Servofrana de aro 10(7 inchi) este subdimensionată, chiar dacă o cumperi noua. În mod normal servofrânele dublează presiunea scoasă de pompă la apăsarea pedalei cu piciorul( ăsta este rolul, să ușureze operarea), în cazul în care este prea mică sau nu funcționează deloc, te urci cu ambele picioare pe pedală, i-ar masina nu se oprește deșii pedala e încă tare.
Nu știu dacă se potrivește pompa de dacia pe servo bendix de ford/volvo/ autonova/aro isovac.
Poți cumpăra o pereche de servo/pompa bendix de ford escort volvo și poți face o probă la fața locului. În mod sigur diferă flanșele pompelor (cea bendix de escort are un canal pe talpa de fixare cu garnitură pentru etanșarea pe servofrână)
În cazul în care nu ești sigur de proveniența pompei de frână dacă mai este bună, cumperi kit de garnituri și le înlocuiești. Servofrăna de ford escort necesită scurtarea și filetarea axului de acționare cu M10 pas normal. Citește pe forum,.. s-a mai discutat pe tema asta.
Pompa de frână de ford escort poate să fie și din fontă (modelul cu abs)
Deja a început să mă plictisească subiectul, mai ales că posesorul și utilizatorul nu ascultă și tot cum vrea el face, pe unii chiar îi fașcinează stresul cu tot felul de încercări și cârpeli ieftine.
Poți încerca cu servofrâna de dacia papuc (modelul clasic ultimile modele 1307-1304) varianta de 9 inchi. Rezultatul este putin mai slab decât la varianta bendix /ate / ford escort /volvo/ aro isovac
Se poate încerca adaptarea pompei si servofranei de 10 inchi de bmw( care a fost pusa de fabrica pe aro 10 , cu ce adaptari habar nu am) Dar ce pot zice, este că a fost printre cele mai bune frâne montate vreodata pe aro 10 .
https://www.pieseauto.ro/pompa-servofra ... 05757.html