ulei transmisie

Cutii de viteze si transfer, planetare, ambreiaje, diferentiale. Tipuri, reparatii, modificari.

Moderators: mariusjaz, socratee

User avatar
myke
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1336
Joined: 23 Mar 2007, 09:01
Location: Petrosani
Contact:

Re: ulei

Post by myke »

Gasesti ulei de transmisii aral...etc....nasolia este ca e la maxim 1 litru (uzual 250-500ml)costa de rupe(250-400 mii)
Sfatul meu este baga t90 (cum am eu acuma) vezi daca ai pierderi (io inca am chit ca am schimbat 10 simeringuri ...pina la urma m-am plictisit...) daca nu ai sau ai foarte mici vorbeste cu Nea Keo ca el avea de vinzare mobil1 la superpret  :)>-(pret foarte bun...sa nu intelegi alceva).Schimba sau verifica mai ales semerigul dintre cutie si reductor sa nu ai surpriza ca ajunge t90 in reductor dupa aceea ca poate emulsioneaza... ;))
Image

User avatar
Ionut
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 466
Joined: 01 Sep 2007, 21:08
Location: Viseu de Sus, Maramures

Re: ulei

Post by Ionut »

Am pus T90 un pic mai demult si mi-o picurat si pe la simeringuri si pe la imbinari parca. Am schimbat toate simeringurile acuma. In legatura cu simeringul ala dintre cutie si reductor, da de unde sa curga in reductor, parca s-o suit in cutie tot, ca am mai recuperat un pic de ulei din reductor ;D
Ma gandeam ca daca as pune ceva ulei mai vascos, ceva, poate n-ar mai curge. Ala hidraulic cum o fi?
Stand or die.
User avatar
silvester
Membru
Membru
Posts: 226
Joined: 16 Oct 2007, 07:06
Location: ploiesti
Contact:

Re: ulei

Post by silvester »

Uleiul hidraulic este pentru instalatii hidraulice. Pentru chestiuni cu roti dintate trebuie uleiuri cu aditivi de extrema presiune (adica EP). Deci macar T90.
User avatar
baciudibaciu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3075
Joined: 12 Aug 2007, 22:26
Location: Bucuresti Titan
Contact:

Re: ulei

Post by baciudibaciu »

Uleiurile  de tip H se folosesc doar in instalatiile de inalta presiune ale masinilor si utilajelor. este mult mai fluid decat ce ai tu nevoie iar calitatile de lubrefiere sunt foarte mici pelicula de ulei se rupe si dispare chiar la frecari mari.Deci  T90EP2  mai gros T9o EP4  mai subtire
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !


ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d

User avatar
kato
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 317
Joined: 08 Aug 2007, 15:51
Location: timisoara

Re: ulei

Post by kato »

Ionut wrote: Am pus T90 un pic mai demult si mi-o picurat si pe la simeringuri si pe la imbinari parca. Am schimbat toate simeringurile acuma. In legatura cu simeringul ala dintre cutie si reductor, da de unde sa curga in reductor, parca s-o suit in cutie tot, ca am mai recuperat un pic de ulei din reductor ;D
Ma gandeam ca daca as pune ceva ulei mai vascos, ceva, poate n-ar mai curge. Ala hidraulic cum o fi?
daca vrei sa ramai fara transmisie pune hidraulic !

daca doresti totusi mai gros pune valvolina !
User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4674
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: ulei

Post by ydaniel »

se gaseste T 140-facut de Urania.dar la minim 3 litri.
cand esti bun nu-si amintesc,
cand esti rau nu te uita
User avatar
tarzy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2646
Joined: 03 Dec 2006, 20:06
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ulei

Post by tarzy »

ydaniel wrote: se gaseste T 140-facut de Urania.dar la minim 3 litri.
UNDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

in obor la rusii aia de vand din portbagaj de lada?
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)
User avatar
baciudibaciu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3075
Joined: 12 Aug 2007, 22:26
Location: Bucuresti Titan
Contact:

Re: ulei

Post by baciudibaciu »

Folositi T 140 si veti vedea cum la 0 grade masina pleaca de pe loc fara sa fie bagata in viteza - asta in cazul in care a pornit, iar cand vei dori sa schimbi treptele de viteza o sa te gandesti daca nu cumva e defecta cutia
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !


ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ulei

Post by George »

baciudibaciu wrote: Folositi T 140 si veti vedea cum la 0 grade masina pleaca de pe loc fara sa fie bagata in viteza - asta in cazul in care a pornit, iar cand vei dori sa schimbi treptele de viteza o sa te gandesti daca nu cumva e defecta cutia
pai nu in cutie e indicat ala,ci in grupuri si reductor,bre...  ;D
ARO CLUB ROMANIA
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ulei transmisie

Post by George »

dragii mei, dupa ceva studii si cautari am gasit ambalat la o cantinate rezonabila incat sa se poata cumpara de fiecare, individual, ulei de transmisie 85W140 de la Agip. mai exact se gaseste la litru. momentan nu e pe stoc la distribuitor, dar cica aduce la comanda in maxim o saptamana, si costa 21 lei/1L
el se cheama Agip Rotra MP.
specificatii tehnice gasiti aici: http://www.uleiauto.ro/phpeuri/oiluri/a ... 80W-90.pdf
in cazul ca se gasesc mai multe persoane interesate, adunam comanda si aducem
ARO CLUB ROMANIA
User avatar
karpatenwolf
Membru
Membru
Posts: 155
Joined: 19 Jul 2010, 21:46
Location: Selimbar

Re: ulei transmisie

Post by karpatenwolf »

Dupa restaurare am bagat in toata transmisia T90 .Problema era ca porneam cu masina rece si schimbam foarte greu vitezele ma claxonau din spate pana ii dadeam a2-a.Am schimbat uleiul in cutie cu 75W85 Motorex -ei buna e alta cutie de viteze mai ales la rece dar si la cald. Voi pune si in reductor tipul acesta de ulei.
Aro,oriunde,oricand...daca nu se defecteza.

Post Reply