Am cumparat un aro 324 cu motor D-127 din tulcea am facut 5 zile pana in tm dar am ajuns
Masina nu are rugina deloc dar mecanica este praf am consumat in 900 de km aproximativ 6 litri de ulei, la brasov presiunea era foarte mica am mers pana la deva unde a inceput sa iasa fum de la motor am complectat 3 litri de ulei si nu a ajuns la minim dupa care in TM am mai pus aproximativ 4 litri.
Masina inca porneste si intrebarea mea este : pot repara masina cu set motor + vibrochen ( il primesc gratis este nou )
Rog forumisti sa ma indrume pe calea buna si pana la prima zapada sper sa rezolv motorul mecanica si sa schimb uleiuri si consumabile
De unde pot cumpara piese de aro ?
Merita sa pul alte injectoare alta pompa de injectie ? ( acesta discutie mai este pe acest forul dar informatia este rarefiata ) doresc o parere concreta
Inca nu inteleg acel schimbator de reducator cand este cumplata planetara din roata si acel schimbator mic este spre bancheta spate trage doar spatele si cand madeta este spre bord cupleaza reducator si 4x4 ?
Despre motor: cred ca acest motor a fost fiert , radiator are foste multa spuma de ulei termostatul a fost anulat deoarece nu trece mult apa de prima linie si fumega ca o locomotiva dar totusi porneste

Multumesc foarte mult si promit ca pana la anul ne vedem prin munti
