Restaurare Roman Diesel 8135 FPB
Moderators: Werner, mariusjaz, socratee
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Restaurare Roman Diesel 8135 FPB
Cauta pe la Remat-uri cu siguranta ai sa gasesti o multime de piese de Saviem.
-
- Membru
- Posts: 248
- Joined: 11 Jul 2011, 12:02
- Location: Bucuresti
Re: Restaurare Roman Diesel 8135 FPB
Deci prefiltrul se gaseste sub denumirea/tipul "CYCLON" uscat sau umed la magazinele 4x4. Pretul...functie de producator.
Filtrul meu adaptat de tractor a functionat perfect in orice conditii, era folosit in locul capului de snorkel original ca prefiltru iar filtrarea propriu-zisa se facea cu cartus filtrant de unica folosinta.
Filtrul meu adaptat de tractor a functionat perfect in orice conditii, era folosit in locul capului de snorkel original ca prefiltru iar filtrarea propriu-zisa se facea cu cartus filtrant de unica folosinta.
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Restaurare Roman Diesel 8135 FPB
se vede in poze ce terminat este cel original si nu stiu daca mai gasesc asa ceva pentru retromobile asta imi trebuie dar momentan poate gasesc o palarie dintrasta neagra mai ieftinache ca nu dau 75 de euro pe o tabla nici daca ma tai
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Restaurare Roman Diesel 8135 FPB
Batranica mea a primit de curand diuze noi la injectoare , cap hidraulic nou la pompa de injectie , electromotor ( a 3-a bucata
) ) , o-ring-uri la supapa pneumatica de basculare , releu tensiune nou , filtru motorina nou , pompa alimentare noua si furtune retur noi

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Restaurare Roman Diesel 8135 FPB
gata si cu instalatia de iluminare fata
urmeaza spatele si alte maruntisuri dupa care operatiunea " Cabina"

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- mihai71
- Membru Devotat
- Posts: 388
- Joined: 15 Aug 2011, 14:09
- Location: Bucuresti
Re: Restaurare Roman Diesel 8135 FPB
Gogule iar ti-a bagat tu ghearele in instalatie electrica . Ai grija eeeeste bomba cu ceas
Rockere partidul te vrea tuns
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Restaurare Roman Diesel 8135 FPB
lasa patraulea ca are gogu cap si ambitie doar asta inseamna restaurare!!! sa o fac eu nu altul , rabdare trebuie ca restu vine de la sine ..la fel si eu ca tine ce pot face mai repede in weekend o zi doua pe saptamana e greu .
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Restaurare Roman Diesel 8135 FPB
Gata pentru itp ca sa ma duc dupa cabina 

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- willy
- Membru
- Posts: 147
- Joined: 25 Mar 2008, 20:22
- Location: Rm.Valcea
Re: Restaurare Roman Diesel 8135 FPB
Multa pasiune aici...sa restaurezi un camion,mai ales romanesc.Ai avut parte cred si de o masina cat de cat intretinuta,iar la a-II-a/alba-puteai recupera multe,pacat si de cabina.
Altfel,daca masina ar suporta maine de ex.un control RAR,facut pe drept,restul e de la sine.
Practic,daca n-ai scurgeri de ulei la motor-cutie-grup,cilindrii de basculare si ai noxe-frane-directie OK,cauciucuri-idem,vopsea de calitate si obloane inchise bine,sigure,prezoanele toate,aparatori de cauciuc,tabla;la bena de ex.nu le are,rezervorul e artizanal din 2 buc.,in concluzie,daca e cat mai apropiata de ''imaginea''de la iesirea din fabrica,fara carpelile mecanicilor,e un vehicul legat.
Mai sunt ''pornirea'' care am vazut ca ai lucrat la ea,si statia emisie-receptie.
Apropos,prin 2000 erau in jud.PH cativa care reconditionau asa-zisele IRAK,te poti inspira si de acolo.Succes.
Altfel,daca masina ar suporta maine de ex.un control RAR,facut pe drept,restul e de la sine.
Practic,daca n-ai scurgeri de ulei la motor-cutie-grup,cilindrii de basculare si ai noxe-frane-directie OK,cauciucuri-idem,vopsea de calitate si obloane inchise bine,sigure,prezoanele toate,aparatori de cauciuc,tabla;la bena de ex.nu le are,rezervorul e artizanal din 2 buc.,in concluzie,daca e cat mai apropiata de ''imaginea''de la iesirea din fabrica,fara carpelile mecanicilor,e un vehicul legat.
Mai sunt ''pornirea'' care am vazut ca ai lucrat la ea,si statia emisie-receptie.
Apropos,prin 2000 erau in jud.PH cativa care reconditionau asa-zisele IRAK,te poti inspira si de acolo.Succes.
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Restaurare Roman Diesel 8135 FPB
thx...si aia alba era coapta nu prea am avut ce sa recuperez de pe ea decat ochelarul de far stanga si cateva ceasuri de bord . Pana la sfarsitul lui 2016 cand va face 30 de ani masina si ii pot face certificat istoric mai am destul timp sa ii fac o cabina ca noua . pana la stadiul asta mai am de ancat mamaliga 

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Restaurare Roman Diesel 8135 FPB
Vezi ca trebuie sa faca 30 de ani de cand a iesit modelul din fabricatie sa ii poti face atestat!
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Restaurare Roman Diesel 8135 FPB
Am vb cu ingineru de la retromobil romania si mi-a spus ca momentan lucreaza la schimbarea legii sa nu mai fie 30 de la incetarea fabricarii modelului ci 30 de cand este fabricat. Nemtii asa au si vor sa se dea dupa ei si sa respecte normele europene . undeva la finele anului 2015 legea va fi in vigoare . Momentan savarina mea are o varsta de 28 de ani iar dupa noua lege la finele lui 2016 as avea atestat iar dupa legea veche cam prin 2020 . Mai exista o portita sa o pot atesta in 2016 dupa legea veche datorita faceliftului realizat in 1986 si anume inlocuirea lampilor de semnalizare tip vechi cu cele tip nou cu pozitie in ele , inlocuirea grilei radiator cu cea perfect dreptunghiulara fara acolada aceea pe mijloc sus unde se incadra perfect ornamentul cromat tip M.A.N , lampile spate dsp-n3 inlocuite cu dsp 16 , cheder parbriz cu inima inlocuit cu cel plin , usile cu gemulet inlocuite cu un singur geam , motor clasic inlocuit cu motor turbo si multe altele . Eu voi alege variana 1971-1976 si aici ingineru mi-a spus ca am sanse de 80% sa o atest in 2016 .. restul de 20% ramane cu
?

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by gabrielpopa86 on 20 Aug 2014, 11:20, edited 2 times in total.
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Restaurare Roman Diesel 8135 FPB
Tipul de grila pe care il voi flosii va fi acesta + ornamentele de capotaje
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Restaurare Roman Diesel 8135 FPB
Masinile rstaurate din respectivul hambar sunt MAN,in cea ce priveste diferentele de model de la an la an nu stiu daca ai cui sa le explici la RAR.
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Restaurare Roman Diesel 8135 FPB
astept 2 ani sa vedem cum decurg lucrurile. Daca nu se rezolva in 2 ani in 4 sigur se va rezolva