Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia

Alternatoare, demaroare, acumulatori, instalatie electrica, lumini. Si orice merge pe curent. Reparatii, modificari, probleme tehnice.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
myke
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1336
Joined: 23 Mar 2007, 09:01
Location: Petrosani
Contact:

Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia

Post by myke »

Las pozele sa graiasca....Singura modificare a fost inlocuirea fuliei cu caneluri cu o fulie de dacie normala.Trebuie Cheie torX serioasa si o menghina pentru demontare :>-
Am tras si un fir  cuplat la becul de la martorul de centura din bord care vine legat la martorul de incarcare al alternatorului (firul rosu).
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Image

User avatar
Schumy
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 767
Joined: 04 Jan 2008, 18:04
Location: Bucuresti

Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia

Post by Schumy »

Misto faza..da care e avantajul?  am impresia ca alternatorul asta are releul incorporat in el sau nu?
User avatar
cristi-devildnb
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 756
Joined: 03 Apr 2007, 10:18
Location: craiova
Contact:

Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia

Post by cristi-devildnb »

Schumy wrote: Misto faza..da care e avantajul?  am impresia ca alternatorul asta are releul incorporat in el sau nu?
110A? fata de 30A? halogene, baterie de 150A descarcata?

la prindere se pupa perfect?
Nu merge unde te duce drumul, mergi pe unde nu exista un drum si lasa o urma. R.W.Emerson
User avatar
myke
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1336
Joined: 23 Mar 2007, 09:01
Location: Petrosani
Contact:

Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia

Post by myke »

cristi-devildnb wrote:
Schumy wrote: Misto faza..da care e avantajul?  am impresia ca alternatorul asta are releul incorporat in el sau nu?
110A? fata de 30A? halogene, baterie de 150A descarcata?

la prindere se pupa perfect?
la prindere se pupa...am pus niste piulite ca distantiere cum se vede si in poza sa fie paralela fulia alternatorului cu restul fuliilor

Cu relantiul la 1100 ture cu faza lunga(2x55w -am obraz subtire...nu ca alti magari- +2x75w) + proiectoarele de sus (4x55w) + aeroterma poz 2 +stergatoare poz2 am pe baterie 14,2v

ca baterie am un fulmen(prietenii stiu de ce) de 75A cu 740A curent de pornire...va veni si troliu

voi ce ziceti...se merita? :-?? :-?? ;D ;D
Image

User avatar
tarzy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2646
Joined: 03 Dec 2006, 20:06
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia

Post by tarzy »

de unde ai alternatorul? se merita cu prososinta oricum
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)
User avatar
myke
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1336
Joined: 23 Mar 2007, 09:01
Location: Petrosani
Contact:

Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia

Post by myke »

De pe dacia forum.Mai cauta nebunii cu statii de amplificare...si mai apare cite o oferta...
Image
User avatar
baciudibaciu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3075
Joined: 12 Aug 2007, 22:26
Location: Bucuresti Titan
Contact:

Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia

Post by baciudibaciu »

La dezmembrari gasesti cam la 150/250 lei bucata .Incercati pe Mihai Bravu  la Panreus -cred ca asa -i zice  si de fapt un clik si cauta PC ul ce ai nevoie    %%- good luck
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !


ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
User avatar
amicul
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 594
Joined: 26 Jul 2007, 19:05
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia

Post by amicul »

Da. stiam de faza asta cu alternatorul ala. Pt cei interesati, de asa ceva ... merge foarte bine cel de logan cu AC. In general pe renault sunt alternatoare si proiectoare de la VALEO.

P.S. Ala este un Valeo?
Prietenia este la fel ca banii, este mai usor de facut decit de pastrat
User avatar
myke
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1336
Joined: 23 Mar 2007, 09:01
Location: Petrosani
Contact:

Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia

Post by myke »

Ala de logan are prinderea altcumva...nu mai puteti regla intinderea curelei dupa aceea.
Image
User avatar
offroad m461
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 583
Joined: 02 Dec 2008, 17:49
Location: Domnesti Arges

Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 1

Post by offroad m461 »

Mai exact stie cineva de pe ce model de laguna diesel este alternatorul in cauza, din ce an ?


Multumesc!
User avatar
constantingeani
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 338
Joined: 01 Jun 2017, 01:32
Location: Pitesti județul Argeș.

Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia

Post by constantingeani »

Eu am pus de solenza 80 ah . Mare diferenta
LupulSui
Junior
Junior
Posts: 72
Joined: 14 Nov 2016, 23:37
Location: Craiova

Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia

Post by LupulSui »

Salut!
Am gasit un Bosch de 90 A, dar nu stiu cum sa-l leg, in locul celui de Dacia, ca sa folosesc, in continuare, voltmetrul de la bord. Bornele astuia sint B+ (la baterie), D+ si un papuc W. Bornele de la alternatorul Dacia sint B+, D- si DF.
Regulatorul de tensiune, de pe masina, are borna B+ legata, prin contactul de cheie, la baterie.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia

Post by Soryn »

Anulezi releul RP complet,.unesti cele 2 fire, iar firul care actual e conectat la DF cu vechiu alternator, va devenii D+ la noul alternator... Posibil sa ai nevoie de o dioda de sens, intre fir si D+ alternator, altfel nu se mai poate opri motorul. După oprirea contactului alternatorul prin D+ va contina sa furnizeze + instalatiei masinii(este fir comun cu bobina de inductie parese). Trebuia să postezi in topicul general cu generatorul/alternatorul .
LupulSui
Junior
Junior
Posts: 72
Joined: 14 Nov 2016, 23:37
Location: Craiova

Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia

Post by LupulSui »

Am scris aci, gindindu-ma ca o sa ma lamureasca omul care a deschis topicul... Daca ai scris tu, multumesc! :)
Deci, B+ si DF de pe releul actual le unesc si le duc la D+ pe alternatorul nou - ceea ce va da si indicatie la voltmetrul de bord. Bun! Motorul se va opri, pentru ca, daca opresc din contact, se opreste electrovalva de pe pompa de injectie - ca am diesel de Golf pe masina.
Dar ce conectez la papucul W, de pe noul alternator?
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia

Post by Soryn »

LupulSui wrote: 05 Sep 2021, 00:03 Am scris aci, gindindu-ma ca o sa ma lamureasca omul care a deschis topicul... Daca ai scris tu, multumesc! :)
Deci, B+ si DF de pe releul actual le unesc si le duc la D+ pe alternatorul nou - ceea ce va da si indicatie la voltmetrul de bord. Bun! Motorul se va opri, pentru ca, daca opresc din contact, se opreste electrovalva de pe pompa de injectie - ca am diesel de Golf pe masina.
Dar ce conectez la papucul W, de pe noul alternator?
Gresit. La alternatorul nou trebuie sa legi urmatoarele fire. Cablul gros de + la B+ (ala de la vechiu alternator) , la D+ de pe alternator, duci vechiul fir folosit pentru DF,..dar fara sa mai fie trecut prin releu (anulezi releu in schema pusa de tine si unesti cele 2 fire din schema ta (eventual pui dioda redresoare de sens 1-5A acolo), unul vine de la contactul cu cheie ( K in schema) din bord si unul se duce la vechiul alternator in borna DF). D- de la vechiul alternator este masa sau - ul ce conecta alternatorul la caroserie- baterie, la noul alternator il legi de unul din suruburile de prindere la motor, sau pe orice surub de la motor/carcasa/suport alternator. Borna W de pe noul alterntor functioneaza doar cu turometrul original de vw,..asa că te chinui inutil. Ceasurile de dacie functioneaza diferit fata de cele pentru golf diesel. Lasi borna nefolosita..
Dacă nu pui diodă este posibil să debiteze alternatorul + prin borna D+ inapoi in contact si tot de acolo se alimenteaza si electrovalva... Voltmetru este legat din circuitele ceasurilor și din contact... oricum indică chiar daca nu legi firele intre ele, numai să aibe ce indica..

Post Reply