Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.
Din cate stiam, constructia lui 244 a inceput mai devreme de 1986, deci ar putea fi facut ca vehicul istoric. Ma intreb, chiar nu exista nici unul?
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4643
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.
Nu au mai ramas intregi 244.
- George
- Administrator
- Posts: 6936
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.
Usor de zis ca a fost o baza buna, dar aia care au vazut-o inaintea mea n-au avut aceeasi impresie. Masina a stat ceva la vanzare, inclusiv eu am luat-o cam la doua saptamani dupa vizionare, ca in poze arata mai bine ca in realitate. Deci...nu se inghesuie lumea concret, cu cash...doar cu vorbe.
ARO CLUB ROMANIA
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.
Au mai rămas şi întregi dar trebuiesc căutate.ydaniel wrote:Nu au mai ramas intregi 244.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4643
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.
Cunosc 244,l-am vazut la sfarsitul lui octombrie,impreuna cu prietenul si colegul Adi Herisanu.
Omu nu vrea sa-l vanda...
Omu nu vrea sa-l vanda...
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.
Ar fi pacat de el, e frumos! Merita salvat.
- tonidinsibiu
- Junior
- Posts: 94
- Joined: 06 Mar 2013, 11:23
- Location: Sibiu
Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.
ai dreptate... lumea vrea foarte bun si foarte ieftin... ceea ce nu prea se poate. daca iti doresti cu adevarat, tragi adanc aer in piept si te bagi! (la lucru, sau la creditGeorge wrote:Usor de zis ca a fost o baza buna, dar aia care au vazut-o inaintea mea n-au avut aceeasi impresie. Masina a stat ceva la vanzare, inclusiv eu am luat-o cam la doua saptamani dupa vizionare, ca in poze arata mai bine ca in realitate. Deci...nu se inghesuie lumea concret, cu cash...doar cu vorbe.

ARO 241 - 1979
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5005
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.
Perle rare,mai exista si in Romania si inafara ei dar ce sa faci cu romanul care vrea sa negocieze si masina si transportul si sa re-renocieze cand afla ca bateria e moarta si ar trebui schimbate cauciucurile plus alte cateva acareturi destul de marunte...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- oncioiuo
- Membru legendar
- Posts: 1225
- Joined: 05 Mar 2015, 18:42
- Location: Sector 1, Bucuresti
Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.
Am postat in alt topic, mai sunt dar lăsate în paragina
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !
- tonidinsibiu
- Junior
- Posts: 94
- Joined: 06 Mar 2013, 11:23
- Location: Sibiu
- oncioiuo
- Membru legendar
- Posts: 1225
- Joined: 05 Mar 2015, 18:42
- Location: Sector 1, Bucuresti
Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.
am fost langa el si arata destul de rau dar nu fara speranta .... chituita pe laterale dar fata intreaga,
pacat ca nu mai are acte !
pacat ca nu mai are acte !
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !